top icon
Blog

Ευκαιρίας δοθείσης

Οδηγώντας το Ioniq 5 N σε βάθος, όπως αξίζει σε θηρία όπως η Hyundai και οι 4T, συνειδητοποιείς το χάσμα γενναίων με τους νεότερους συναδέλφους σε όλο τον πλανήτη…

Συγγνώμη Ανδρέα, δεν θα το πάρω το ηλεκτρικό Ν. Είναι τόσο fake σε ήχο και σχέσεις κιβωτίου (;) όσο και τα πράσινα άλογα σε όλα τα ηλεκτρικά. Σε σχέση με την ιπποδύναμη, παραμύθι» ακόμα και για τη βασίλισσα, την Taycan, που την κατατάσσεις πολύ ψηλά, αισθητικά και για το πως πατάει. Αρέσει το Ioniq 5 N σε όλους και σε πραγματικά ειδικούς όπως ο Μιχάλης Γεωργιάδης, ο «Go Car» που παραδέχομαι, ενώ ενθουσιάζει νεότερους όπως ο Μανώλης μας και ο κ. Τρύφων του Quattroruote, και αναρωτιέμαι αν ικανοποιεί τον Π.Τ. και τον «Χάρπι» της σχολής 4Τ. Mε γεγονός ότι δεν δοκιμάσαν ο Σ.Τ. και η Ε.Ξ. που εμπιστευόμαστε.

Ο Ν.Τ.; Θα ζητήσω από Σ.Κ. τεύχος του Quattroruote-GR να διαβάσω αν έγραψε ο Πρόεδρος που ήταν «παρών» στο «Μέγαρο», με παίδαρο πλέον εκεί τον Σταύρο Γρυλλάκη, που αλλάζει τα δεδομένα, διατηρώντας όμως τις αρχές του δημιουργού.

Με την ευκαιρία, οι εφημερίδες που συνδυάζονται με τα περιοδικά αυτοκινήτου εξαντλούνται και πρόκειται για μια σύγχρονη αντιπαράθεση απέναντι στα γυναικεία περιοδικά και άλλα της μαγειρικής. Εξαιρετικές εκδόσεις όπως και τα αντίστοιχα του αυτοκινήτου, και αυτή την ποιότητα, όπως και άλλα, την οφείλουμε στον Κ.Κ.. Κακά τα ψέματα.

Hyundai Ioniq 5 N

Ν σε Ioniq

Περί όρεξης ουδέν σχόλιο, ίσως ούτε και λεπτομέρειες για διάφορα στη συμπεριφορά του που θα διαβάστε μεθαύριο από τον Χ.Α., έναν παλιό με άποψη σε 4Τ-Σεπτέμβριος, με την Καθημερινή της Κυριακής.

Mε σεβασμό στη Hyundai, professor άλλωστε σε σειρά από δημιουργικές υπερβάσεις ο πολύ παλιός, οδηγεί αλλιώς, ρυθμίζοντας την τροχιά με το γκάζι, πέρα από την τυπική διόρθωση της υπερστροφής, με το εξαιρετικό επί του προκειμένου τιμόνι. Σαφέστατα «γυρίζει» και εννοείται πως δεν σε προβληματίζει μια ιδέα υποστροφής στην πολιτισμένη είσοδο. Από εκεί και πέρα, ταξιδεύεις με το πλάι, αλλά δεν ρυθμίζεις, δεν επιλέγεις εσύ πότε θα αλλάξεις τη θέση του αυτοκινήτου στο δρόμο σε φάση εκτός πρόσφυσης, ότι ζεις (;) με ένα καλά ζυγισμένο πλαίσιο με θερμικό κινητήρα, οπότε αναζητάς την ισορροπία, συνδυάζοντας με το πόσο τιμόνι για το όσο γκάζι. Δεν γράφεται ακριβώς, με ξεπερνάει η ερμηνεία με τον Κ.Κ. εκτός, τον Κλεάνθη αλλού, όπως και ο Κουνίτης.

Αποδεδειγμένα σεβόμαστε τη Hyundai, όντας και σε άτυπη λίστα αναμονής για το μικρό ηλεκτρικό της, ώστε να αλλάξουμε το σύγχρονο i10, αντικαταστάτης του πρώτης γενιάς που αντικατέστησε το Αtos. Με ιστορία, χωρίς αμαρτίες το i10 που διαχρονικά ψάχνει αντίπαλο, αλλά τον πύραυλο για την ε.δ., τον θέλουμε αλλιώς.

