X
Blog

ΕΟ ΦΙΛΠΑ: Ώρα μηδέν

Εκλογές για την ανάδειξη νέου ΔΣ στην Ομοσπονδία για το Παλαιό Αυτοκίνητο που σεβόμαστε, και ο Σ.Χ. ρισκάρει σχολιάζοντας με τα πλήκτρα…

Παρά την «ομερτά» περί μηδενικής επικοινωνίας (Σ.Χ.: το 2024, οπότε…. δακρύζει το μπετόν στον Γέρακα), «μεθαύριο» έχουν εκλογές στην ΕΟ ΦΙΛΠΑ.

Είναι η Ομοσπονδία για το Ιστορικό και Κλασικό αυτοκίνητο και -απίστευτο και όμως αληθινό- στο δρόμο για το 2030, δεν αποτελεί έναν οργανισμό με ισότιμα μέλη στη ΓΣ του, όπως συμβαίνει στην ΟΜΑΕ, αλλά η τύχη της ΕΟ ΦΙΛΠΑ καθορίζεται μέσω των εκλεκτόρων, βάσει καταστατικού, από τους εντεταλμένους εκλέκτορες της ΦΙΛΠΑ. Υπολογίστε ότι οι εκλέκτορες καθορίζονται από το ποσοστό έκδοσης πιστοποιητικών για τη FIVA, όπου φαίνεται πως κυριαρχεί η ΦΙΛΠΑ. Πληρώνεται μάλιστα το παράβολο των 150 ευρώ για τη συμμετοχή-ψηφοφορία από τους από μηχανής θεούς-χορηγούς, κατά περίπτωση, ώστε να εξασφαλιστεί η πλειοψηφία στο ΔΣ της Ομοσπονδίας, από το μηχανισμό της ΦΙΛΠΑ. Συνήθως, μάλιστα, τα μέλη του ΔΣ της ΦΙΛΠΑ διεκδικούν θέση και στο ΔΣ της ΕΟ ΦΙΛΠΑ.

«Ναι, βρε», στο δρόμο για το 2030, και ευτυχώς, όπως πληροφορούμαστε σπάζοντας την ξεπερασμένη «ομερτά» φοβισμένων (Σ.Χ.: εδώ τώρα πέφτουν τα ραγισμένα τσιμέντα), δε θα εμπλακεί στη διαδικασία ο φίλος και του , κ. Γιώργης Αλεβιζόπουλος, πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ· η ΦΙΛΠΑ, με στελέχη στη διοίκησή τους που αρνούνται τον εκσυγχρονισμό προς κάθε κατεύθυνση, αναβαθμίζοντας τις εκδηλώσεις τους ακολουθώντας τα σεμινάρια όπου διδάσκουν Καράμπελας, Μουζούκης, Ντούλιας και Λακασάς κ.ά. με μεράκι· η ΦΙΛΠΑ, με στελέχη που αρνούνται να καταθέσουν αρχοντιά και να αναλάβουν πρωτοβουλίες ώστε να αποκτήσει σύγχρονο καταστατικό η αρχαιότερη λέσχη του χώρου, μάνα του λόχου υπό κανονικές συνθήκες, αφήνοντας το θεσμικό έργο στην Ομοσπονδία, που κρατείται σε ομηρία με την ξεπερασμένη πρακτική των εκλεκτόρων.

Πριν από είκοσι και πλέον χρόνια, καταστατικό με κίνηση roi mat από τον μετρ Γιώργο Δραζίνο, και δεν έχουμε καμία αμφιβολία. Κύριοι όπως ο Γ.Δ., ο δικός μας «Ντράζεν», ο Μητρόπουλος, ο Παπάζογλου κ.ά., ανήσυχοι και με πραγματική ευαισθησία, αλλά και γνώσεις, σήμερα αμφισβητούν την ομηρία της Ομοσπονδίας από τη λέσχη που την ίδρυσε.

Λέγεται πως το ζητούμενο και η αγωνία των ανθρώπων στο ΔΣ της ΦΙΛΠΑ -και ευρύτερα, για μέλη τους με ευαισθησίες που δεν εκφράζονται με την εντιμότητα που τους διακρίνει στην κοινωνική τους διαδρομή- τα έσοδα από την έκδοση πιστοποιητικών ιστορικότητας και την υποχρεωτική έκδοση κάρτας FIVA, που δεν νομιμοποιείται ως διαδικασία 

Αδιανόητο, αρνούμαι σε πρώτο πρόσωπο, και συγγνώμη για το ύφος, να δεχτώ ότι θηρία όπως ο Αλεβιζόπουλος, ο Ματσούκης και ο Δεσύλλας δεν αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και δεν είναι μπροστάρηδες για την ανεξαρτητοποίηση της Ομοσπονδίας τους, αλλά παρακολουθούν απαθείς όσους τη θέλουν δεκανίκι της ΦΙΛΠΑ, με άλλοθι το μέλλον της… Με αποτέλεσμα η προοπτική του Κλασικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα να μην αφορά ευαισθησίες και δράσεις όλων των μελών της Ομοσπονδίας, σοφά συντονισμένων από ένα απογαλακτισμένο ΔΣ, αλλά να είναι έρμαιο της Αρχαιοτέρας, είτε για λόγους παράδοσης είτε γιατί έτσι, αφού οι εκλέκτορες αποφασίζουν.

