X
Blog

Ελληνικοί αγώνες, υπόθεση όπου κυριαρχεί το συναίσθημα…

Άνθρωποι και μηχανές στο τέλειο περιβάλλον. Ό,τι ακριβώς λειτουργεί ως ελιξίριο ζωής στην κοινότητα των ελληνικών αγώνων, που αντιδρά δημιουργικά και με αρχοντιά στις απρέπειες που προκύπτουν κατά συρροή από μια ανιστόρητη διοίκηση που αδυνατεί να διαχειριστεί το μεγαλείο του χώρου που έχει εκλεγεί να υπηρετεί...

Πρωταγωνιστές οι αγωνιζόμενοι, σε ένα ισορροπημένο κρεσέντο με τους φίλους τους, μηχανικούς τους, που ψάξε και μόνο στους ελληνικούς αγώνες θα βρεις.

Εδώ είναι η γιορτή του ερασιτέχνη και μάλιστα συχνά πληρώνουν οι τεχνικοί, με γεγονός πως ο κόπος τους και ο χρόνος τους δεν κοστολογείται.

Τεράστια η σχολή του Έλληνα μηχανικού, άρρηκτα δεμένος με τον οδηγό του και μάλιστα κρατώντας τη σωστή απόσταση που χαρακτηρίζει τον σεμνό και ικανό, όπως είναι στην πλειοψηφία τους.

Ακόμα και οι επαγγελματίες μέλη ομάδων, προσπερνούν τα τυπικά και καταθέτουν το μεράκι τους αδιαφορώντας για τις αλλαγές στη μισθοδοσία. Είπαμε όμως, εδώ κυριαρχεί ο ερασιτέχνης και οι λογαριασμοί απέχουν από την πραγματικότητα.

Οι τεχνικοί με ψυχή και γνώση, «οδηγούν» και αυτοί μαζί με το πλήρωμα και η αγωνία τους για το αποτέλεσμα είναι αντίστοιχη του πληρώματος, ενώ βραβεύονται, με πολλά όσκαρ αξιοπιστίας. Ειδικά, στα ελληνικά Ράλλυ με το σκληρό τους χαρακτήρα. Πλέον δεν είναι οι ειδικές διαδρομές σπαστήρια της εποχής μας, ενώ έχουν ανέβει και οι ρυθμοί.

Ακόμα και τα Ιστορικά που λάμπουν, δεν απέχουν σε στήσιμο από το ασφάλτινο set up σε καλό χώμα, ενώ αναζητείται μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης στο κακό. Αξιοποιώντας την εξέλιξη των ελαστικών και την εμπειρία του πληρώματος και εδώ, στον ελληνικό κακό δρόμο είναι απαραίτητη η εμπειρία τουλάχιστον του ενός …

Ευκαιρίας δοθείσης…

Μας άρεσε ότι είδαμε στο σπριντ στα Σκούρτα με τα τρία περάσματα και νιώσαμε την ανάγκη της επικοινωνίας με τους πρωταγωνιστές. Με τα δικά μας κριτήρια και υπεράνω αποτελεσμάτων. Η ευαισθησία μας για το παιδί του συναθλητή μας, όπως ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης του Καψάσκη, που υποστηρίζει από δίπλα ο πολύπειρος συνοδηγός του. Μια ολόκληρη ζωή, Κύριος ο Θάνος Παπαγεωργίου.

Το αυτοκίνητο; Το Έσκορτ; Το «all time classic» όπλο, έργο του Καψάσκη που καταθέτει ψυχή, γνώση και ό,τι άλλο απαιτείται για τον μικρό του. Λεπτομέρεια όμως το «αμάξι». Εδώ κυριαρχούν οι άνθρωποι. Σε αυτούς κάνεις focus και για το αυτοκίνητο που ακούγεται υπέροχα, υπομονή μέχρι το «4Τροχοί Φεβρουάριος».

Σημείο αναφοράς οι νικητές, αλλά για την ισορροπία και το ενδιαφέρον του άρθρου, απαιτείται το σχετικό κοκτέιλ.

