Ο Σ.Χ. συμμετείχε στη Μοτοδυναμική εκδήλωση των 4Τ και 4R, σε ένα non-stop 24ωρο στα Μέγαρα, και, οδηγώντας το Hyundai Kona, αξιοποιεί τα καλούδια της Michelin, τα καύσιμα της Shell, συνεργάζεται με κυρίους-θηρία της Βελμάρ και σχολιάζει…
Παιχνίδι και συναισθημάτων το «περασμένο» 24ωρο, και αν εκτός πίστας ήταν αναμενόμενο και καμία έκπληξη από τη δυσάρεστη εξέλιξη-ξεπερασμένη δράση της στιγμής, ήταν διαφορετικά στην πίστα (ειδική διαδρομή στη δική μας μετάφραση).
Οδηγώντας, καταρχήν επικεντρώνεσαι στην αξιοπιστία της διαδικασίας, με εμπιστοσύνη. Ειδικά αφού σε ανεφοδιάζει έντιμα και με ασφάλεια ο Πάνος Τομάζος και φροντίζει τους τροχούς σου χωρίς να αδιαφορεί για την ανάρτηση ο Γιώργος Καϊτατζής, ενώ τη γενική εποπτεία έχει ο Σωτήρης Σκαλτσάς. Ο άνθρωπος του «αγώνα». Καμία αμφιβολία, «ούτε καν», όπως σχολιάζει ο Μ.Σαλ., για το πώς αντιδρούν, λειτουργούν οι συνεργάτες μας, που ενώ έχουμε προγραμματίσει οδήγηση για τέσσερις ώρες, ξεπέρασαν τις έξι…
Simply 4T, άλλοτε και τώρα, με προσαρμογή Λεμάνη και Πάρχα δίπλα σε Ξενάκη, Καλογερόπουλο, Σαλούρο και Τσαντίλη, με τον κ. Χατήρα στα pits σε μόνιμη σύνδεση.
Σάββατο 16 Νοεμβρίου, 06.00
Ο Νίκος Τσάδαρης οδηγεί τα ξημερώματα την «κούρσα» με το Ford Puma σε χρώμα blue oval, με τους πρωταθλητές του Car Center και τον Γιάννη Κάττωριτς στα pits, αλλά και στο «κόκπιτ». Η πίστα έχει στεγνώσει μετά το δύσκολο 12ωρο βροχής και το οδόστρωμα δένει με το σασί του Puma που λατρεύουμε, οπότε προκύπτουν οι γνωστές τροχιές του N.T. Ο επικεφαλής δάσκαλος δίνει το ρυθμό όπως και άλλοτε, μας φορτώνει συναίσθημα και μας ταξιδεύει σε άλλες εποχές.
Σημαντικές, με τον Δημήτρη Μιχελακάκη να μας οδηγεί διδάσκοντας ασφαλή οδική συμπεριφορά στον Έλληνα όπως κανείς μας και τον Μανώλη Παναγιωτόπουλο στη γενική επιστασία να επικοινωνεί και σε εμάς το σωστό, εντός και εκτός πίστας, ό,τι αποδείχθηκε προχθές πως έχουν εμπεδώσει εξαιρετικά οι νέοι τότε συνεργάτες μας.
Μας έλειψαν ο «Θείος» και ο «Βασιλιάς» στο 24ωρο, διαδικασία αντοχής, έμπνευση στο παρελθόν. Συνήθως μαζί με τον Sir Π.Φ. μας και με τον Νίκο Παπασταθόπουλο, πάντα με τον αείμνηστο Νίκο Γενεράλη, που έκανε τη διαφορά…
Ακολουθούμε…
Ο Στράτης έχει αντικαταστήσει τον Λάμπρο Αθανασούλα στο ισορροπημένο, τα μέγιστα ποιοτικό Kona-Hybrid.
O Άγγελος Ζήβας στο Yaris σε Cross έκδοση, συνδυασμός σε διάσταση με τη Shell, σύνολο που φέρνει τη Michelin σε αμηχανία. Αξιοποιώντας και το χαμηλό βάρος, αλλά με σοβαρό πόδι και καθαρό χέρι της Ε.Ξ., με την κ. Αγγελική Μαλεβίτη – 30 ώρες κομψή και ακούραστη, τις 12 ώρες στο δεξί κάθισμα. Δίδυμο WRC στην κυριολεξία. Ομάδα με Πάρχα και Σαλούρο, ακατάδεκτοι για τους Τομάζο και Καϊτατζή.
