Συνωστισμός με τις κάλτσες του Τσέχου διαβόλου τα R5 που και ακούγονται υπέροχα και αναζητάς τον συνδυασμό που θα προβληματίσει ουσιαστικά και σε αποτέλεσμα τα Skoda Fabia. Ο «Στρατισίνο» στα πλήκτρα, αδυνατεί να προβλέψει ποιο πλήρωμα με Fabia θα κερδίσει, ενώ αναρωτιέται για το μέχρι που μπορούν να φτάσουν τα ελληνικά πληρώματα…
Έχουν δουλέψει οι Τσέχοι που υποστηρίζουν με αποτελέσματα την επιλογή τους να εξελίξουν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και να το εμπιστευθούν σε σημαντικές ομάδες.
Το πάνω χέρι, η Tok Sport, ουσιαστικά το εργοστάσιο με μανδύα ιδιώτη και οδηγούς πρώτης σειράς. Όπως οι Μίκελσεν, Πάγιαρι, Γκρίνσμιθ, Κριαζίν και Μπουλάτσια. Όλους αυτούς καλείται να προβληματίσει ο γνωστός μας Καγιετάνοβιτς και να κερδίσει ο νεότερος Σόλπμπεργκ. Ο Όλιβερ, ώστε να προσθέσει πόντους στο διαβατήριο της επιστροφής του στο WRC1. Προσθέτει χιλιόμετρα υπό πίεση ο νεαρός στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα τύπου «Super League 2». Θεσμός όπου ο παλιός, όπως ο Μίκελσεν, διδάσκει πριν αποσυρθεί, οπότε και θέλει τον τίτλο, ενώ νεότεροι όπως ο Πάγιαρι εκπαιδεύονται. Ο Φινλανδός τρομοκράτης, ως προετοιμασία για το εργοστασιακό μπάκετ του Toyota Yaris WRC2 το 2024.
Για τον Γκρινσμιθ που αποδεικνύεται ανταγωνιστικός, δεν πρόκειται για υποβάθμιση, αλλά για την ευκαιρία να εξελιχθεί υπό πίεση και να προσθέσει εμπειρία. Ότ,ι ισχύει και για τον Φουρμό, οι δύο τους μαζί στο Puma το 2022, με τη διαφορά ότι σήμερα ο Γάλλος οδηγεί καλό, προσεγμένο Fiesta WRC2. Έχει την ταχύτητα, έχει και το διαφορετικό αυτοκίνητο, κόντρα στο ενιαίο με τα Skoda.
Όπως άλλωστε και ο Ροσέλ που συμμετέχει με διπλό ατού. Το «Σε Τρουά», ίδιο με το δικό «μας» του Χρυσόστομου Καρέλλη και την τέχνη να συγκεντρώνει βαθμούς και να διεκδικεί τίτλο. O Γάλλος,rallyman παντός εδάφους.
Μακάρι η παρουσία των Γάλλων τεχνικών στην τέντα με τα C3 να μεταφράζεται ως πρόθεση της Citroen για πλήρη εμπλοκή.
Σε ένα θεσμό, το WRC, που δεν ακολουθεί το δρόμο το σωστό με μόνο δυο σοβαρούς κατασκευαστές και λίγο από Ford.
Σε επίπεδο WRC2 το κοκτέιλ συμπληρώνουν τα Hyundai της Red-Green με τον Εσθονό Λινναμάε και τον δικό μας Λάμπρο Αθανασούλα, όπως και το VW Polo του φορμαρισμένου Αλέξανδρου Τσουλόφτα.
Μαζί με Ρουστέμη, Κεχαγιά και Καρέλη, η πρώτη πεντάδα με Έλληνες, δέκα με τους συνοδηγούς τους, που δεν θα ζητήσουν αυτόγραφα από τους ξένους επαγγελματίες ομολόγους τους. Διψούν να τους ανταγωνιστούν, κάποιοι στην τρίτη συνάντηση μαζί τους και άλλωστε έχουν προετοιμαστεί ανάλογα. Στην προσπάθεια τους να ξεπεράσουν το χάντικαπ του ελληνικού πρωταθλήματος που δεν προσφέρεται για εξέλιξη υπό πίεση και σημείο αναφοράς τον Ούλα-1 Άλεξ Τσουλόφτα που προσεγγίζει αλλιώς, τοποθετώντας ψηλά τον πήχη. Ό,τι παρασύρει και τους Έλληνες συναθλητές του, ενώ ενθουσιάζει τον θεατή, με γεγονός ότι ο Άλεξ έχει στυλ και εκτός μπάκετ.
Σχόλιο μας με υποκειμενικά κριτήρια, που δεν υποτιμάει τους σοφούς της παρέας, τους Βελάνη, με την ποιότητα τους αγωνιστικό πλεονέκτημα, ενώ δεν αμφισβητείται η ταχύτητα των Φιλιππίδη και Ξανθάκου. Ο Γιώργος που επέστρεψε και ο Μάριος που ήρθε για να μείνει. Όλοι, με Skoda Fabia.
