Οι φήμες που θέλουν τον Fernando Alonso να έχει συζητήσει με τη Williams για μία πιθανή μεταγραφή το 2018 οργιάζουν, κι αυτό μόνο θετικά μπορεί να καταλήξει.
Όσο η κατάσταση στη McLaren-Honda δε βελτιώνεται, τόσο θα υπάρχουν ομάδες που θα προσεγγίζουν τον –ίσως- καλύτερο οδηγό στο grid για να αποσπάσουν τις υπηρεσίες του. Η τελευταία που το έπραξε αυτό είναι η Williams, κι αυτή η κίνηση βγάζει περισσότερο νόημα από όσο νομίζουμε.
Με τον Felipe Massa να είναι αβέβαιος για το 2018, και με τον Lance Stroll να μένει κατά πάσα πιθανότητα ελέω πατέρα Lawrence, η ομάδα του Grove ψάχνει έναν έμπειρο οδηγό, έναν οδηγό ικανό να πάρει το μάξιμουμ από το μονοθέσιο, που να έχει αποδεδειγμένα την ταχύτητα να κάνει το κάτι παραπάνω. Καλώς ή κακώς, ο Massa δεν είναι πλέον ένας τέτοιος οδηγός, κι ίσως το να φύγει στο τέλος της φετινής χρονιάς να είναι κι η πιο σωστή κίνηση.
Εκεί μπαίνει στην εξίσωση o Alonso, που θέλει να βρεθεί σε ένα πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Για την ακρίβεια, θέλει να βρεθεί σε ένα μονοθέσιο ικανό για νίκες και, ιδανικά, για πρωταθλητισμό. Κι ακόμα κι αν φέτος η FW40 δε μοιάζει τέτοιο μονοθέσιο, το ανανεωμένο τεχνικό team της ομάδας, με τον Paddy Lowe να αναλαμβάνει τα ηνία από φέτος, οι πόροι που αδιαμφισβήτητα έχει πλέον η Williams στη διάθεσή της και η ισχυρή PU της Mercedes αποτελούν πραγματικά θέλγητρα για έναν οδηγό της κλάσης του Fernando. Η θέληση των Βρετανών να αλλάξουν άρδην σχεδιαστική φιλοσοφία ενόψει 2018 και να πιέσουν για να μπουν στο mix των τριών πρώτων, και μπορούν.
Ο αντίλογος σε αυτά τα επιχειρήματα είναι πως χρειάζεται υπομονή για να «δέσουν» τα κατά μόνας εκπληκτικά «συστατικά», κι αν κάτι λείπει από τον Alonso αυτή τη στιγμή είναι η υπομονή κι ο χρόνος. Ωστόσο, ρεαλιστικά μιλώντας, δεν έχει την δυνατότητα να βρεθεί σε καμία εκ των Mercedes, Ferrari ή Red Bull, ώστε να μπορεί να πετύχει άμεσα. Το οδηγικό παζλ συμπληρώνεται κομμάτι-κομμάτι, οι T. Wolff, S. Marchionne και C. Horner έχουν αποκλείσει στο πρόσφατο παρελθόν την πιθανότητα συνεργασίας με τον Alonso, επομένως η μοναδική μεγάλη ομάδα (ή αν θέλετε ιστορική) που μένει είναι η Williams. Ακόμα και η Renault, με την οποία πανηγύρισε τίτλους, δεν αποτελεί επιλογή, μιας και προσανατολίζεται ανάμεσα στους J. Palmer, R. Kubica κι E. Ocon.
Ο ίδιος παραμένει σε τρομερή κατάσταση, τόσο σωματικά, όσο και οδηγικά, κι αν γνωρίζει πως το 2018 στη McLaren-Honda θα είναι εξίσου δυσοίωνο, τότε η μετάβαση στη Williams θα είναι μία σωστή κίνηση, το τελευταίο «χαρτί»._Δ.Μ.