O Rally Star, o Δημήτρης Αμαξόπουλος της Silver Star με το μπιζού, το Peugeot 2008, ήρθε ζεστός από το χώμα στην πίστα και προσαρμόστηκε από το γύρο της φωτογράφισης.
O Κωστής (Αργυρίου) με το MG-ZS που εντυπωσιάζει και με την αξιοπιστία του, με ατού την υποστήριξη της ομάδας Γκάλλο σε 24ωρη διάρκεια, όπως όλοι άλλωστε. Με τον Γιώργο Γκάλλο του θρύλου Βαγγέλη να κάνει τη διαφορά, επιστρατεύοντας μάλιστα τα μεσάνυχτα την εμπειρία των Παναγιώτη Χαλάτση και Σάββα Λευκαδίτη, δικών μας, του θεσμού μας, που ήρθαν για να στηρίξουν, όπως όλοι τους και όλοι μας των πλήκτρων, όντας και οικοδεσπότες.
Πρωταθλητές στην υποστήριξη του event, όπως και ο Λευτέρης (Μανιαδάκης), που στο κομβόι και ενώ χαράζει πριν από τις 6.30, έπειτα από μια δύσκολη νύχτα οδηγεί σβέλτα το λευκό Juke Hybrid (GTi κατά Σ.Χ.) που θέλει το χώρο του, και αφού διαβάσεις το κιβώτιο, αξιοποιήσεις πλαίσιο-κινητήρα και τον Νικολόπουλο της Nissan Χαλκιάς στα pits.
O τρίτος Άγγελος της συντροφιάς, ο Σταθακόπουλος της ΕΡΤ, σφραγίζει τη σταθερή αξία του Vitara, αξιοποιώντας και στα pits την ομάδα WRC της Σφακιανάκη. Επιλογή του Γιάννη Κακούρη το υψηλό επίπεδο της συμμετοχής.
Το VW T–Roc πρωταγωνιστεί κάτω από εξαιρετικές συνθήκες υποστήριξης, έργο της Κοσμοκάρ με υπογραφή Βίκυ Καραδήμου, που συνεργάστηκε με τον Βαγγέλη «Αμερικάνο». Στην κυριολεξία ένας ιπτάμενος gentleman σε ένα από τα κορυφαία B–SUV της αγοράς. Στη σωστή εκδοχή για τη διαδικασία, με τον 1.5, και είπαμε, τίποτα στην τύχη από την πολύπειρη.
Σωτήρης Σκαλτσάς
Η διαφορά πριν, οπότε φλερτάρεις με τη διάλυση του νευρικού σου συστήματος και κατά τη διάρκεια. Του απονέμεις συνεπώς τον τίτλο του ανθρώπου της εκδήλωσης – που δεν είναι αγώνας.
Πιο δύσκολη άσκηση, όπου όλοι για όλους, και ας ήταν άγνωστοι μεταξύ τους την Παρασκευή στις 12.00 και συνεργάτες από τις 14.00 μέχρι στις 16.00 το Σάββατο, και αυτή η δυναμική εξελίσσει σε θεσμό τη διαδικασία.
Ιδέα-πρόταση Σπύρου Κάγκα και συνεργατών, με πράσινο φως από τον Αλέξη Σκαναβή, που λατρεύει το «πάμε αλλιώς», με εγγυητή τον Σπύρο Δουλφή, έναν 4T.
Οργάνωση από την ομάδα του Quattroruote GR και εκτέλεση με ατού το φιλότιμο όλων, με πρωταθλητή Σκαλτσά, που ό,τι έχασε στο βουνό το κέρδισε στην πίστα.
Σε δώδεκα μήνες, σε pause στη γωνία μας με τον Π.Φ., σε φωτισμένο παγκάκι, βαρύ καπέλο και αμάνικο, προσφορά με την εγγραφή, ώστε να σας απολαύσουμε, αγαπητοί μας.
Το 2026, με αισιοδοξία ότι όλοι γεροί, ξανά στα pits και με Σ.Κ. και Ν.Τ., κλείνοντας τον κύκλο στην κυριολεξία, με εμπιστοσύνη στην Ελένη, στον Σωτήρη και στον Μανώλη, στον Τρύφωνα και στον Θέμη.
Αλήθεια, Τρύφων, πότε το επόμενο; «Με δεκάδα, στις Σέρρες, κ. Στράτη…».
Να πάτε!…_ Σ. Χ.