Γεγονός ότι τα WRC2 -σε επιδόσεις πολύ κοντά μεταξύ τους- είναι καθαρόαιμα αγωνιστικά που έχεις την εντύπωση ότι οδηγούνται εύκολα, όταν σε διαψεύδουν από τη στιγμή που πρέπει να κερδίσεις. Στα όρια τους άλλωστε, οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά και εδώ έχουν σημαντικό ρόλο οι τεχνικοί. Πρωταγωνιστές τα πληρώματα και υπενθυμίζουμε ότι η Pirelli προμηθεύει με λάστιχα όλους τους συμμετέχοντες.
Δείτε τη βαθμολογία όπως έχει διαμορφωθεί έως τώρα στην κατηγορία WRC2 κάνοντας κλικ εδώ.
Δείτε εδώ τις συμμετοχές στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2023, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμάτων της κατηγορίας WRC2.
Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Έλληνας;
Θυμίζουμε ότι ο Τσουλόφτας το 2022 ανέβηκε στο βάθρο, όταν ο Αθανασούλας κέρδισε στο παρελθόν την αντίστοιχη κατηγορία.
Τα αυτοκίνητα τους, το κουρασμένο Polo του Άλεξ που το διατηρεί η ομάδα του λαμπερό και το εξελιγμένο, ουσιαστικά εργοστασιακό i20 N του Λάμπρου, σε κάποιες περιπτώσεις φαίνεται ως πλεονέκτημα, αλλά κακά τα ψέματα, ο οδηγός-πρωταθλητής θέλει να πολεμάει στα ίσια ώστε να έχει καθαρή εικόνα των επιδόσεων του. Σημαντικό να γνωρίζεις και γιατί χάνεις. Σκοτώνει τα άλλοθι, η κόντρα με ίδια auto, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με δύο+δύο -χρυσάφι δίπλα τους, της σύγχρονης αγωνιστικής φιλοσοφίας που εκφράζεται περίφημα από τον Αλέξανδρο και το Λάμπρο. Δεν κρύβονται και λειτουργούν καθαρά και με αλήθειες και το κυριότερο πρόκειται για ποιοτικούς συνδυασμούς που δεν τους λυγίζει η βαριά τους φανέλα. Η «κίτρινη» του δις Πρωταθλητή που φοράει ο Τσουλόφτας και η σιέλ με το έμβλημα Ν που φοράει ο Αθανασούλας, οδηγός της Hyundai Ελλάς. Ό,τι δίνει υπεραξία, αλλά και απογειώνει την ευθύνη. Το λατρεύουν όλο αυτό ως άσκηση οι Αθανασούλας-Ζακχαίος, κακά τα ψέματα.
Οn Sale Rally Team
Nothing is impossible για το Γιώργο Κεχαγιά που με τον Χρίστο Κουζιώνη έχουν δουλέψει πολύ, ώστε και να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τη Fabia και την ομάδα τους. Σύνολο σε επίπεδα Τοk Sport με Έλληνες τεχνικούς που δίνουν υπεραξία στο SP.
Για τον «Ρουστέμης»
Τι να γράψουμε; Να τους αφήσουμε ήσυχους, να δέσουν μεταξύ τους ο Παναγιώτης με τον κ. Νίκο και με υπομονή που άλλωστε τη διδάσκει ο Πετρόπουλος, θα έρθει αποτέλεσμα που θα αναγκάσει τον captain Mario, να φωταγωγήσει το στόλο του.
Η Skoda-Κοιλάκος Fabia, κόσμημα στις ειδικές του ΡΑ, στα χρώματα της Sea Jets, που δίνει λάμψη στο Αιγαίο, εξασφαλίζοντας το πήγαινε-έλα του ξένου και του Έλληνα στα νησιά μας, στο σωστό χρόνο με ασφάλεια και αρχοντιά. Το ζητούμενο και για τη Fabia RS, με το τέλειο lay out και το κυριότερο, με εξαιρετικό κυβερνήτη στη σωστή ηλικία και με κλάσης world συνοδηγό, που σεβόμαστε.
Καλό δρόμο σε όλους και μείνετε συντονισμένοι, ώστε να απολαύστε την παρουσίαση της ομάδας Καρέλλη στον πολυχώρο του Ιαβέρη από τον Μανώλη Σαλούρο.
Σημαντικό να ζεις τη στιγμή κάτω από ιδανικές συνθήκες, μένοντας μακριά από συγκρίσεις με γεγονός πως μόνο σε επίπεδα FB, συγκρίνονται διαφορετικές εποχές στο βάθος του χρόνου. _Σ.Χ.