Ευρωπαίοι και Ιάπωνες-Κορεάτες, δεν θα παραδοθούν αμαχητί στον Κινέζο. Κακά τα ψέματα.
Ούτε θα τους αντιμετωπίσουν με νομικά τερτίπια, δυσκολεύοντας την εισβολή τους στην Ευρώπη. Αγώνας ουσίας, συνδεδεμένος με το περιβόητο value for money. ημείο αναφοράς σε κάθε δραστηριότητα …
Άλλωστε και κακά τα ψέματα, όπως έχει εξελιχθεί η αγορά, μόνο το εξαιρετικό ΜG4 είναι ανταγωνιστικό, όντας διεκδικητής απέναντι σε όλους.
Αναμένονται τα μοντέλα της BYD, ενώ ψάχνεις και θα βρεις ανταγωνιστικές προτάσεις της MG και σε άλλες κατηγορίες. Δουλεύεται εξαιρετικά η τοποθέτηση της Seres από την Σπανός ΑΕ, αλλά μέχρι την καθιέρωση απαιτείται χρόνος. Απέναντι τους θηρία. Όπως η Toyota και η Nissan, χωρίς να υστερεί η Honda με εξαιρετικά hybrid. Σε κρεσέντο με τους Κορεάτες.
Γεγονός ότι Hyundai και Κia δημιουργούν και υπηρετούν με συνέπεια το ρόλο τους αξιοποιώντας και το σαφές προβάδισμα τους στο περιβόητο «range» που κάνει τη διαφορά σε γήινα και σε εξωγήινα πλέον, σε διαστάσεις και design, ηλεκτρικά τους. Με ατού οι Κορεάτες. Ειδικά, σε χώρα όπως η δική μας, με τη βελτίωση των υποδομών να λειτουργεί σε ρυθμούς χελώνας και να ακούγεται περισσότερο σαν απειλή, παρά ως όραμα για καλύτερη καθημερινότητα…
Σύμμαχοι!
Τα γκρουπ των Ευρωπαίων έχουν το δικό τους πλάνο, αλλά όλοι σε Βόλφσμπουργκ και Παρίσι αναγνωρίζουν τον Κινέζο ως κοινό εχθρό. Τους αναστατώνουν βλέπετε και μέχρι κάποιο σημείο η ιστορία επαναλαμβάνεται. Όπως έχασαν χρόνο με την Tesla έτσι και τώρα με τους Κινέζους. Δεν διάβασαν ότι το ρεύμα έρχεται με ατού τεχνολογία και τιμή, ούτε κατάλαβαν τι τρέχει με τη Volvo που εκτόξευσε τον πήχη κερδίζοντας τη θέση της στην premium κατηγορία. Στη συνέχεια έχασαν το momentum με την παραγωγή των τσιπς και άθελα τους έστρωσαν το χαλί…
Διαμόρφωση του χώρου στάθμευσης
Δεν χωρούν περισσότερα από δέκα αυτοκίνητα, οπότε αναμένοντας το ΕΧ30, με γεγονός ότι το «3008» καθυστερεί, ενώ δεν θα πάρουμε Scenic λόγω φιλοσοφίας κατασκευής, η κατάσταση έχει ως εξής…
Το i10 παραμένει το αυτοκίνητο της πόλης και ως μικρό-μεσαίο τοποθετείς δίπλα του το Skoda Fabia. Εδώ, σε αυτό το νόμισμα ο παλιός αντιστέκεται και στις δύο όψεις του. Λεπτομέρεια οι εκδόσεις …
Στην κατηγορία Β, μόνο SUV και το νέο, το φρεσκαρισμένο «2008» θα το πάρεις βενζίνη-αυτόματο, ενώ το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», το Kona, το θέλεις σε εκδοχή για ρεύμα.
Δεν συγκρίνεται με το MG4, καθημερινό μας αυτοκίνητο πλέον, στην αρχική τους εκδοχή, που αντικαθιστά το αίσθημα, το Born της Cupra. Καρδιά αγκινάρα όπως λέγεται, αλλά δεν χωρούν δύο Cupra και ποιος θα συγκριθεί με το Formentor μας. Ακλόνητο.
Κοιτάει μάλιστα χωρίς συμπλέγματα την AMG, με την Α 35 να αντικαθιστά την 45 S που λατρέψαμε. Είναι όμως εποχή για ήρεμη δύναμη και αυτή η AMG εκφράζει περίφημα την ευρύτερη αναβάθμιση της Mercedes, στη δική της στη luxury κατηγορία. Σε παιχνίδι που μπορούν να την ακολουθήσουν μόνο η DS και η Lexus. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε. Το μικρό Lexus που αναμένεται θα συγκριθεί μόνο με το DS 3, το μικρό-μεσαίο για τον γνώστη…
Ο petrolhead
Θα εξασφαλίσει τη Μ2 που θα τη βρεις να σε προκαλεί στην Σπανός ΑΕ και συγχρόνως την 718 GT4 RS, απο τον Mr Speed Secror και μείνετε συντονισμένοι. Να ταξιδέψουμε μαζί στον Χολομώντα. Η Τέλεια Διαδρομή του τεύχους Φεβρουάριος, με τη διαχείριση της εικόνας, υπόθεση Γιάννης Κουσκούτης.
Για τις μετακινήσεις του; Κακά τα ψέματα, μας εντυπωσίασε το νέο Prius, καθρέπτης της hybrid στρατηγικής που προδίδει το μέγεθος της Toyota.
Ο παλιός όπως ο υπογράφον, έκλεψε για τις αργίες μια Stelvio ντίζελ -κόκκινη Veloce παρακαλώ, αλλά οι νεότεροι σοφά επιλέγετε ένα φουλ hybrid. Eίτε ένα από τα SUV της Nissan, είτε το Tucson …
Ανακεφαλαιώνουμε
i10, Fabia, «2008», Kona, MG4, Formentor 306 PS, Α 35, Μ2, GT4 RS και Prius. Σωστά διαβάζετε και ποτέ μην πεις ποτέ … Άλλωστε όλη αυτή η σύγχρονη στρατιά έχει τα εκ του ασφαλούς στοιχεία έχοντας για πάντα στην καρδιά μια 993 by PetroRetro και μια Veloce by Kyrkos. Του ονείρου. Καλή χρονιά και ελάτε να γίνουμε καλύτεροι στο δρόμο… Κρίμα είναι ότι ζούμε. Δεν μας αξίζει._ ΣΧ