top icon
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Της εξωστρέφειας το ανάγνωσμα

Παρούσες οι αντιπροσωπείες, οι ένοπλες δυνάμεις του χώρου, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, όταν το δίκτυο τους κάνει τη διαφορά. Ο Σ.Χ. παρατηρεί τις συμμετοχές στο ΡΑ και σχολιάζει…

Μόνο στην Ελλάδα παρακολουθούν διακριτικά οι αρμόδιοι και είναι ο επετειακός αγώνας που δημιουργεί εξαιρετικές προϋποθέσεις για την επικοινωνία και όχι μόνο.

Άλλωστε είναι γεγονός η εξωστρέφεια που πλέον προκύπτει στο χώρο, έργο Λευτέρη Αυγενάκη, ενώ ήδη επηρεάζει και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Σημαντικό ότι όλο αυτό έχει ευαισθητοποιήσει και τους εισαγωγείς.

Πέρα από τον Σύνδεσμο, από τον ΣΕΑΑ, που στέκεται με συνέπεια δίπλα στη Motorsport Greece. Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα Αυγενάκη, από την πρώτη ημέρα. Τότε που αμφισβητήσαμε την προσπάθεια του και διαψευστήκαμε πανηγυρικά.

Τίποτα τυχαίο…

Από τους βασικούς χορηγούς του αγώνα η Τoyota Ελλάς με support στην οργάνωση, εκτός των άλλων, παραχωρώντας γενναιόδωρα και την αξιοπιστία που χαρακτηρίζει το μέταλλο του Ιάπωνα κατασκευαστή. Πρωταθλητές και στο Ράλλυ της ελληνικής αγοράς και στο WRC.

Από τους σημαντικούς, με τριετή μάλιστα παρουσία, σφραγίζοντας τη συνέπεια τους, η υποστήριξη της Hyundai Ελλάς στο Λάμπρο Αθανασούλα με το i20 N-R2. Σε έκδοση παραγωγής, το δημοφιλέστερο hot hatch της αγοράς, με επικοινωνία για σεμινάριο, και δεν είναι τυχαίο ότι ο Λάμπρος αναγνωρίζει το ΡΑ με i20 N και κυκλοφορεί με το Kona Ν που μας λείπει.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Parlez vous Francais;

Εδώ έχουμε να κάνουμε με στρατηγική για σεμινάριο. Είναι αυτό το γοητευτικά άναρχο, με σημαία το πείσμα που χαρακτηρίζει τον Πέτρο Πιπερίδη. Ο πρωταθλητής του ακατόρθωτου που συνδυάζεται πλέον με τον μεθοδικό, έναν ιδιαίτερα σοβαρό μάνατζερ όπως ο Γιάννης Μεθενίτης, αφήνοντας τη βρώμικη δουλειά σε κομψά χέρια, με το σπάνιο άρωμα της κ. Κορίνας Βαλυράκη.

Για τη Citroen, στο μπάκετ, ο άνθρωπος τους στην Κεντρική Ελλάδα, ο «Σκλαβενίτης των Βαλκανίων» στην αγορά αυτοκινήτου. Ο Χρυσόστομος Καρέλλης, ενώ για την Peugeot η εκπροσώπηση μέσω Γκάλλο. Τα λιοντάρια του θρύλου Βαγγέλη «μιλούν» πλέον και γερμανικά, ενώ επιβεβαιώνεται ότι ο Άγγελος μαθαίνει κινέζικα.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Σχέση ιερή ανάμεσα στους Καρέλλη και στον όμιλο της καρδιάς τους και δυνατή συνεργασία με προοπτική που αφορά στον Γιώργο και στον Άγγελο Γκάλλο. Εδώ, σημαιοφόρος-πρωταγωνιστής, ο Σάββας Λευκαδίτης που κοσμεί το περιβάλλον των ελληνικών αγώνων. Σωματοφύλακες, οι Ηλίας Παναγιωτούνης και Βαγγέλης Άκρατος, αντίστοιχα.

