Έφυγε ο Luca de Meo και ήρθε το Leon που έχασε τον δημιουργό του.
Έχουν ένα αρνητικό πάθος οι Γερμανοί με τη Seat. Κτίζουν, γκρεμίζουν και άντε πάλι από την αρχή. Η μετακίνηση του de Meo από το Wolfsburg στη Βαρκελώνη συνδυάστηκε με έργο. Ουσίας και σε βάθος, αλλά και σε λεπτομέρειες επικοινωνίας. Ένας ικανός μάνατζερ που είδε το φως στο Παρίσι και χαιρέτησε. Ξέρετε, είναι σωστό το ουδείς αναντικατάστατος, όπως όμως και ότι η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται. Δεν τίθεται θέμα. Για την επιβίωση θα τα διατηρήσει τα πατήματά της η Seat. Υπέρβαση όμως δεν θα προκύψει. Το DNA της καλά δουλεμένο από τον μαέστρο, θα αντέξει στο χρόνο και η απώλεια θα φανεί μελλοντικά. Το χαστούκι στους ξερόλες αλαζόνες στη Γερμανία, ακούστηκε, αλλά ο πόνος θα προκύψει στην πορεία. Όταν θα έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος εργασιών του Luca de Meo, που στο μεταξύ θα έχει πολύ δουλειά να κάνει στο Παρίσι. Εκεί θα βρει καλό υλικό και κουρασμένα μυαλά. Πρόκληση για τον ηγέτη να τους ξυπνήσει και να μοιράσει «φάπες» σε ανταγωνιστές του πλέον υψηλού επιπέδου. Είναι αλλού η Renault. Κακά τα ψέματα.
Η Seat;
Είπαμε. Θα διατηρήσει τον βηματισμό της. Σε πορεία εξέλιξης η μάρκα Cupra (η τελική μορφή του crossover θα παρουσιαστεί στη Γενεύη), ενώ είναι γεγονός το All-New Seat Leon. Με ό,τι επιβάλλει η εποχή για ένα χάτσμπακ που πρέπει να έχει τη δυναμική να βλέπει το βασιλιά, το νέο Golf, αλλά και τα στοιχεία ώστε να ανταγωνίζεται τα SUV. Με γεγονός ότι το Tarraco φτιάχτηκε για το Χάρη Δάνδουρα και τον Αποστόλη Μάκρη, ενώ δεν το βλέπουν ούτε οι ιδιοκτήτες-εισαγωγείς της Seat, η μάχη θα δοθεί εντός και εκτός. Με τα Skoda που γράφουν ιστορία (συγκριτικάρα Leon με Kamiq ή Scala, πχ), αλλά και με προτάσεις ήρεμη δύναμη των SUV, όπως το Qashqai και βέβαια το Karoq. Μπελάς τα B και C-SUV για ένα αθώο χάτσμπακ, που θα κληθεί να αδικήσει το εξαιρετικό Arona. Το καλύτερο σύγχρονο Seat με διαφορά. Το εντελώς νέο Leon είναι ένασύνολο που αρχικά προβληματίζει ως φουσκωμένο Ibiza, αλλά στη συνέχεια ικανοποιεί. Μεγαλύτερο σε μήκος σε σχέση με το παρελθόν, θα το συγκρίναμε με τη σχεδιαστική φιλοσοφία Megane και δεν θα το μπερδέψουμε-αδικήσουμε με το i30. Αντίστοιχα το κρατάμε μακριά από τα υπέροχα Corolla και Ceed και μέσα από ομοιότητες με Focus και Astra υπενθυμίζουμε. Διαχρονικά το ατού του, ήταν στο δρόμο. Σε κάθε του εκδοχή. Με οποιοδήποτε κινητήρα. Ελπίζουμε ότι δεν έχει προδοθεί αυτή η επιλογή που προσέθετε χαρακτήρα, σε ένα χάτσμπακ με στιλ κατά περίπτωση. Ανάλογα με την ηλικία της εκδοχής. Με δεδομένο πως κάθε νέο Leon έχει μεγαλύτερη αποδοχή από το προηγούμενο, να ευχηθούμε καλό δρόμο.
Αν πατάει σωστά, θα είναι καλός λόγος ώστε να μνημονεύουν τον Luca de Meo οι λίγοι φανατικοί μιας μάρκας με ψυχή που έχει διαχρονικά αδικηθεί.
Είπαμε. Ούτε οι ιδιοκτήτες κάθε αντιπροσωπείας ανά τον κόσμο…. Εμείς; Απλά, γραφικοί με το συναίσθημα οδηγό. Πολύ αργά πλέον για αλλαγή πορείας._ ΣΧ
ΥΓ: Πλήρης αναφορά για το νέο Seat Leon θα βρείτε εδώ