Στην άλλη όχθη

Βετεράνος πλέον ο πολύπειρος και πολυβραβευμένος Σωτήρης Σκαλτσάς, ο mr Νισσάν Κυριακούδης που σεβόμαστε. Για την περίσταση στα Σκούρτα, μοιράστηκε το Γκολφ II με τον κ. Νικόλα Ξανθό.

«Μεταξύ μας» αν διαλέξεις συνοδηγό για μια γρήγορη βόλτα, τον Νικόλα θα πάρεις. Αυτόν τον τύπο τον έχει ανάγκη η διάθεση σου που δοκιμάζεται καθημερινά.

Σε κερδίζει με το ανήσυχο βλέμμα του, δεν κρύβεται ότι θέλει να μάθει για τα πάντα όλα και το κυριότερο, απαντάει με χαμόγελο. Ακόμα και σε σχόλια των βετεράνων της συντροφιάς που συχνά ξεφεύγουν από τα επίπεδα του αποδεκτού χιούμορ.

Ο Νικόλας που εργάζεται στο Q2, στο ατελιέ του Μανώλη Κατσαρέλια στη Νέα Σμύρνη, όπου εκτός από τον κ. Μιχάλη Μαρίνο, θα βρεις από Κουάτρο μέχρι GTi, αλλά και ταπεινό Πόλο, είτε για συντήρηση, είτε για εξέλιξη.

Τρέλα τους, η αξιοπιστία

Για τα μέταλλα, αλλά και για όσους γύρω τους. Ο Μανώλης Κατσαρέλιας, Άνθρωπος της διπλανής πόρτας, οδηγός αγώνων και εξελικτής, πιστός του VW Group, φίλος από την ώρα που θα σε εμπιστευθεί.

Εξέλιξη της γνωριμίας η φιλία που θέλει το χρόνο της και η άποψη του, η φιλοσοφία του για τη ζωή και το χώρο, είναι σε χάσμα με την αχαριστία που χαρακτηρίζει κάποιους σε μια κοινότητα που συχνά αδικούν. Βλέπετε, ο συναγωνισμός φουντώνει τα συμπλέγματα μας και αυτός ο πόνος αντέχει στο χρόνο.

Ο Κατσαρέλιας, σε εξαιρετική σχέση με τον ίδιο, απολαμβάνει την οικογένεια του, όπου έχουν προσαρμοστεί και οι συνεργάτες-φίλοι του. Παιδιά του, οικογένεια του, όπως και ο Σωτήρης Δ. Σκαλτσάς, ο οδηγός του, που όντας φιλότιμος και δοτικός είναι μαθημένος να λειτουργεί σε σεμνό και οικογενειακό περιβάλλον.

Όπου η τέχνη και η πείρα είναι ο αυτονόητος συνδυασμός για το καλύτερο.

Σε άλλες περιπτώσεις, είναι το άλλοθι για την έπαρση που χαρακτηρίζει ευτυχώς ελάχιστους αλαζόνες του σιναφιού.

Ευγνωμοσύνη…

Ο λόγος που πήγαμε βουνό και μάλιστα στο οροπέδιο πολύ κοντά στην ειδική Σκούρτα, έχει κοινό παρανομαστή. Τη διαχρονικά, εξαιρετικά ισορροπημένη συμπεριφορά όσων μας εμπιστεύθηκαν.

Έχοντας τη δική μας απευθείας επικοινωνία με τον Αλέξανδρο, το παλικάρι του άρχοντα Καψάσκη, ο Μανώλης που όταν έχανε ή κέρδιζε πάντα χαμογελούσε. Ένας γλεντζές του βολάν. Η επικοινωνία μας με τον Α. Εμ. Χαλιβελάκη, όπως και με τον Κωνσταντίνο του ΡΟΝ, ενώ με την ευκαιρία, η εκτίμηση μας για τον Θάνο ξεπερνάει τις ειδικές, με γεγονός πως ο Παπαγεωργίου είναι πρώτα άνθρωπος, με σειρά αποδείξεις.

