Στο Διαδρόμιο με «μηχανές» και υπέροχους που μας ταξιδεύουν στο παρελθόν, όταν οι «R» εξελίσσουν στο Χιλιομόδι, στην Κινέτα και αλλού για το ΡΑ-WRC. Σε μπάκετ και πλήκτρα ο Στρατισίνο, στους φακούς οι Θ.Η. και PIT.
Διδάσκουν: O Άρης Τσατσαρής φιλοξενία. Ο Ηρακλής Καλομοίρης το πως δεν συμβιβάζεσαι. Ο Λυμπέρης Παπάζογλου πως επικοινωνείς. Οι «Tsagara», πως δημιουργείς και ο Γιάννης Παράβαλος, ευγένεια.
Στα πιτς, ο Στέλιος Πρινέας μας υπενθυμίζει τα νιάτα μας, ενώ Θ.Η. και PIT-Πέτρος Καστορίνης, παρά το γνώριμο και ενίοτε άχρωμο χωρίς ήχο περιβάλλον, επιβεβαιώνουν ότι ο φωτογράφος κάνει τη διαφορά.
Για τον ΑPR Jr, τον Βασίλη Χ. Αναγνωστόπουλο και για τον Άγγελο Ζήβα τον συνεργάτη μας σε ασκήσεις ευθύνης, όπως και μεθαύριο στο ΡΑ, απλά δεν περιγράφω άλλο…
Στους παρόντες, ο Λάμπρος Ζωγράφος, απών ο «πρόεδρος» Σωτήρης Σκαλτσάς, με τα μούτρα στην προετοιμασία του μαύρου Τογιότα HiLux, εφεδρικό «0», στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024.
Με το σωστό άρωμα…
Το απαραίτητο στοιχείο στο motorsport, από τη γοητευτική, τα μέγιστα δημιουργική κ. Μαρία Νικολοπούλου, η συνηθισμένη ύποπτη δίπλα στον Λυμπέρη Παπάζογλου, είτε στην Integrale σε αγώνες τύπου TER, είτε μεθαύριο, το Νοέμβριο στο IPA.
Κοινός παρανομαστής τους, τα παιδιά του αείμνηστου Μιχάλη, οι αδελφοί Τσαγγαρά. O Ηλίας και ο Λεωνίδας. Σεμνοί και αποτελεσματικοί. Σημαντικοί, με το χαρακτήρα τους να εκφράζεται από τη δουλειά τους. Το σωστό DNA εδώ κάνει τη διαφορά. Ότι απολαμβάνει μια παρέα gentlemen «ιστορικών» όπως οι Σύντροχοι, Παπάζογλου, Γαβρηλίδης, Μητρόπουλος κ.α.
Παρόντες, στην άτυπη εκδήλωση, ιδέα-οργάνωση-συντονισμός «Λύμπε», με προσκλήσεις Τσατσαρής και menu «ΗΡΑ» και οι masters του AC3. Το Σωματείο-Θεματοφύλακας, σε πυρετό προετοιμασίας για το ΔΑΝΑΩΝ, εκδήλωση τύπου regularity. Δύο εβδομάδες, μετά το αντίστοιχο ως διαδικασία ΙΡΑ, που εξελίσσεται υποδειγματικά. Το ΙΡΑ regularity, με όνομα βαρύ, στη σωστή διάσταση, με μενού και άλλες λεπτομέρειες πρόσκληση-πρόκληση, ότι ταιριάζει στην ιστορία του και στο μέγεθος του δημιουργού.
Η ομάδα 4Τ, στο Διαδρόμιο για το ΙΡΑ το τελευταίο Σάββατο του καλοκαιριού, για την παρουσίαση αγωνιστικών Ιστορικών, εν όψη του διεθνούς Historic Acropolis Rally, με ενισχυμένο συντελεστή.
Κατασκευές στη γήινη, στην προσιτή έκφραση. Μηχανές που μας παραπέμπουν στις ρίζες των ελληνικών αγώνων που οφείλουμε να υπενθυμίζουμε.
