Ο ιαπωνικός κολοσσός δηλώνει έτοιμος να προσφέρει, έναντι τιμήματος ασφαλώς, στον ανταγωνισμό τις κινητήριες μονάδες του. Πρωτίστως, βέβαια, τις υβριδικές.
Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της εταιρείας για περαιτέρω επέκταση των επενδύσεών της στον τομέα των υβριδικών και όχι μόνο κινητήρων, σήμερα στο φως της δημοσιότητας βγήκε μια ακόμα είδηση που αφορά στην πρόθεση των Ιαπώνων να προσφέρουν-πωλούν στο εγγύς μέλλον στον ανταγωνισμό τις κινητήριες μονάδες τους. Ο απώτερος στόχος της εν λόγω απόφασης είναι διττός, καθώς από τη μια μεριά μια τέτοια κίνηση θα διευκολύνει τη μετάβαση σε οχήματα πιο φιλικά στο περιβάλλον και από την άλλη θα αυξήσει τη ροή «ξεστού» χρήματος προς τα ταμεία της μάρκας ούτως ώστε να αποσβεστούν σε συντομότερο χρονικό διάστημα οι επενδύσεις της.
«Αυτή τη στιγμή οι προμηθευτές μας κατασκευάζουν τεχνολογία που ταιριάζει μόνο στα αυτοκίνητά μας. Αυτό είναι κάτι που θέλουμε να αλλάξει, καθώς επιθυμούμε σε συνεργασία με αυτούς ένα σύστημα που να επιτρέπει τη συμμετοχή μας στο αρχικό στάδιο της εξέλιξης έτσι ώστε η τεχνολογία αυτή να μπορεί να είναι διαθέσιμη και σε αυτοκίνητα εκτός Toyota», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της μάρκας, Toshiyuki Mizushima.
Η απόφαση αυτή θα δώσει τη δυνατότητα σε εταιρείες-προμηθευτές, όπως ηοι εγχώριες Densο και Aisin, η παραγωγή των οποίων απορροφάται κατά 50% από την Toyota(!), να διευρύνουν το πελατολόγιο τους ώστε να καταστούν περισσότερο ανταγωνιστικές έναντι των Continental και Bosch.
Μέσω της διάθεσης των δικών της συστημάτων κίνησης στις μάρκες του ανταγωνισμού, η Toyota επιχειρεί λοιπόν το… προφανές: να επιμερίσει το κόστος εξέλιξης ή, για να το θέσουμε πιο απλά, να μειώσει το βάρος που αναλογεί στους δικούς της ώμους. Ποιο είναι αυτό αυτή τη στιγμή; Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, περί τα 9 δις δολάρια για το 2015, όταν την ίδια στιγμή το VW Group ξόδεψε για τον ίδιο ακριβώς λόγο πάνω από τα διπλά._Χ.Α.