X
Blog

Η υβριδική τεχνολογία χτυπά την πόρτα του M Division!

Μια αναπόφευκτη εξέλιξη για την πιο οδηγοκεντρική πτυχή της Βαυαρικής εταιρείας.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του τμήματος μηχανολογίας της BMW, Dirk Hacker, το μέλλον των μοντέλων Μ, θέλοντας και μη, περνά πλέον μέσα από την υβριδική τεχνολογία. Εκτός από την υιοθέτησή της προκειμένου να μειωθούν, όπως είναι αναγκαίο, τόσο οι εκπομπές ρύπων όσο και η κατανάλωση, οι ιθύνοντες της εταιρείας υποστηρίζουν πως η περαιτέρω αύξηση της ισχύος, η βελτίωση της απόκρισης και κατ’ επέκταση της συνολικής απόδοσης και ταχύτητας των μοντέλων Μ, αποτελούν ένα ακόμα ισχυρό… κίνητρο προς την κατεύθυνση αυτή.

Ο Dirk Hacker, μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου στην Έκθεση του Ντιτρόιτ, δεν έκρυψε τους προβληματισμούς του αναφορικά με τον τρόπο που η υβριδική τεχνολογία θα «ενσωματωθεί» στα μοντέλα M, αλλά και το πώς θα την… αντιμετωπίσουν οι παραδοσιακοί οπαδοί του M Division. «Έχουμε διαπιστώσει πως οι πελάτες μας θέλουν να οδηγούν τα αυτοκίνητά τους χρησιμοποιώντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ενδιαφέρονται πολύ όμως να μάθουν πως οι συγκεκριμένες αλλαγές (βλ. υβριδική τεχνολογία) θα ενισχύσουν τον τομέα της απόδοσης».

Με βάση όλα τα παραπάνω είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο πως στο μέλλον δεν πρόκειται να δούμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της οικογένειας Μ, αντίστοιχο των i8 και i3, αλλά αυτοκίνητα με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και υβριδικά συστήματα κίνησης που θα δρουν… επικουρικά με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης.

Ωστόσο, η BMW και το M Division δε φαίνεται να βιάζονται. «Πρέπει πρώτα να εξετάσουμε τις επιπτώσεις της χρήσης ηλεκτροκινητήρων στον τομέα του βάρους. Είμαστε έτοιμοι από τώρα να το κάνουμε ή θα πρέπει να περιμένουμε κάποιες αλλαγές που θα προκύψουν στο μέλλον πάνω στον συγκεκριμένο τομέα;», δήλωσε ο Dirk Hacker, συμπληρώνοντας πως «…το βάρος είναι μια σημαντική παράμετρος. Δεν ξέρω αν πρέπει να αυξήσουμε κι’ άλλο την ισχύ των αυτοκινήτων της σειράς Μ. Είναι γνωστό άλλωστε πως η φιλοσοφία μας περιστρέφεται γύρω από την ιδανική σχέση ανάμεσα στην ισορροπία του πλαισίου και την απόδοση».

Το Μ Division λέει «ναι» στα υβριδικά, λοιπόν, αλλά με τρόπο που δεν θα αλλοιώνει την κατανομή του βάρους και ασφαλώς την «ζυγισμένη» συμπεριφορά των αυτοκινήτων του. Από τη μεριά μας, όπως είναι φυσικό, περιμένουμε με περισσή ανυπομονησία να δούμε πως μια υβριδική Μ3, Μ4 ή και Μ5 θα είναι το ίδιο απολαυστική στην οδήγηση όσο οι αντίστοιχες δημιουργίες του σήμερα…_Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!