Η τεράστια προσφορά για το Ιστορικό αυτοκίνητο, τύπων με άποψη και πλάνο, όπως είναι ο Καράμπελας και ο Μουζούκης, σε εντελώς διαφορετική, ούτε καν παράλληλη διαδρομή, είναι ότι πλέον σε εκδηλώσεις συμμετέχουν και νέοι άνθρωποι. Χρήστες που ενδιαφέρονται για την ποιότητα, το στυλ και το χαρακτήρα των εκδηλώσεων, και αδιαφορούν για το ποιος έχει το κουμάντο και εκφράζει άποψη με τερτίπια, αντί με το έργο που απαιτείται και κάνει τη διαφορά. Εκδηλώσεις-κοσμήματα, που οργανώνουν το Τρισκέλιον και ο ΣΙΣΑ, τα θηρία, σε κρεσέντο και με άλλους υγιείς φορείς, όπως είναι ο ΑΡΣΟΕ και ο AC3, χωρίς να υποτιμούμε τα δυναμικά στοιχεία που εκφράζει η ΟΜΑΕ συνολικά για το Ιστορικό αυτοκίνητο, με ατού τη Sporting διάστασή του.

Η ΟΜΑΕ, σε ανοιχτή γραμμή με τη FIA, συνεπής και στη διαδικασία νομιμοποίησης του Ιστορικού αυτοκινήτου, με διαδικασία που μπορεί να προσφέρεται και για σεμινάριο στον τρόπο γενικώς και στο σεμνό ύφος που χαρακτηρίζει τους υπεύθυνους, με επικεφαλής τον κ. Κώστα Ευαγγελίδη.

Δημήτρης Βερναρδάκης

Λέγεται ότι δε θα συμμετέχει ο για πολλά χρόνια πρόεδρος της Ομοσπονδίας στις εκλογές μεθαύριο, και πολύ καλά θα κάνει. Μόνος του έφθειρε την προσφορά του, επεκτείνοντας τη διάρκεια του «συμβολαίου» του με την Ιστορία του αυτοκινήτου, ενώ δεν υπήρξε μπροστάρης στις αλλαγές, στον εκσυγχρονισμό που επιβάλλεται. Ευαισθητοποιήθηκε αλλά καθυστερημένα και, επίσης, δε δεχόμαστε ότι ο πρόεδρος Δημήτριος αποχωρεί υπό την πίεση των γεγονότων επίσης για το οικονομικό όφελος.

Καβγάς για τα έσοδα, λοιπόν, αντί για την προοπτική μιας κοινότητας που συνιστά κόσμημα και σε διεθνές επίπεδο.

Άλλωστε, και κακά τα ψέματα, πρόεδρε Δ.Β., τον επιτυχημένο στη θεωρία λόγω διάρκειας, ουσιαστικά τον κρίνεις από το τι δεν έκανε και, μεταξύ μας, χάσατε την ευκαιρία να μείνετε στην ιστορία τοποθετώντας chicane, αντί τότε να στηρίξετε τον Κώστα Μητρόπουλο και την παρέα του-κοσμήματα.

Σήμερα είναι πολύ αργά για δάκρυα και, αφού δεν πείθονται ώστε να εκτεθούν τύποι gentlemen και με τη σωστή κουλτούρα, όπως ο Σπύρος Δεσύλλας και ο Πέτρος Mατσούκης, θα υποστεί το Ιστορικό αυτοκίνητο τις συνέπειες της αμφιλεγόμενης επιλογής, όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα.

Με καθαρά αγωνιστικούς χαιρετισμούς._ «Στρατισίνο»

Y.Γ.: Όπως με ευγένεια μας ενημέρωσε ο Πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ, Γιώργος Αλεβιζόπουλος, «οι βεβαιώσεις χαρακτηρισμού ήταν και θα είναι δωρεάν στη ΦΙΛΠΑ». Απορία Σ.Χ.: Οπότε, γιατί η ΦΙΛΠΑ και όχι η ΕΟ ΦΙΛΠΑ, όπως θεσμικά ταιριάζει; Από την ΕΟ ΦΙΛΠΑ νομίζω πιο σωστό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!