top icon
Blog

Καλή Χρονιά!

Απλά, εύχεσαι υγεία και τύχη και σε τέτοιες περιπτώσεις κυριαρχεί η μυθοπλασία… Ο Σ.Χ. στα πλήκτρα.

Ιανουάριος

Αφετηρία με Ντακάρ και επιτέλους η Audi πετυχαίνει το 1-2-3 πριν πάει πίστα. Νικητές; Προβλέψτε εσείς…

Τις ίδιες ημέρες, στις 8 Ιανουαρίου εκλογές στη ΦΙΛΠΑ. Ιεροτελεστία. Στη μάνα του λόχου που αντιστέκεται με ατού την ιστορία της και τις αρχές της πλειοψηφίας των μελών της.

Τα εν οίκω εν δήμω αυτή τη φορά και έχουμε την αίσθηση ότι κάτι όμορφο εξελίσσεται στο Γέρακα, εξασφαλίζοντας τη διαδρομή του ΙΑ από ανθρώπους που απεχθάνονται την καρέκλα, ενώ ζουν για την προσφορά, με πολύ ψηλά την αίσθηση ευθύνης που απαιτείται. Μείνετε συντονισμένοι.

Καλή χρονιά

Στο Μόντε

Ogier-Toyota και ποιος να συγκριθεί μαζί τους; Σύμφωνοι, οι Neuville και Tanak με το Hyundai, αφού όμως τα βρουν μεταξύ τους, σκοτώσουν το «Εγώ» και οδηγήσουν για την ομάδα τους… Στους «μικρούς», είδηση ότι έχασαν τα Skoda, λεπτομέρεια ότι ο Rossel αξιοποίησε το C3. Ψάχνονται όσοι με τα Yaris, που κέρδισαν τις εντυπώσεις. Η ελληνική σημαία στο i20 N του Δημήτρη Δριβάκου, για μια ωραία συνήθεια με χορηγό τις αξίες του.

Toyota Yaris - WRC

«Allez les Grecs»

Ακολουθεί η Historic εκδοχή του Μόντε με σημαντική ελληνική παρουσία. Συνεχίζεται υποδειγματικά η ιστορία χωρίς αμαρτία που την ξεκίνησε ο Γιώργης Δελαπόρτας και έλαμψε και στις σελίδες μας κ.α. οπότε έγινε θεσμός. Με τον ωραίο τρόπο που τους ταιριάζει, χάρη στον Μιχάλη Μουζούκη του ΣΙΣΑ. Κακά τα ψέματα, αγαπητοί…

Καλή χρονιά

COTY 2024

Αμέσως μετά, τον Φεβρουάριο. από το Μορτφοντέν στη Γενεύη για το COTY 2024. Απόλυτη ισοψηφία ανάμεσα σε Volvo EX30 και Peugeot 3008 και ο νικητής προέκυψε μέσα από κλήρωση! Σουηδός, ο Πρόεδρος; Γείτονας, Δανός για να είμαστε ακριβείς και επιτέλους, μην είμαστε καχύποπτοι. Άλλωστε έξi μέλη είναι όλοι οι Σκανδιναβοί μαζί, όσοι και οι Γάλλοι. Σε θεσμό που τις μετακινήσεις και το δείπνο τα πληρώνεις, ενώ γεύμα δεν προβλέπεται.

Από εμάς η πρόβλεψη, ίσως και αυθαίρετα, από την Ελένη Ξενάκη η ουσία…

Peugeot e-3008

Αγώνες…

Η μητέρα των μαχών, η F1 στην αφετηρία αρχή του Μάρτη μήνα με Μπαχρέιν και ποιος θα επιβραδύνει το ρεσιτάλ Verstappen και της RB; Αναζητείται τουλάχιστον συνδυασμός που θα τους δυσκολέψει. Τον μονόλογο δεν τον θέλεις. Σκοτώνει το ενδιαφέρον και έτσι περιορίζονται και οι συνδρομητές του ANT1+ με κάλυψη που αναμένεται καλύτερη από το 2023. Μακάρι στο Μαρούσι, με γεγονός ότι ακούν, να αποφασίσουν να προσφέρουν στο ελεύθερο κανάλι τους τις κατατακτήριες, τη μάχη για την pole, έστω σε μαγνητοσκόπηση.

