Ευκαιρίας δοθείσης, στα πλήκτρα, ο Τέρενς Κουίκ ένας ωραίος παλιός…
Να εξηγηθούμε και ας παρεξηγηθούμε. Ο Τέρυ συγγενής, πρώτος εξάδελφος του Σ.Χ., ζήτησε να δοκιμάσει το DS 3, το μοναδικό premium super mini, luxury πλέον μοντέλο και ανταποκριθήκαμε.
Στη διάθεση του η έκδοση του DS 3 με τον κινητήρα diesel, σε συνδυασμό με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που σου φτιάχνει τη διάθεση, αλλά και όχι μόνο, αφού το Αθήνα-Πήλιο-Αθήνα έχει το κόστος του.
Ο Τέρενς Κουίκ που θα τον ακούμε και αυτή την εβδομάδα στον Real FM, στους 97.8 FM.
«Δεν είμαι ειδικός δημοσιογράφος για θέματα αυτοκινήτου. Ο πρώτος ξάδερφος μου Στράτης Χατζηπαναγιώτου, ναι είναι. Οπότε οι εντυπώσεις μου για το DS 3 που μου παραχώρησε για τρεις εβδομάδες, είναι ενός απλού οδηγού.
Σπίτι – δουλειά 7×30= 210 χλμ, κατανάλωση €25 στη πόλη και μία εκδρομή 640 χλμ. πήγαινε/έλα, κατανάλωση €60. (Σχεδόν όσα πλήρωσα για… διόδια!). Απίστευτη οικονομία από τον εντυπωσιακά αθόρυβο diesel κινητήρα.
Ο Γάλλος ιππότης της ασφάλτου, με φοβερό design αμαξώματος με αναδυόμενα χερούλια στις πόρτες, φιμέ τζάμια και εσωτερικές ανέσεις για οδηγό και επιβάτες.
Εργονομικό εργαλείο στο οδήγημα, αυτόματο με high tech επιλογέα ταχυτήτων και χειρόφρενο, που με εντυπωσίασε με τις digital/ηλεκτρονικές υποδομές του. Στο ταμπλό και στο τιμόνι.
Για το auto cruise, δεν έχω λόγια. Απίστευτο βοήθημα στον αυτοκινητόδρομο και με απόλυτη προστασία μου πλησιάζοντας προπορευόμενο όχημα.
Επιταχύνσεις δυνατές αλλά και βελούδινες. Πολύ γερό κράτημα.
Επιπλέον δεν είχα ξανά οδηγήσει αυτοκίνητο που να με επαναφέρει στη λωρίδα κυκλοφορίας μου αν οι ρόδες πάταγαν τις γραμμές είτε δεξιά είτε αριστερά μου. Πείτε με πρωτάρη, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.
Όπως στην αρχή ψαχνόμουνα όταν στο δεξί μου καθρέφτη είδα να ανάβει κίτρινο φωτάκι. Και εγώ ο πρωτάρης, μετά κατάλαβα ότι ο ιππότης DS 3 με ειδοποιούσε πως είχα αυτοκίνητο στη δεξιά λωρίδα, μη ορατό στο τυφλό σημείο του καθρέφτη μου. Άρα προσοχή στο ενδεχόμενο αλλαγής πορείας μου.
Τιμόνι με διαφορετικά πλήκτρα που συνεργάζονται με το φηφιακό ταμπλό, με το auto cruise, με το τηλέφωνο με το ραδιόφωνο/μουσική και μια κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας 10,3 ιντσών που έχει τα πάντα. Touch screen φυσικά γιά όλες τις εντολές: Google Drive, κλιματισμός, Wi Fi/MyDS σύνδεση με κινητό ή τάμπλετ για «μεταφορά» στην οθόνη τηλεφώνων, μουσικού αρχείου, εφαρμογών όπως viber, WHATSUP, messenger, ραδιόφωνο κλπ.
Για τους αυτοματισμούς όπως υαλοκαθαριστήρες, φώτα πορείας, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη αναφορά. Αυτά είναι όπως η απαραίτητη οδοντόκρεμα στο σπίτι.
Αλλά αυτό το αυτοκίνητο μόνο… σφαλιάρες δεν σου δίνει αν ξεχάσεις ανοικτό το φλας ή δεν βάλεις ζώνη ασφαλείας. Φροντίζει να σε ξεκουφαίνει με τον αυξανόμενο προειδοποιητικό ήχο. Σου δίνει ηχητικές σφαλιάρες (και στο γράφει και στο ταμπλό) αν για τον οποιοδήποτε λόγο αφήσεις για ελάχιστα δευτερόλεπτα τα χέρια σου από το τιμόνι. Προφανώς το τιμόνι έχει αισθητήρες αφής. Η τεχνητή νοημοσύνη για την ασφάλεια μας. Γενικά η τεχνητή νοημοσύνη του DS3 επαγρυπνεί μπας και σε πάρει ο ύπνος. Θυμάμαι να έχω κάνει πολλά σχετικά ρεπορτάζ ακόμα και για θανατηφόρα τροχαία από ύπνο.
Α, ναι. Πορτ μπαγκάζ ευρύχωρο για αποσκευές. Άνετο για οικογένεια.
Φαντάζομαι ότι θα έχει κι άλλα πλεονεκτήματα ή γκατζετάκια. Δεν τα ανακάλυψα όλα.
Φοβερή και η επένδυση των καθισμάτων. Δεν πάει το παιδάκι στο πίσω κάθισμα να ρίξει γάλατα και φαγητά; Κανένα πρόβλημα. Χαρτί/πανάκι με νερό το κάνει του κουτιού.
Σε λίγες ώρες το επιστρέφω. Αλλά να το επαναλάβω ότι για έναν μη επαγγελματία ή ραλλίστα οδηγό, ανεξάρτητα αν έχω γράψει χιλιάδες των χιλιάδων χιλιόμετρα στους δρόμους όχι μόνο της Ελλάδας, για μένα τον καθημερινό ερασιτέχνη/οικογενειάρχη οδηγό, ήταν η απόλυτη θετική έκπληξη. Αυτοκίνητο και για την πόλη και για τους αυτοκινητόδρομους.
Ευχαριστώ 4ΤΡΟΧΟΙ και DS Greece by Siggelidis Group για την εμπειρία…»_Τ.Κ.
ΥΓ: Είχε τρέλα και έχει αγάπη για το περιοδικό και την αυτοκίνηση ο ψηλός, για αυτονόητους λόγους, λάτρης της Βρετανικής σχολής. Όνειρο του η EType, αυτοκίνητο του, συχνά-πυκνά ένα περιποιημένο Classic Mini._Σ.Χ.