X
Blog

Η MG στην ελληνική αγορά: Το τέλειο ξεκίνημα

Σημαντική η διαδρομή της ΜG στην ελληνική αγορά από τον πρώτο ολοκληρωμένο μήνα λειτουργίας της.

Γνωρίζοντας τον όμιλο-πρωταθλητή και τους ανθρώπους που «τρέχουν» τη μάρκα, δεν είχες ποτέ αμφιβολία για τη βιωσιμότητα του εγχειρήματος.

Καμία έκπληξη, λοιπόν, για την άψογη επικοινωνία μέσω του ειδικού Τύπου, που στηρίζει με συνέπεια, όπως άλλωστε στο πρόσφατο παρελθόν την επιστροφή της Mazda, αλλά και από την υποδοχή του κοινού. Μάλιστα, η πίστωση με θετικό πρόσημο που χαρακτηρίζει το ξεκίνημα αφορά τη στρατηγική μάρκετινγκ για σεμινάριο.

Είναι γεγονός πως μέσα από την ιστορία και την ποιότητα του προϊόντος, παρά το δύσπιστο ελληνικό κοινό, εξαφανίστηκε το ψυχολογικό χάντικαπ του «Made in China», ότι π.χ. σε σχέση με την Κορέα ταλαιπώρησε τη Hyundai για πολύ καιρό. Πλήρης γκάμα, αξιοπρεπές το προϊόν βάσης με τιμή κάτω των 20.000 ευρώ, εξαιρετικές εκδόσεις για κάθε ενδιαφερόμενο. Η ναυαρχίδα το MG4, o σοβαρός λόγος ώστε να ταξιδέψεις από τη Λάρισα στη Λαμία και μόνο για να δοκιμάσεις, συζητώντας στο περιθώριο και με τον Χρυσόστομο Καρέλλη. Στην Αθήνα, αν είσαι τυχερός, θα συναντήσεις τον Γιώργο Γκάλλο, που θα σε συστήσει με τη μάρκα με τον τρόπο τον σωστό, επικοινωνώντας την ουσία.

Διαβάστε επίσης: MG4, το ηλεκτρικό που δύσκολα θα του βρεις ψεγάδι

Κλειδί σε αυτή την προσπάθεια το δίκτυο πώλησης του ομίλου Συγγελίδη, και δεν είναι αποτέλεσμα συμπτώσεων η εμπορικής εκστρατείας καμπάνια, όπως λέγεται, ότι στη λιανική -δείκτης άλλωστε των ποιοτικών στοιχείων- ταξινομήθηκαν σε 25 ημέρες 90 αυτοκίνητα με μερίδιο που ξεπερνάει το 1,5%.

Αντίστοιχα, όπως είναι αναμενόμενο και αφού υπάρχει διαθεσιμότητα, κυκλοφορούν οπλισμένοι και στην αγορά Leasing, οπότε, κακά τα ψέματα, «κλαίνε οι μαμάδες», όπως εύστοχα σχολίασε ανταγωνιστής τους. Δικαιολογημένη η αγωνία του και, ειδικά σε αυτή την αγορά με τον σκληρό ανταγωνισμό, αναρωτιέσαι πώς θα αντιμετωπίσουν, για παράδειγμα, το ΖS special offer με 1.000άρη τούρμπο κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο, σύνολο με σέξι εξοπλισμό και γοητευτική τιμή.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το MG ZS 1.5 VT-i

Γεγονός πως ήδη εκφράζεται η δυναμική τους, ανθρώπων έργο, και το ZS τον Οκτώβριο βρέθηκε στην 6η θέση στην αγορά των εταιρικών πωλήσεων. Με μερίδιο 6,8%, ενώ στο σύνολο της αγοράς βρέθηκε στην 9η θέση με μερίδιο 4,8%.

Το νεοφερμένο με το βαρύ όνομα που σέβονται καταρχήν οι δημιουργοί του, σε απόλυτη συνεργασία με τους Έλληνες, στελέχη με ευθύνη την προώθηση και την πώλησή του.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το plug-in υβριδικό MG eHS

MG: Με τη γλώσσα των αριθμών

Ουσιαστικά, ούτε εξήντα ημέρες στη μάχη και στο τρελό πανελλήνιο πρωτάθλημα των πωλήσεων, με πολύπειρους αντιπάλους. Τον Οκτώβριο η MG, που σημείωσε σημαντική ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 11%, ήδη φιγουράρει στην πρώτη 20άδα πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων με 200 ταξινομήσεις και μερίδιο 2%. Σε σχέση με τα ηλεκτρικά, τη βρίσκεις ήδη στην 5η θέση στην αγορά των BEV, με μερίδιο αγοράς 5,3%.

Εξαιρετικές επιδόσεις, αποτέλεσμα του προϊόντος που έπεισε από την πρώτη ήμερα, με πλεονέκτημα το όνομά του, χωρίς να υστερεί σε ντιζάιν, στοιχεία που επιτρέπουν σε εμπορικούς και σε άλλα υπεύθυνα στελέχη να δημιουργούν. Είπαμε, με ατού την επικοινωνία, και έπεται συνέχεια. Κατασκευαστής που σε φορτίζει συναισθηματικά και σε δικαιώνει ουσιαστικά._ Σ. Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!