Hyundai Ioniq 5 N

Πύραυλος, όπως άλλοτε

Όπως κάποια λίγα αυτοκίνητα σήμερα. Ιδανικά η Q4 ιδανικά σε GTam, η Α45 S ως περίπου γήινο χάτσμπακ και συνολικά, ο έρωτας. Το Cupra Formentor, το VZ με τους 310 ίππους.

Cupra Formentor VZ5

Σε super car, η GT3 με χειροκίνητο κιβώτιο.

Porsche 911 GT3 sx

Αναζητώντας ένα καθαρό Nissan 350 Ζ με τον Αλυγιζάκη και τον Χαλκιά που δεν το βρίσκουμε. Θα βρεθεί όμως μια ΒΜW Μ2 προηγούμενης γενιάς σε CS ή Competition, ακόμα και με αυτόματο κιβώτιο. Όπως η μαύρη ex Γ.Ρ., όπως η καλά φυλαγμένη περίπου μπλε-πετρόλ του ιπτάμενου Ανδρέα, captain και στο φιλόξενο Amarilia στο Καβούρι, με χαρακτηριστικά Χ5 M. All weather «καταφύγιο» με πεντάστερη υποστήριξη στον κορυφαίο προορισμό της Μεσογείου.

BMW M2

Να οδηγείς…

Πατώντας στο έδαφος, αναζητώντας την έγκυρη λίστα μεταχειρισμένων της Βελμάρ με εγγύηση, αν δεν βρεις σιέλ i30 N με 6άρι και μπλοκέ, μια χαρά και το λευκό αυτοκίνητο του οικονομικού δ/ντη. Το hot hatch σε αθώα απόχρωση, με GT συμπεριφορά που κρύβει το διάβολο, ο Κορεάτης που στρίμωξε το Golf GTi, σήμερα, πενήντα ετών.

Το Golf GTi, σε διαδρομή αντίστοιχη με του Καββαθά και του 4Τ. Ο Κ.Κ. είχε προβλέψει σωστά την καθιέρωση του ως εξέλιξη των ειδών, ενώ πρώτος έγραφε με αφορμή το Peugeot 205 GTi, ότι πρόκειται για κατηγορία που ήρθε και θα μείνει, με γεγονός πως ακόμα μας απασχολεί. Ουδείς βέβαια είχε προβλέψει ότι η Hyundai θα προβληματίσει την Toyota στην αγορά και στα Ράλλυ και με την ευκαιρία σε επίπεδο εξέλιξης της αυτοκίνησης, αν θέλεις τίμιο ηλεκτρικό σε σχέση με την κατανάλωση θα πάρεις Hyundai Kona ή Kia Niro, ενώ αν θέλεις τέλειο πάτημα θα πάρεις Toyota bZ4X. Θα το απολαύσεις, στην πόλη και στα περίχωρα ειδικά στην Ελλάδα. Από εκεί και πέρα, απαιτείται πρόγραμμα ώστε να μετακινηθείς από πόλη σε πόλη με τα 300 χλμ. οριακή αυτονομία. Εκτός αν είσαι ο Σαλούρος αποκαλύπτοντας το Παρίσι προ Ολυμπιάδας, ή οδηγείς όπως η Ξενάκη που ξεπερνάει τον κατασκευαστή, αλλά και τον Τσάδαρη, professor των χαμηλών καταναλώσεων στην ορθόδοξη εποχή της βενζίνης και με απόδειξη.

Αν ζαλιζόμαστε με τις ιπποδυνάμεις των ηλεκτρικών που κρύβουν αλήθειες ως υπέρβαση της μη αξιοποιήσιμης υπερβολής, προβληματιζόμαστε με τις δυνατότητες φόρτισης. Τουλάχιστον μέχρι ο κ. Νάσσος καταφέρει να τοποθετήσει παροχή στην ΕΛΙΝ στην οδό Βαλτινών. Από εκεί και πέρα, είναι εντυπωσιακό το πως λειτουργούν οι αναρτήσεις π.χ. στο BYD Seal, το καλύτερο ηλεκτρικό της ευρωπαϊκής αγοράς, ένα σεντάν που δεν θα αποκτήσω ποτέ, παρά το βαρύ εφάπαξ της συνταξιοδότησης. Για λόγους αρχής, «πολυτέλεια» σήμερα, που όμως μπορώ να προσφέρω στη διαδρομή μου, όντας στο κόκπιτ του 4T από το ‘93 και στο πηδάλιο από το 2013. Αντίστοιχα, πατάει και απορροφάει τα πάντα όλα το Nissan Ariya, σήμερα που το XTrail ePower δεν έχει αντίπαλο στα CD SUV.