ANT1+ Formula 1

Αντίστοιχα, θα είχε ενδιαφέρον να βλέπουμε στον «plus» παλιούς αγώνες σε περιγραφή του αείμνηστου Άρη Σταθάκη. Τότε, συνεργάτης του, ένας πραγματικά ειδικός, ο αείμνηστος Τέο Λαζάκης, μπαμπάς του Φαμπρίτσιο.

Στο MotoGP που ακολουθεί η έναρξη του με τον αγώνα στο Κατάρ στις 8 Μαρτίου, διαβάζεις Χρήστο Αποστολόπουλο και βλέπεις CosmoteTV ακούγοντας Δημήτρη Διατσίδη. Διδάσκουν με τον τρόπο τους.

MotoGP - Francesco Bagnaia

Ελληνικοί αγώνες…

Τα Ιστορικά Αυτοκίνητα και όσα στην κατηγορία legend να είναι καλά, σε κάθε αγωνιστική δραστηριότητα, ώστε να έχουμε να λέμε. Εξαιρετική ατμόσφαιρα μεταξύ «ιστορικών» στις αναβάσεις, ενώ στα Ράλλυ λειτουργεί ένα εξαιρετικό κοκτέιλ με τα σύγχρονα R και τη σταθερή παρουσία των Α-N-Ε, σε ισορροπία με τα Ιστορικά.

Πολύ όμορφο να βλέπεις εξαιρετικά μηχανήματα ιδιοκτησίας ανθρώπων που λατρεύουν τη διαδικασία ενώ δεν κρύβουν την αρχοντιά τους. Ενίοτε μάλιστα, σε χέρια ικανών με ταλέντο χωρίς τις οικονομικές δυνατότητες που απαιτούνται ακόμα και για τη συμμετοχή. Το ιδιοκτησιακό καθεστώς κάθε μηχανής και τα ποσοστά οδήγησης στον αγώνα, μεταξύ οδηγού-συνοδηγού, λεπτομέρειες για πολύ ειδικούς.

Ford Escort

Ο απλός θεατής που επέστρεψε για να μείνει στο βουνό, θέλει να βλέπει και να ακούει το διαφορετικό που επικοινωνεί και ιστορία, όντας καθρέπτης και της κουλτούρας μας. Αντίστοιχα, απολαμβάνει και χειροκροτεί με ενθουσιασμό τον χερά που αναζητάει την κατηφόρα, κλέβοντας καρδιές. Πηγαίνεις για να δεις την Integrale, ακούς τις «037» και οπισθοχωρείς στο πέρασμα του «Αμαξό» και του Αλεξ Χαλιβελάκη, όπως και γενικότερα, της αρμάδας των Toyota και της στρατιάς με Escort. Συνδυασμοί που κρατούν το θρύλο ζωντανό, ενώ γοητεύουν τα Golf.

Lancia 037

Οι νέοι;

Σημείο αναφοράς το ΡΑ στο WRC και στο Historic Championchip και στο ερώτημα που αφορά στη συμμετοχή νέων δεν έχουμε απάντηση.

Επιβάλλεται, Ομοσπονδία, Σύνδεσμοι και Σωματεία να συζητούν σοβαρά την ανανέωση και σε ανθρώπινο δυναμικό…

Μακάρι η πολιτεία να ξεφύγει από το ΡΑ έργο Αυγενάκη που έχει φέρει σε αμηχανία τη διάδοχη ηγεσία (;) του Αθλητισμού και να αντιληφθούν επιτέλους τη σπουδαιότητα του καρτιγκ σε άσφαλτο και χώμα, βλέποντας κατάμουτρα και την κατάντια μας για την οδική ασφάλεια. Ο Κρητικός, το ήθελε, το πίστευε, είχε όραμα για το πως συνδυάζονται. Η άθληση στις ειδικές, με την επιβίωση στις Τέλειες διαδρομές. Δυστυχώς για τον τόπο και το χώρο μας, επιστρατεύθηκε για την κίνηση των τρακτέρ…

