X
Blog

Γιώργος Κηλάδης – Ποιος να συγκριθεί μαζί του;

Τον δικό τους μάστορα είχε στη χώρα μας για μισό αιώνα το γαλλικό γκρουπ της PSA, oπότε ήταν εύκολη η προσαρμογή στην Opel, αλλά και στη συνέχεια…

Η συνταξιοδότηση του Γιώργου Κηλάδη οδηγεί στα πλήκτρα τον Σ.Χ., για έναν ωραίο της αγοράς, με ειδικές γνώσεις που ξεπερνούν τις τεχνικές, όντας specialist στη μεταφορά τους, με τον απλό τρόπο, μακριά από την πυρηνική επιστήμη και τον τρόπο του ξερόλα.

Να συμφωνήσουμε ότι ουδείς αναντικατάστατος, αλλά, αντίστοιχα, η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται. Ευτυχώς, στον Όμιλο Συγγελίδη γνωρίζουν, και δεν ψάχνουν για αντικαταστάτη του Monsieur George Kiladis, του τύπου που παραλίγο να διδαχθεί και κινεζικά ώστε να αντιληφθεί τη φιλοσοφία κατασκευής και λειτουργίας των MG.

Τον Κηλάδη για να τον αντικαταστήσεις θέλεις δύο Γάλλους, έναν Γερμανό, έναν Ιάπωνα και έναν Κινέζο, ακόμα και αν ο Πέτρος Πιπερίδης έχει τον μαγικό τρόπο ώστε να πείσει Γερμανό να ασχοληθεί και με την κινεζική αυτοκρατορία. Αθώος, θα πάει για την Opel με υποψία ότι θα ασχοληθεί και με τη γαλλική ταξιαρχία, και θα βρεθεί στο Πεκίνο, με εισιτήριο επιστροφής μέσω Τόκιο, ώστε να καλύπτει όλη τη στρατιά. Επί του προκειμένου, όπως άλλωστε αποδεικνύεται από το after sales που προσφέρουν σε επίπεδα Toyota, το ξέρουν ότι θέλουν τρεις για να ισορροπήσουν την απόφαση του Γιώργου να αποχωρήσει μετά τη συνταξιοδότησή του, εδώ και αρκετό καιρό. Επιμηκύνθηκε μάλιστα η παρουσία του, πιστοποίηση ότι εκεί στην Κηφισίας, στο Μέγαρο MG, σέβονται και τα ώριμα άλογά τους, στελέχη με το DΝΑ του πρωταθλητή που τους χαρακτηρίζει.

Γιώργος Κηλάδης

Ειδική περίπτωση ενός σεμνού επιστήμονα, τον οποίο εμπιστεύτηκες πριν από 25 χρόνια, όταν συνεργαστήκαμε με αφορμή τη συμμετοχή του Νίκου Τσάδαρη στο ΡΑ, με το καλό Saxo, έργο του Νικόλα Διαμαντή με πράσινο φως από τον Πολυχρόνη Γ. Συγγελίδη.

Δύσκολη άσκηση οι αγώνες αυτοκινήτου, όπου ο καθένας μας προδίδει το μέταλλό του και την εντιμότητά του, ειδικά όταν προκύπτει συνεργασία αυστηρά επαγγελματική, μεταξύ φίλων.

Άνθρωπος της προσφοράς, μετέφερε-επικοινωνούσε τη γνώση του, χωρίς να επιδεικνύει την υψηλού επιπέδου μάθησή του, και ήταν θείο δώρο η μακροχρόνια παρουσία του σε όμιλο που καταλαμβάνει περίπου το 20% της αγοράς.

Ο Κηλάδης, πάντα ως υποστηρικτής των συναδέλφων του, ειδικών για τον τύπο και την επικοινωνία, όπως είναι η κ. Βαλυράκη τα τελευταία δέκα και παραπάνω χρόνια, δίδασκε προσαρμογή στη διαφορετική φιλοσοφία των κατασκευαστών που αντιπροσωπεύει ο Όμιλος. Μιλούσες μαζί του για Citroen σε άπταιστα γαλλικά και την επόμενη ιταλικά για την Jeep και αγγλικά για την Chrysler, και το σχόλιο είναι μεταφορικό. «Γλώσσα» το διαφορετικό DNA τους, συνδεδεμένο με την ποιότητα κύλισης, τότε άμεσα συνδεδεμένη με την κουλτούρα κάθε κατασκευαστή, που την είχε μελετήσει και τη μετέφραζε υποδειγματικά. Σημαντική αυτή η γνώση για την επικοινωνία και την προώθηση κάθε brand, όπως πρόσφατα και της MG, με ατού την αξιοπιστία – και αν θεωρηθεί ευκολάκι η προσαρμογή του στην Peugeot, με φυσικό επακόλουθο την Opel, ακριβώς εκεί εκφράστηκε το μεγαλείο του.

Στη διαχείριση του διαφορετικού που φαίνεται ίδιο, με άλλοθι κοινές πλατφόρμες κ.ά., όταν πέρα από την πολιτική τιμών, οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Ό,τι διδάσκει ο Πιπερίδης, με αριστούχους την κ. Κορίνα Βαλυράκη και τον κ. Γιώργο Ρέτζιο, με διαφορετικό προσανατολισμό στο τέλος της ημέρας.

Ορκισμένοι Γάλλοι όλοι τους σε βάθος χρόνου και ειδικώς, σε σοβαρή μακροχρόνια σχέση με τη Citroen, δίδαξαν, αφού την Peugeot δεν την αντιμετώπισαν ως ερωμένη, αλλά ως ισότιμη κυρία με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Τα προσδιόρισε τεχνικά ο κ. Γιώργος, τα επικοινώνησε ως στυλ και ύφος, διαχωρίζοντας τη φινέτσα τους, ο Μάνος Εμμανουήλ. Ο δεύτερος στην τάξη μαρκετίερ στην αγορά σε βάθος πενήντα ετών, μετά τον αείμνηστο Δημήτρη Σακελλαρόπουλο.

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως όταν έχεις την τεχνική γνώση και τη μοιράζεσαι τεκμηριωμένα με συνεργάτες σου στο δίκτυο, ενώ τη μεταφέρεις απλά και αποτελεσματικά στους υπεύθυνους της επικοινωνίας, οπότε και κρέμονται από τα χείλη σου ειδικοί, ημιμαθείς και περίπου γνώστες, δικαιούσαι το Όσκαρ του Τεχνικού Διευθυντή.

Ό,τι του απονεμήθηκε τυπικά από τον ομιλάρχη-ψυχάρα και ό,τι δικαιούται από το σινάφι μας, που του οφείλουμε ανταπόδοση γνώσης και ευγένειας.

Γιώργο, σε ευχαριστούμε όσοι σε 4Τ, γιατί σε τεχνικό επίπεδο ήσουν ο παραπάνω φορτιστής-ενισχυτής και εκείνο το μαγικό σύστημα του «3008» που δημιουργεί την αίσθηση και τη σιγουριά της τετρακίνησης χωρίς περισσότερο βάρος. Διακριτικά και αποτελεσματικά, όπως εσύ, Monsieur George from SyngelidisGreece, όπως ούρλιαζε ο Ιμπαράτο τότε που το σηκώσαμε το βραβείο του «3008» και φύγαμε με την Κορίνα, αμέσως στου Roberto στη Γενεύη, για ένα ροζέ διαλεγμένο από τον πρόεδρο.

Congrats, «dream team», και εσύ, George Kiladis, καμία αμφιβολία ότι κάπου με στυλ θα βγάλεις την πολύτιμη ενέργειά σου._ Σ. Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!