Αλλά και ποιο Tucson, με γεγονός όμως, ότι o εξαιρετικός Κορεάτης είναι πιο κοντά στο Qashqai… Tucson και Qashqai, η «μπουνιά» του Ασιάτη στο πρόσωπο του Ευρωπαίου.

Σήμερα

Ηλεκτρικό, μόνο τo MG4, στο γκαράζ 4T, κυρίως λόγω αισθητικής και αντιπροσωπείας. Κακά τα ψέματα, μόνο αυτοί μπορούν και έχουν τα κότσια να σου πουν «πάρτο και φύγε», όποτε και μετά από έξι μήνες ούτε τσακ, ενώ ο «αγώνας» συνεχίζεται…

MG4

Μας αρέσει το MG4 πέρα από το τσαγανό του Καραβά και κ. Κινέζε, σε αυτό βάλε τη hybrid μηχανή του MG3 με τους 194 ίππους και σε σχέση με την τιμή του, ούτε Corsa με συμπάθεια, αλλά ούτε και Yaris με σεβασμό. Ίσως μόνο Mazda2 με γεγονός πως το «208» δεν κατατάσσεται με κοινούς θνητούς.

MG3 Hybrid+ 193ps

Με το MG3, σε αναγκάζει ο Κινέζος να ψαχτείς οδηγώντας, για να βρεις τον τρόπο το σωστό ώστε να μην αδειάζει η μπαταρία και να αξιοποιείς την ιπποδύναμη με γεγονός πως απερίσκεπτα και άτσαλα ο θησαυρός μπορεί να εξελιχθεί σε άνθρακα. Μας αρέσουν τα αυτοκίνητα που σε απασχολούν ώστε να βρεις τις αρετές τους και να αξιοποιείς τα ατού τους. Διαδικασία που προδίδει και σεβασμό στο δημιουργό, και εδώ τα εύσημα αφορούν την Toyota που εξέλιξε τη Hybrid τεχνολογία με αποτέλεσμα σήμερα να προσφέρει σύγχρονη αξιοπιστία σε εξαιρετική τιμή. Αντίστοιχα εντυπωσιάζει η πρακτική της Stellantis με το ολίγον hybrid, με λειτουργία τύπου ντίζελ στο δρόμο, που επίσης θέλει τρόπο, με αποτέλεσμα που κρίνεται στην κατανάλωση και στην υψηλή μ.ω.τ. αξιοποιώντας τα γαλλικά σασί. Καθρέπτης το λατρεμένο DS 3, όντας luxury με στιλ που δεν θα βρεις στο ιδιαίτερα comme il fault Lexus.

Η αναμονή; Αφορά στα Opel, με αρχή το Mokka που όπως σοφά σχολιάζει ο Σκλαβενίτης των πωλήσεων στη Στερεά Ελλάδα, Χρυσόστομος Καρέλης, αυτό το «μπιζού», δικαιούται καλύτερη θέση στο «Ράλλυ». Στο μεταξύ, ακολουθεί το Frontera… SUV που μας ταξιδεύει στο παρελθόν, τότε με σημείο αναφοράς για την Opel την αξιοπιστία. Ότι σήμερα που φαίνονται όλα ίδια, εγγυάται ο εισαγωγέας.

DS 3 Hybrid

Περί αξιοπιστίας…

Θα πείτε μόνο Toyota, οι έρευνες λένε made in Korea και Japan. Από την πλευρά μας, επιμένουμε ότι ακόμα και σε σχέση με την παράδοση που θέλει Ασιάτες τους πλέον έντιμους, είναι οι άνθρωποι, οι εισαγωγικές  εταιρείας που κάνουν τη διαφορά. Σημαντικός, ο μεταξύ τους συναγωνισμός, το κρεσέντο που τους παρέσυρε η Toyota Ελλάς στην after sales πρακτική με υπογραφή Δρόλας-Βόντας και σφραγίδα, καθηγητής Παναγιώτης Αθανασόπουλος. Ο μοναδικός Ευρωπαίος με ιαπωνική φιλοσοφία που καθιέρωσε συνολικά στην Ευρώπη, την υπεραξία της επόμενης ημέρας, στη χρήση του αυτοκινήτου. Ότι εισπράττει η αγορά σήμερα με το leasing να κυριαρχεί αξιοποιώντας και την αξιοπιστία αυτοκινήτων και της ευρωπαϊκής auto-βιομηχανίας (σικ)._ Σ.X.

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