Για το WRC η ευχή, και το Μόντε, όπως το δικό μας, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και οι 1.000 Λίμνες, το Ράλλυ Φινλανδίας, όπως λέγεται, είναι οι πλέον αναγνωρίσιμοι αγώνες του θεσμού.
Όταν αναφέρεσαι σε Παγκόσμιο, εκεί πάει το μυαλό. Μπορεί ο επαγγελματίας ανάμεσά μας να ήθελε να οδηγήσει σε ένα μικτό, όπως το Πορτογαλίας, το Σαν Ρέμο και το Καταλούνια, όπου «έγραψαν» άλλοτε ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Μουζάκη στο Ενιαίο με το Fiesta, αλλά είναι άλλο τι μ’ αρέσει και άλλο τι με ξεπερνάει. Θρύλοι με μύθο οι τρεις αγώνες που ξεχωρίζουν. Το Μόντε έχει αποδειχθεί δύσκολη άσκηση όταν είναι μικτές οι συνθήκες, την ώρα που στη Φινλανδία όλοι πετούν και σταθμευμένοι. Σε εμάς, είναι ο αναλλοίωτος χαρακτήρας του αγώνα μας και η οργάνωσή του που τον οδηγούν στην κορυφή, και εκεί θα μείνει. Έχοντας πλέον Μάρκετινγκ και Επικοινωνία, τα στοιχεία που δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την προσέλευση των χορηγών. Έρχονται και μένουν, ενώ παρασύρουν και άλλους, και όλο αυτό είναι ικανών ανθρώπων έργο. Έχει τη σφραγίδα της πολιτείας μας το ΡΑ, με τη ΝΔ να διδάσκει εξωτερική πολιτική μέσα από γεγονότα παγκόσμιου επιπέδου.
Έργο Αυγενάκη όλο αυτό, και αν ο Λευτέρης του ΡΑ πάει Μόντε δε θα βρει ομολόγους του. Ψηλά ο ελληνικός πήχης, και οι Έλληνες της Motorsport Greece που θα παρευρεθούν δε θα βρουν αντίστοιχους «παγκόσμιους», εκπροσώπους όλων των αγώνων, στο επίπεδό τους.
Είμαστε περήφανοι γιατί είμαστε οι καλύτεροι και, αν γκρινιάζουμε, είναι γιατί δεν καταθέσαμε ρέστα για την εξέλιξη Έλληνα ικανού για τη νίκη. Ήταν το 2009 που ο Λάμπρος με τον Νικόλα ανέβηκαν καπό με τη γαλανόλευκη, ό,τι σήμερα δεν προβλέπεται και, όταν μια ημέρα συμφωνήσουμε ότι φταίμε όλοι, υπάρχει ελπίδα να τα καταφέρει ο Παναγιωτάκης και άλλοι νεότεροί του, που δεν τους βλέπουμε στο κάδρο. Ίσως αν ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ, Δημήτρης Μιχελακάκης, με αποδεδειγμένη τρέλα για τα μωρά, ασχοληθεί και ρυθμίσει ηλικίες, και δοθούν κίνητρα να έχουμε και εμείς τον Λουμπέ μας.
Στο Μόντε…
Ο πατέρας του, ο φίλος μου Υβ, νικητής σε Κορσική και Χαλκιδική, έχασε από τον Σάμπι εκεί. O νέος «Λουμπές» είναι και ωραίος και διαθέτει και το σωστό πακέτο που ευαισθητοποιεί τον Sir Malkolm, αλλά δεν προβλέπεται να κερδίσει. Αν στεγνό, ψηφίζουμε Νεβίλ, αναλύοντας και τη δουλειά που έχει γίνει στη στεγνή άσφαλτο στο Hyundai. Στο μικτό, δίνεις τα κύπελλα στον Οζιέ από την αφετηρία, με γεγονός ότι Ροβάνπερα και Τάνακ, οι κορυφαίοι σήμερα, θα έχουν κατά νου ευρύτερα το θεσμό.
Μεταξύ θεών, βέβαια, ειδικά στο Μόντε, όπως για τους Φινλανδούς στα χασίματα της Φινλανδίας, η στρατηγική δεν είναι προτεραιότητα. Γνώμη μας ότι νικητής θα είναι ο Βέλγος, ή ο ένας από τους δύο «Τογιοταίους», όταν όλοι μας θέλουμε να απολαύσουμε τον Εσθονό με το Puma. Τάνακ και Ford Puma συνιστούν ένα ιδιαίτερα δημοφιλές πακέτο, με το σεβασμό μας πολύ ψηλά για τον Σερδερίδη και το αντίστοιχο αυτοκίνητο.
Η ανατριχίλα;
Από τον πλουραλισμό ανθρώπων και μηχανών στο WRC2, και είπαμε, με γεγονός ότι ζηλεύουμε, δεν ξέρεις αν πρέπει να θυμώσεις ή να βρεθείς σε κατάθλιψη διαρκείας. Καλό αγώνα και μείνετε συντονισμένοι σε COSMOTE, σε 4troxoi.gr, ακολουθώντας και τα social media οδηγών και ομάδων, όπως και το πολύ προσεγμένο site της FIA. Ακολουθούμε και Dirty Fish – αλλά τους τσεκάρεις, δε διδάσκουν αξιοπιστία._ «Στρατισίνο»