top icon
Blog

Με ψυχραιμία!

Σε τροχιά αναβάθμισης λόγω Ράλλυ Ακρόπολις το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Όμως, πάντα θα βρούμε να τρωγόμαστε. Σχολιάζει ο Στρατισίνο.

Κακά τα ψέματα… Να είμαστε ψύχραιμοι και αισιόδοξοι ώστε να αντιμετωπίσουμε δίκαια και με ποιότητα. Όσους συμμετέχουν που θα πρέπει επιτέλους να προβάλουμε τις επιδόσεις τους ώστε να βρουν υποστήριξη, αποτέλεσμα και σεβασμού προς κάθε κατεύθυνση. Φτάνει ο λιθοβολισμός στους διοικούντες, στα στελέχη της τάξης και στα Σωματεία, με επικεφαλής στελέχη που με εξαίρεση τον ΑΟΘ και το ΑΣΜΑ δεν σκέφτηκαν δυο φορές πριν ψηφίσουν έναν κανονισμό για τις αναγνωρίσεις που αφήνει πολλά κενά και το κυριότερο, το σύστημα εποπτείας του δεν αφήνει τον αγωνιζόμενο να τον σεβαστεί.

Σήμερα…

…πληροφορήθηκα από έναν ωραίο τρελό του «χωριού» ότι με εντολή Ψαράκου, η Φωτεινή έχει την ουσιαστική και την τυπική ευθύνη των ελληνικών αγώνων, επιβάλλεται να ενημερώνονται οι αγωνιζόμενοι που παρεκτρέπονται κατά τη διάρκεια των δοκιμών ώστε να συμμορφώνονται.

Το «ρεπορτάζ» δεν επιβεβαιώνει ότι κάτι τέτοιο έγινε για όλους σε Στερεάς, Πύργο Κρήτη, Αίγιο, όπου θεωρείται αδιανόητο τα 5 λεπτά ποινή και τα 1.000 ευρώ πρόστιμο σε αγώνα των 35 χιλιομέτρων, με συνολικό χρόνο του πρώτου στα 18 λεπτά.

Αν σέβεσαι τον εαυτό σου δεν συμμετέχεις είναι η αντίδραση ενός παλιού της Μιχαλακοπούλου όπου έλαμψε ο πραγματικός ΣΟΑΑ. Μια άλλη εποχή, με έντονο το συναίσθημα όπως και σήμερα, αλλά και με κάποια ρομαντικά στοιχεία συνδεδεμένα με την ποιότητα ανθρώπων που έκαναν το χόμπι τους σπορ, ακολουθώντας αρχές τις εποχής. Γραφικούς θα μας θεωρούσαν σήμερα εμάς που ζήσαμε τον Στράτη να ουρλιάζει στο φίλο του τον «Κόκα», τον Κώστα Αποστόλου και τον Τάσο, τον Ιαβέρη τον δάσκαλο μας, στη Γιωργάρα απαιτώντας καλύτερη, πιο ήπια συμπεριφορά στις δοκιμές, με τους tarmac specialist να αναγνωρίζουν νύχτα. Μας το δίδαξαν αυτό οι παλαιότεροι. Τι διδάξαμε εμείς; Τα ΟΖ, τα «Όποιος Ζήσει» περάσματα του πυροβολάρχη-πρωταθλητή της επόμενης γενιάς ή την «κατασκήνωση»-δικαίωμα του άλλωστε, Πρωταθλητή 35 χρόνια στο κουρμπέτι;

Καμία σχέση. Άλλωστε ο καθένας μας υπό πίεση βγάζει το χαρακτήρα του…

Μονόδρομος πλέον…

Με τον κανονισμό σε ισχύ, συμμορφώνεσαι, κάνεις υπομονή και με την επόμενη ημέρα στο κάδρο, πας στο Σωματείο σου και ζητάς εξηγήσεις για το έκτρωμα. Απαιτείς παρέμβαση για αλλαγή τον επόμενο χρόνο με πρόταση μέσω των Συνδέσμων που υποτίθεται πως λειτουργούν για το δίκιο σου. Πρόταση μέσω διαβούλευσης με τις παρατηρήσεις του ΑΣΜΑ, όπως στάλθηκαν στα μέλη του, στη σωστή κατεύθυνση. Μέχρι τότε επιβάλλεται η άψογη συμπεριφορά και η τήρηση της διαδικασίας, με την εποχή να μην αντέχει σε ερμηνείες.