Καλή χρονιά

«Έχουμε πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής»…

Σχολίασε πριν τις εκλογές η εξαιρετική κ. Νίκη Κεραμέως, τότε Υπουργός Παιδείας, που επίσης χάθηκε με το περιβόητο rotation.Με την ευκαιρία, αναρωτιέμαι αν χάθηκαν και τα πάρκα της και το όραμα της για την κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία, με ουσιαστική παρέμβαση. Φαίνεται πως τον ξεπερνούν τον κ. Πιερακάκη, ή αν ενεργεί, δεν επικοινωνεί το σχέδιο του και έχεις μάλιστα την αίσθηση ότι δεν τον αγγίζει η ασφάλεια στους δρόμους. Προφανώς θεωρεί ότι είναι άλλου υπόθεση. Μακάρι να αφορά τον Χρήστο Σταϊκούρα, οπότε ελπίζεις να τσαντιστεί η κ. Αλεξόπουλου και να σωθούν ζωές, με γεγονός πως έχει δίπλα της χρυσάφι, τον Παναγιώτη Πουρναράκη. Σημαντικό, ότι σήμερα στην κεντρική Περιφέρεια, εκπροσωπεί αυτή την ευαίσθητη χορδή για τη χώρα, ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος. Ο Ιαβέρης Junior…

Ενδιαφέρον λοιπόν για μωρά και νέους για το πως κυκλοφορούν, αλλά και που και πως μπορούν να συναγωνιστούν ως αθλητές. Με ουσιαστική υποστήριξη, οπότε, τότε θα έχει νόημα η προσοχή που οφείλουν να δώσουν τα Μέσα στο Ελληνικό Μοtorsport.

Σήμερα, με μέσο όρο ηλικίας τα 49 χρόνια και βάρους τα 89 κιλά, το πιθανότερο, θα μείνουμε μεταξύ μας, δίνοντας χαρά στον ανόητο που το θεωρεί εξωγήινο «άθλημα», για λίγους γραφικούς.

Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

Οδηγώντας

Αναμένοντας τη βελτίωση των υποδομών, από τη μία, και των μπαταριών από την άλλη, μήπως και φτάσουμε Θεσσαλονίκη με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Χωρίς σταμάτα-ξεκίνα κάνοντας τεστ στα εσπρέσο των ΣΕΑ. «Κινούμαι ντίζελ» λοιπόν και σκέφτεσαι ξανά και ξανά αλήθειες και παραμύθια που συνδέονται με το ρεύμα. Μας χρησιμοποιούν; Μα, πάντα κάπως έτσι γίνεται, και δεν είναι τυχαίο πως αντί να ονειρεύεσαι μια σύγχρονη SL, ενώ θέλεις να οδηγήσεις GT3, το άμεσο ενδιαφέρον είναι στην πρίζα. Για τα ήδη περιβόητα BYD, ενώ χαμογελάς που ο φίλος Γιώργος Σπανός, λάτρεις της υπέρβασης τα παιδιά του αείμνηστου Μίμη Σπανού, ήρωας των αθώων μας χρόνων, έφερε και επενδύει στα Seres.

Seres 5

Για το Volvo EX30, διαβάζω και ξανά διαβάζω Αποστολόπουλο και το τοποθέτησα δίπλα στο άρθρο του Μ.Σαλ. για την GT86, ως συνδυασμό του ονείρου με στοιχεία ρεαλισμού. Η αναμονή για το «3008» έχει συναισθηματικό ενδιαφέρον πέρα από την ουσία, αφού φαίνεται πως επιστρέφει για να συνεχιστεί η κυριαρχία του σε συνδυασμό και με το πως προωθείται… Τα κοσμήματα, άλλωστε δεν τα πουλάς, αλλά τα προσφέρεις ώστε να διατηρείται ψηλά η αξία τους. Μάθημα: με υπογραφή Πέτρος Πιπερίδης.

Volvo EX30

Σαφέστατα μας απασχολεί η ανανεωμένη σειρά Ν της Hyundai με το Ionic 5 N να ανατριχιάζει και ως ιδέα. Το νέο i20 N είναι σημαντικό ώστε για να έχει αντίπαλο και εκτός ειδικών διαδρομών το GR -Yaris τελευταίας γενιάς που αναμένεται.

Είναι σαφές: Μείνετε συντονισμένοι. Άλλωστε για να γοητεύουν τα καλύτερα, πρέπει να εξελίσσονται μετ´ εμποδίων. Είναι τα σικέιν που κάνουν τη διαφορά και η Τέλεια Διαδρομή που φαίνεται πως δεν μας ταιριάζει, εξελίσσεται σε Ειδική. Καλή Χρονιά._ Σ.Χ.

SX

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • 2024
  • Ford Escort
  • SX
  • Volvo EX30
  • Seres 5
  • Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής
  • Lancia 037
  • Peugeot e-3008
  • Toyota Yaris - WRC
  • MotoGP-Francesco-Bagnaia
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