Πρόκειται για το γνωστό στους αναγνώστες μας, ex Ερωτόκριτος Skoda Favorite, το αυτοκίνητο που δοκίμασε για τους 4T, πριν τριάντα χρόνια ο Γιάννης Σταυρόπουλος, ο Motori.To φουλ specs APR–Peugeot 205 Rally, αντίστοιχο με τον κόκκινο θρύλο της LION και το Toyota Starlet 1.3 S, το P70. Το όπλο του αείμνηστου Κώστα Τανούση, που έλαμψε το 2023 στα χέρια του Κώστα Αργυρίου, δίπλα του ο Σταμάτης Λάσκος, ενώ το δικό «μας», το σκουρόχρωμο, έχει προετοιμάσει ο πολύς Άγγελος Ζήβας, με τεχνικό σύμβουλο τον Αργυρίου. Το είδαμε με τον «ψηλό», σε πτήση στη Θήβα και στη Λειβαδιά. Στο ΙΡΑ-2024, την αξιοπιστία του και τις δυνατότητες ενός αυτοκινήτου με λογικό κόστος, θα απολαύσουν ο Ανδριώτης ΕVO man, Βασίλης Mπαττής, με έναν ωραίο παλιό δίπλα του. Τον Μίνωα Μιχελάκη που γνωρίζουμε από τη θητεία του με τον Γιώργο Χατζηρήγα. Για την περίπτωση, το αυτοκίνητο φιλοξενείται στις «σελίδες» μας, στα χέρια του Κορολομάχου Γιάννη Παράβαλου, με τέχνη και γνώση οδηγώντας και εξελίσσοντας. Δίπλα του ο Διονύσης Κολοτούρος, ένας φρέσκος, υγιέστατος συνδυασμός με δυναμική…
Historic Acropolis Rally 2024
Αγώνας δύο ταχυτήτων, οι 4WD και οι άλλοι, με δυνατά 2WD, τύπου Escort, σε χέρια ικανών, η χαρά του θεατή. Σε έναν έξυπνα σχεδιασμένο αγώνα, στη σωστή περιοχή, καθρέπτης της ιστορίας του ΡΑ, υπεράνω επιλογών που στο WRC, λέγεται ευθέως πως επηρεάζονται από πολιτικές παρεμβάσεις.
Λεπτομέρεια επί του προκειμένου και στο ΙΡΑ της ΟΜΑΕ, αποδεικνύεται πως η άποψη συνδυάζεται με δημιουργικό θάρρος… Ότι χαρακτηρίζει και την πλειοψηφία των ελληνικών πληρωμάτων και να η ευκαιρία και για τον Έλληνα τεχνικό να καταθέσει γνώση, πιστοποιώντας την εμπειρία του. Ώστε να προσαρμόσει στον ελληνικό κακό χωματόδρομο, μια σειρά από κουρασμένα σασί, ενίοτε και με δυσκολία στην εξασφάλιση εξαρτημάτων.
Ανεβάζει όλο αυτό το βαθμό συμμετοχής του μηχανικού σε αυτή την προσπάθεια και δεν βρεθήκαμε τυχαία στο Διαδρόμιο, με τους Τσαγγαρά, τον Βασίλη Αναγνωστόπουλο και τον Άγγελο Ζήβα.
Οι δημιουργοί και αναρωτιόμαστε τι άλλο ετοιμάζει ο Λεωνίδας και πότε θα δούμε τον Ηλία σε αγώνα με ιστορικά στο χώμα, πότε ο Μπιλ θα ολοκληρώσει το 205 GTi 1.9 του ονείρου και ποιο θα είναι το project «Άγγελος next»;
Μας αρέσει πολύ όλο αυτό που έχει κοινό παρανομαστή την εντιμότητα και σε συνδυασμό με τον γενναιόδωρο σε κάθε δραστηριότητα Παπάζογλου, προκύπτει πάθος με όραμα. Συνδεδεμένο με το Sporting IA, ότι συναρπάζει. Άλλωστε το γνωρίζετε. Αφού δεν προκύπτει Violet, ένα ΜΚ1 θα μας αναστήσει. Από τον οίκο Παραδείση, by Sutton, 8βάλβιδο με 4.4 να το απλώνεις και να μην πνίγεται ο Pinto…
Peugeot 205 Rally
To μαύρο, των APR, που έχουν οδηγήσει τέρμα γκάζι ο GEO, ο Χρυσόστομος Καρέλλης και ο Γρηγόρης Πιερουτσάκος.