Να γυρίσουμε σελίδα…

Θετικά να κρατήσουμε από τα πεπραγμένα επί του προκειμένου, σε 4-5 αγώνες δεν προκύπτουν ούτε αντέχουν σε σχολιασμό ατάκες ως ανέκδοτα του ΑΡΚΑ και συμπεριφορές που δεν συνάδουν με την εμπειρία που δυστυχώς δεν συνδέεται με την ποιότητα. Αντίστοιχα αρνούμαστε να σχολιάσουμε, ας ξεπερνάει το παρασκήνιο που αφήνει υπονοούμενα για πιθανή αλλαγή της απόφασης εκ των υστέρων. Απειρία και αλαζονεία προδίδει μια τέτοια ερμηνεία…

Αφαιρώντας την μπαλακλάβα…

Συμφωνούμε ότι η τυπική ενημέρωση για την απόδοση των ποινών δεν ήταν η σωστή και οι μεγαλύτεροι που όμως είναι νεοφερμένοι απαιτούν με την κοινωνική τους εμπειρία να ακολουθείται το γράμμα του νόμου. Όμως, ουσιαστικά το ήξεραν! Άλλωστε δεν έφυγε με την πιθανότητα της ποινής, αλλά με η σιγουριά της, ο σοφός της βαριάς παρέας των έξη.

Εκφράζεται λοιπόν πικρία αμφισβητώντας την ισονομία που δυστυχώς στο «κυκλοφορώ και οπλοφορώ δεν προκύπτει» σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αδιανόητο να σχολιάζουμε πως ορθά τιμωρήθηκα αλλά αντιδρώ που δεν τιμωρήθηκαν άλλοι. Την ώρα που έχω και ελπίδα ότι θα με αθωώσουν ξεχνώντας την ουσία της πράξης.

Μακάρι να λειτούργησε ο μηχανισμός και να ανέβηκε η μ.ω.τ της παράβασης στα 85 χλμ./ώρα, αλλά ακόμα και αν ήταν πρωτοβουλία του, στη θέση του πρώην συνοδηγού μου του Μανώλη Μακρινού επίσης θα την «ανέβαζα» τη μ.ω.τ. για να προστατέψω 20-25 αφήνοντας στο κάδρο του ποινολογίου τους συνδυασμούς που ξεπέρασαν και το 20/100 της ανοχής.

Παρένθεση …

Υπέρβαση, όπως ακριβώς στην Αττική οδό. Περίπτωση όπως όταν το ραντάρ σε γράψει με 158 αλλά εσύ διαμαρτύρεσαι που δεν σταμάτησαν και τον άλλο που σε πέρασε.

Εμπειρία: «Κύριε Στράτη» μας φέρνετε σε δύσκολη θέση μου είπε κάποτε πριν πολλά χρόνια, οπότε και έχει παραγραφεί, ένας μάγκας της ΕΛΑΣ φίλος του Πουρναράκη και του Τρακουσέλη. Προσπαθώντας να υποστηρίξω 13 παραβάσεις δικές μου και συνεργατών μου. Τα 139 στην Αττική και τα 109 στον περιφερειακό, το ξέρετε άλλωστε, πως είναι τα άτυπα όρια και εσύ Θέμη με 170 στο Κάστρο με το Qashqai, ή Πέτρο με στη βούτα στον Αlpha ερχόμενος Κορωπί με το Corsa, δεν δικαιούσαι να ομιλείς. Όμως το κατάλαβα, το αποστήθισα και συμμορφώθηκα όπως και όλη μας η παρέα γιατί απέναντι μου είχα έναν ευγενή έναν σύγχρονο «μπάτσο» gentleman, όπως οφείλουν να είναι οι εποπτ 219εύοντες τους αγώνες.

Ενοχλείται Φίλος μου όταν γράφω ότι διοικούντες και οργανωτές υπηρετούν και τον τελευταίο στις συμμετοχές. Αν την προσφορά με έντιμη συνέπεια τη θεωρείς υποτίμηση, απλά αγαπητοί μην εμπλέκεστε γιατί αυτή τη φορά η διχόνοια δεν θα μαζεύεται.

Από εκεί και πέρα

Διαβάζω, ότι στο Παγκόσμιο αποφασίζει ο αλυτάρχης και χρεώνει με πρόστιμο για κάθε χιλιόμετρο υπέρβασης. Μην το υπολογίστε, δεν θα γίνει έτσι αγώνας στην Ελλάδα…

Να συντονιστούμε…

ΟΛΟΙ συμφωνούμε ότι οι δοκιμές που δεν είναι αναγνωρίσεις, μη δουλευόμαστε, έπρεπε να ακλουθούν κανόνες. Το έκαναν ο Μανιατόπουλος και ο Χαλιβελάκης την προηγούμενη δεκαετία. Διαφωνούμε κάποιοι στον κανονισμό που όμως υπερψηφίστηκε και δεν καταψηφίστηκε, δεν δόθηκαν μάχες στην ΕΠΑ, ούτε καταγγέλθηκε ως αιτία μετωπικής από τους Συνδέσμους, που δεν αντιδρούν στα θέλω της εξουσίας, προτάσσοντας τα πρέπει των μελών τους.

Τι μένει;

Να συνειδητοποιήσουμε τον κανόνα στην ουσία του και να συμμορφωθούμε, ώστε με τη σωστή υπενθύμιση πριν και με έντιμη ενημέρωση κατά τη διάρκεια, να ζήσουμε ένα ωραίο Κορίνθου και το τέλειο TER όπου δεν θα είμαστε και μεταξύ μας.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς._Στρατισίνο

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