Μαγικό όλο αυτό, με τον Χρυσόστομο να έχει καθιερώσει το 208 R2 στα ελληνικά χώματα από το ΡΑ του 2017 και τι να γράψεις για τους Γκάλλο. Με μέντορα τον μπαμπά τους, έσκισαν τις λισάνς, εξαφάνισαν τα αγωνιστικά γάντια και στρώθηκαν στη δουλειά. Ακολουθώντας το όνειρο του θρύλου πατέρα τους, ακριβώς όπως το είχε σχεδιάσει με εμπιστοσύνη στην αγωγή τους. Το ένστικτο του άλλωστε είναι που οδηγούσε τον καθαρόαιμο Βαγγέλη όταν μας ξεσήκωνε. Διδάσκοντας και τρόπο και είναι το ίδιο που τον εμπνέει στο μεταπτυχιακό των παιδιών του, τιμώντας τις ρίζες του. Έχει δουλέψει σκληρά το θηρίο και δουλεύουν πολύ σκληρά τα παιδιά του, σε ένα περιβάλλον που θυμίζει την Ξηρονομη όπου πρώτευσε ο μπαμπάς εξελίσσοντας μόνος τις μηχανές του. Πετούν στην αγορά οι Γκάλλο, με Peugeot και Opel, όντας έτοιμοι και για το στοίχημα MG, με τον φίλο τους Χρυσόστομο έτοιμο από καιρό, υποστηρίζοντας όλη αυτή η νέα γενιά, το όνειρο ενός παλιού, ορκισμένου για την υπέρβαση. Άλλωστε ο Πολυχρόνης Γ. Συγγελίδης που αναφερόμαστε, όσο μεγαλώνει, περισσότερο ανησυχεί και δημιουργεί, με αντιπάθεια στα εύκολα, έχοντας και αλλεργία στα ψίχουλα. Του αρέσει να έχει νόημα η υπέρβαση, ενίοτε και υπεράνω του οικονομικού αποτελέσματος, με το καλά φυλαγμένο excel του, να περιλαμβάνει και άλλες παραμέτρους. Σημαντικό και το πως αξιοποιεί τους καλύτερος δίπλα του, όπως ο Δημήτρης Καβούρης, ένας sir σε μια τρελή αγορά.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Με την ευκαιρία, αναρωτιέμαι αν θυμάται, ο ΠΓΣ το πως συνεννοηθήκαμε σε δευτερόλεπτα μαζί με τους Νίκο Διαμαντή και Τσαδάρη και ο ΝΤ πήγε σε δύο ΡΑ με το Saxo-θηρίο και την Τώνια δίπλα του. Ήταν μια αψεγάδιαστη συνεργασία και της ψυχής με εμπιστοσύνη στον ΝΤ που δεν γνωρίζει να εκθέτει, υπεράνω του ειδικού Τύπου.

River West…

Την Teoren κατηφορίζοντας το ποτάμι θα τη βρεις στα δεξιά σου. Το κτίριο με την πρόσοψη από γρανίτη, επιλογή του καλλιτέχνη κ. Βάσου Θεοχαράκη, boss μου για μια ντουζίνα χρόνια. Τις εγκαταστάσεις Χαλκιά ανηφορίζοντας την Πειραιώς προς την Αθήνα, θα τις βρεις επίσης στα δεξιά σου. Με το δεξί λοιπόν και σε πρώτο πρόσωπο, δημιουργεί ανατριχίλα η συμμετοχή στο φετινό ΡΑ του Θέμη Χαλκιά, αγωνιστικό βαφτιστήρι μου, με Renault Clio και στήριξη από την κ. Θεοχαράκη. Με συνοδηγό τον Νικόλα Κομνό, παλικάρι του Γιάννη-Trim. Προσθέστε στο κάδρο όπου δεσπόζει αυτή η σύγχρονη Clio, τον συναθλητή μου Βασίλη Χαλκιά, μπαμπάς του Θέμη και τον εξαιρετικό συνάδελφο μας κ. Μάνο Ράλλη και έχετε την ερμηνεία των συναισθημάτων που χαρακτηρίζουν αυτή τη συμμετοχή.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Στην ουσία είναι η Eldons που συνδυάζεται με την εμπειρία του οδηγού και τον ενθουσιασμό του συνοδηγού, οπότε με τον κ. Παντιέρα στις ρυθμίσεις έχουμε φαβορί για την WRC3, μεθαύριο στο ΡΑ. Συνήθεια-λατρεία από τον Όμιλο Θεοχαράκη οι αγώνες και εδώ, σε συνδυασμό με τη σχέση των Χαλκιά με την Teoren πρόκειται για κίνηση roi mat, από το ιδιαίτερα δημιουργικό τμήμα μάρκετινγκ της ελληνικής Renault που αριστεύει και στην επικοινωνία.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Ο ντίλερ-πρωταθλητής με τη στήριξη της μαμάς εταιρείας, όπως ο Καρέλλης και όπως υποθέτουμε και ο Car Center, Νώντας Καρανικόλας.

Επαναλαμβάνουμε ότι είναι σημαντικό ότι πλέον εμπλέκονται οι εταιρείες που εισάγουν αυτοκίνητα, ότι μας έκανε «μάγκες» πριν την οικονομική κρίση. Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς._ Στρατισίνο 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
  • ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