Το 205 Rally 1.3 ο τρομοκράτης θηρίων στο χέρι του Κοκκίνη, μια έξυπνη πρόταση με άποψη που δεν κρύβεται και το έχουμε εκτιμήσει στα χέρια του Νίκου Ταγκούλη, ενώ το έχουμε απολαύσει και με τον Δημήτρη Βαζάκα. Το 205 Rally, το κόκκινο της LION με Κοκκίνη-Μόκα που έβαλε δύσκολα στους Σιμπέρα και Τρίνερ με Skoda, αντίστοιχο με το Sp Tableware του Λυμπέρη Παπάζογλου.
Μετά από τριάντα χρόνια…
Ήταν η πρόσκληση-εμπιστοσύνη του Βασίλη, (ΣΧ-protoSalto: μη χαμογελάς γκρινιάρη Χρήστο, σε βλέπω), να δοκιμάσω το «μαύρο» τους Rally, ένα γλυκό απωθημένο και δεν σκέφτηκα δεύτερη φορά, για να δεθώ στο μπάκετ.
Με το κεφάλι η είσοδος και «έλα Λάμπρο» (Ζωγράφο) στα δεξιά, μήπως θυμηθούμε λίγο απ’ όλα, με τον Θάνο να κάνει τη δουλειά μέσα στη σκόνη… O 30χρόνος Λάμπρος Ζωγράφος, αριστούχος της σχολής Χάρυμαν, με Σωτερ στο ΙΡΑ το Νοέμβριο στο Golf II φουλ spec με εξέλιξη by Katsarelias, o ΛΖ, της ομάδας των πλοηγών του ΡΑ-2024.
Peugeot 205 Rally και θέλεις ένα περιποιημένο by Rinakis για κάθε ημέρα, ένα προσεγμένο κόκκινο για δοκιμές by Onyfos-Bro και το μαύρο ματ APR με τους 140 ΗΡ για τεστ στο Φθινοπωρινό και μετά πάμε δυνατά, σε ρυθμό Πιεουτσάκου-Ματαλιωτάκη, στο ΙΡΑ.
Δεν πέρασε ήμερα από τη δοκιμή του «205» της LION, πριν 30 χρόνια, οπότε παίρνεις ρίσκο να σχολιάσεις πως δεν θα έχανε από το Sunny με αυτό ο Σωτήρης τότε στο Ολύμπιο.
Ο Κοκκίνης που παραδέχομαι, από τη γενιά μου, με σεβασμό σε επίπεδα Νίκου, Μακρυγιάννη και Τσάδαρη, όντας ευφυείς και παντός καιρού, μακριά απο το εδώ μπορώ και εκεί δυσκολεύομαι.
«Φονιάς» το μαύρο και δεν χρειάζεται να ανεβάσεις τον κινητήρα στις 8.000 στροφές για να το απολαύσεις αξιοποιώντας συνολικά την ποιότητα του, σε ανάρτηση, πλαίσιο, φρένα και πηδάλιο.
Ο Πρινέας σχολίασε το κιβώτιο. «Συνολικά Στελότο μου» και πότε λήγουν οι συμμετοχές για το ΙΡΑ, κ. Ψαράκου; Διαθέσιμο το APR 205 για την κουλτούρα μας κ.α., συνδεδεμένα με την ευχαρίστηση όταν οδηγείς. Η πεμπτουσία της ικανοποίησης.
Στους 4T Νοέμβριος. Περισσότερο APR 205R και πληροφορίες για το Skoda, όπως μόνο στου Τσαγγαρά μπορεί να αναγεννηθεί. Ακόμα, η απάντηση γιατί δεν πρέπει να κερδίσεις το λότο ώστε να πας ΙΡΑ με προσθιοκίνητο Starlet παριστάνοντας τον Αργυρίου, αφού είναι αδύνατο να ξεπεράσεις τον μαέστρο…
“Μείνετε συντονισμένοι”, όπως εύστοχα σχολιάζει ο Φωτεινέλης.
«Μόνο ΑL»
Στο Διαδρόμιο και ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου, με τον Βαγγέλη Σωτήρχο, σε δοκιμές-προπόνηση με το Semog, για την καλύτερη προετοιμασία τους εν όψη αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος CrossCar, στη Γαλλία.
Με ειδικές συνθήκες εκεί, ότι θα του προσθέσει εμπειρία, επηρεάζοντας θετικά την εξέλιξη του. Σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου θα αντιμετωπίσει και επαγγελματίες.
Καλό δρόμο Αλ, κ. Ευάγγελε, το νου σου._ Στρατισίνο