Ο Σκαλτσάς; Ο Σώτερ, ο μεγαλύτερος του Τάκη, απλά ψυχάρα. Ο ανιδιοτελής άτυπος promoter του ΙΡΑ, ο υγιής υποστηριχτής της διοίκησης της ΟΜΑΕ αφού η ηθική του δεν διανοείται ότι πράττουν πάνω και κάτω από το τραπέζι.

Για τον Νικόλα δίπλα του αναφερθήκαμε, ενώ για τον πληγωμένο σε τροχαίο Μανώλη Κατσαρέλια που αναρρώνει, μιλάει η δουλειά του, σε συνδυασμό με το βλέμμα του.

Το Γκόλφ

Μιλάει ελάχιστα ο Κατσαρέλιας, που με τους συνεργάτες του, έλυσε και ξανά έφτιαξε το Γκόλφ θεραπεύοντας τα πάντα εκτός από τον κινητήρα που σε κάθε περίπτωση ακούγεται περίφημα.

Από εκεί και πέρα; Άγιο είχε ο Σωτήρης που βρέθηκε σε σχετικά επίπεδη διαδρομή με κεκτημένες ταχύτητες γιατί έτσι, με αυτόν τον κινητήρα σε ανέβα πολύ, κατέβα λίγο, στο παρελθόν θα έχανε από τον Ζιάκα και τον Βαζάκα με τα Μίκρα και από τους τρομοκράτες με τα Yaris. Όπως ο Κώστας Αργυρίου και ο Άγγελος Ζήβας που οδηγούν όπως άλλοτε. Του Πανεπιστημίου της Α5-6 αυτοί οι τύποι, όπως και άλλοι έτοιμοι για όλα, όπως πχ Βασιλιάς και Τσάδαρης και κρίμα που οι θεατές δεν τους παρακολουθούν και σήμερα με σωστά όπλα. Την ώρα που τύποι όπως πχ ο GEO με diamond από τους APR, μαθαίνουν γρήγορα το καφέ οδόστρωμα.

Σωστό συνολικά το Q2-Golf GTi 16V που ως χορηγό «κουβαλάει» και όλο το μεγαλείο του Σώτερ στην πώληση πετρελαίου θέρμανσης, διαδικασία-ιεροτελεστία.

Μέχρι στιγμής, είναι ο κινητήρας -ψηλά δεν πάει, χαμηλά δεν μπορεί- που υποβαθμίζει και το εξαιρετικό 5άρι και την ανάρτηση του, με ατού τα φρένα σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος.

Ένα σύνολο από τα λίγα που θέλεις συνέχεια να οδηγείς. Το θέλεις συνέχεια στο χέρι αυτό το πηδάλιο πρόκληση ώστε να ονειρεύεσαι και να προετοιμάζεσαι για τον πρώτο αγώνα του 2023 και βέβαια για το Historic Acropolis Rally το Νοέμβριο.

Αγώνας-θεσμός που μακάρι να διοργανωθεί από τη Motorsport Greece. Στα πλαίσια των 70 ετών του ΡΑ, οπότε και δεν επιδέχονται ρίσκα σε διεθνές επίπεδο…

Κακά τα ψέματα

Γεγονός, πως προσβάλλει την ιστορία η επιλογή στελέχους εκτός κάδρου της ιστορίας ως πρόεδρος της Οργάνωσης, όσο και αν κόπιασε, όσο και αν πλήρωσε όπως αφήνει να εννοηθεί. Η ιστορία δεν εξαγοράζεται, όταν ο σεμνός επιβραβεύεται, την ώρα που ο υπέρ φιλόδοξος απορρίπτεται και μάλιστα απαξιωμένος.

Για τα αγωνιστικά, Escort του 1978 vs Golf του 1988 σε 4Tροχοί στις 5 Φεβρουαρίου με την Καθημερινή της Κυριακής. _ Στρατισίνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!