Ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την πόλη, όπου ο φυσικός του χώρος, αλλά και αλλού, από τη Hyundai, και πέρα από την αξιοπιστία ως «Made in Korea», το σίγουρο ότι είναι σε καλά χέρια ώστε τηρουμένων των αναλογιών, να κυριαρχήσει.
Το Hyundai Inster ήρθε στην ελληνική αγορά και προσδοκά να πρωταγωνιστήσει στη πιο δύσκολη κατηγορία του ράλλυ των πωλήσεων. Και ο Σ.Χ. σχολιάζει, γενικότερα…
Πέρασαν 45 χρόνια, συνάδελφοι τα 40, συμπτωματικά ποτέ συνεργάτες, όταν φιλία δεν προκύπτει σε τόσο ανταγωνιστικό χώρο, για να συμφωνήσω με τον έμπειρο Σπύρο Ρέκκα, που ενίοτε προβοκάρει με μαεστρία ώστε να πάρει απαντήσεις, να εκτοξευθεί ο διάλογος και να προκύψει συζήτηση με ενδιαφέρον.
«Είναι ακριβό», το σχόλιο του, για το νέο Hyundai, το Inster των περίπου 20.000 ευρώ. με εκτόξευση στα 24.000 ευρώ για το μπιζού, το Cross, ως σύγχρονο ηλεκτρικό Ιgnis ή Panda, που παρουσιάστηκε χθες σε κομψό χώρο στο κέντρο της πόλης.
Την άποψη μας και συναδέλφων από όλη τη χώρα και από κάθε Μέσο -ακόμα και με σελίδες στο FB- με σταθερή αξία συνομήλικους μου και μεγαλύτερους, συνήθως συνταξιούχοι όπως και η αφεντιά μου, αντέκρουσε τεκμηριωμένα ο οικοδεσπότης Ανδρέας Χριστοφορίδης.
Όπως και κατ’ ιδιαν ο Χρήστος Αποστολόπουλος, παρόντες οι τρεις μας στην παρουσίαση με την Ελένη Ξενάκη, τρίτη γενιά boss του 4Τ, τυπικά από «αύριο», την 1η Μαρτίου, και καμαρώνω… Η διαδρομή της άλλωστε, με κάνει περήφανο σε αυτή τη δουλειά, όπου η μαγεία έχει εξελιχθεί σε εφιάλτη, ευθύνη μου.
O Χ.Α., που με αντέκρουσε-αποστόμωσε, αναπτύσσοντας το αφήγημα του κόστους χρήσης, όταν ψιθύρισα «θα πάρω Picanto 1.2 GT Line με 19.000 ευρώ λόγω προωθητικής ενέργειας 999 ευρώ «για τον Σ.Χ. ρε γμτ», την έκδοση με 5άρι στο χέρι, ώστε να απολαμβάνω ακούσματα και απόκριση στο γκάζι όπως άλλοτε. Σε σύγχρονη συσκευασία και στο τέλειο μέγεθος για την πόλη, πρόταση με αντίπαλο μόνο το i10.
Η συζήτηση μας, ακούγοντας τον Ανδρέα να συνομιλεί με τον Σπύρο και να αναπτύσσει έντιμα την οικονομική-τεχνική θεωρία του, αγνοώντας την πέτσινη επιχορήγηση -που είναι τα χρήματα οέο;- αλλά υποστηρίζοντας με συνέπεια την ηλεκτρική παρέμβαση.
Στο Anassa City event…
Στο Navi-Σ.Χ., προσδιορίζεται στα στενά πίσω από την ΕΠΟ, με παρκινγκ που ενώ πρόκειται για παράδειγμα αναρχίας, εξελίχθηκε σε χώρο φιλοξενίας από τους συνεργάτες της ομάδας Στιβαχτάρη, με τον Άρη να συντονίζει σεμνά και αποτελεσματικά μια συνολικά εξαιρετική παρουσίαση, όπως ακριβώς ταιριάζει στον Όμιλο Βασιλάκη.
Η Hyundai, θρύλος στην Ελλάδα χάρη στον Πάνο Δάβαρη και στην ομάδα του το 2004 και όλοι του χώρου, όπως και ο Έλληνας καταναλωτής και ο Κορεάτης δημιουργός, τυχεροί που το θηρίο πρωταγωνιστεί στο ράλλυ της ελληνικής αγοράς με πιλότο τον κομψό πλέον Ανδρέα Χριστοφορίδη, σε WRC δύο όψεων, από την άλλη πλευρά του, στα χρώματα της Κia.
Αφού δοκιμάσαμε, επιβεβαιώνοντας το «μέγεθος» του, με το θετικό πρόσημο για κάθε επί μέρους μέτρηση να εξελίσσεται συνολικά σε αριστείο, στη συνέχεια ακούσαμε τη μετάφραση του press kit που δεν αποστηθίσαμε ταξιδεύοντας σε παρουσίαση του 1990 και οριακά πριν ανάψουν τα κινητά και η διαχείριση της νύστας, άλλαξαν τα δεδομένα. Ο Χριστοφορίδης στο πάνελ με ατάκες ουσίας και ενώ έχει προλάβει και με το λόγο του έχει απαντήσει σε απορίες, το ακροατήριο, υψηλού επιπέδου στην πλειοψηφία του, αντιδρά όμορφα με ερωτήσεις ουσίας που εξελίσσουν την τυπική παρουσίαση, τα μέγιστα ενδιαφέρουσα.
Απαντήσεις σε απορίες, εξηγήσεις και διευκρινίσεις ειδικά για το Inster και τους ανταγωνιστές του, στα ίσια μάλιστα, με και χωρίς τακτ και γενικότερα για την ηλεκτροκίνηση, ως και σεμινάριο για τη χρήση της.
Όχι ως promoter ενός συστήματος που προωθείται από την κυβέρνηση και το προεδρείο του ΣΕΑΑ, με πίεση και των εργοστασίων από τις νόρμες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά ουσιαστικά και για την υποστήριξη του μέσου καταναλωτή, που σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αξιοποιήσει και τους σύγχρονους τρόπους αγοράς μέσω leasing κ.α.
Με γεγονός ότι δεν διαθέτει ο μέσος Έλληνας κομπόδεμα των 20.000 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης.
Περί Hyundai Inster…
Για το πού τοποθετείται, με ατού τους χώρους επιβατών και την αισθητική του πέρα από την ποιότητα Hyundai, όπως και αν τελικά είναι ακριβό, αλλά και πώς συμπεριφέρεται εντός, αλλά και εκτός πόλης, διαβάστε Χρήστο Αποστολόπουλο. Στο 4troxoi.gr και «μεθαύριο», την Κυριακή 2 Μαρτίου, σε 4T με την Καθημερινή της Κυριακής._Σ.Χ.
ΥΓ: Σε πρώτο πρόσωπο, ευχαριστώ, τον φίλο Θανάση Αγγελή και την κ. Μαρία Φίλου για την 25χρονη συνεργασία μας. Πάνω απ’ όλα, άνθρωποι…