Πρωταγωνιστές-αιμοδότες, οι Έλληνες αγωνιζόμενοι στο ΡΑ και η προβολή τους, πέρα από ελάχιστες εξαιρέσεις, αφορά σε ερμηνείες για την άτυπη «εθνική κατάταξη» που κρύβει αλήθειες.
Το EKO Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC, άλλαξε τα δεδομένα και οι συμμετοχές στο πανελλήνιο πρωτάθλημα αναβαθμίστηκαν με την παρουσία σύγχρονων αυτοκινήτων τύπου R στα χέρια ικανών. Την ώρα που ο θεσμός, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, υποβαθμίζεται, με ευθύνη της Ομοσπονδίας, όταν τα Σωματεία, παρά την τεχνογνωσία τους και το πάθος των ανθρώπων τους για το χώρο παρακολουθούν, αμήχανα, είτε εγκλωβισμένοι, είτε και ευνουχισμένοι από ένα κεντρικό σύστημα διοίκησης κατώτερο της περίστασης. Δυστυχώς, οι Ελληνικοί αγώνες εξελίσσονται χωρίς όραμα για την αναβαθμισμένη παρουσία του Έλληνα αθλητή σε διεθνές επίπεδο…
On Sale Rally Team…
Στο φετινό αγώνα, η διαφορά στις συμμετοχές με την Ελληνική σημαία, από την ομάδα On Sale που αλλάζει τα δεδομένα και μετά από καιρό, προκύπτει οργανωμένη ελληνική προσπάθεια.
Ομάδα με ανταγωνιστικά αυτοκίνητα κατηγορίας Rally2, που δεν κτίστηκε συμπτωματικά και οι επιλογές των πληρωμάτων προδίδουν και στρατηγική, αφού το ένα πλήρωμα συμπληρώνει το άλλο.
Σύγχρονο σύνολο, όπου ο συνεργάτης μας στο παρελθόν Γιάννης Τσινάβος, παλίκαρος παντός καιρού, φροντίζει για την επικοινωνία και όχι μόνο.
Nothing is impossible και βρίσκεις χρυσάφι στη φαρέτρα του creator Νίκου Κωνσταντόπουλου, με πάθος για το motorsport, ισχυρή προσωπικότητα σε βαθμό παρεξήγησης, μέχρι να τον γνωρίσεις και τον αντιληφθείς, αφού δουλεύει σε υψηλές σ.α.λ., οπότε και επαληθεύεται η αξιοπιστία του.
Ομάδα!
Ο «άσσος», στο «υπηρεσιακό», στο On Sale-Skoda Fabia EVO, με τους βραβευμένους Λάμπρο Αθανασούλα-Νικόλα Ζακχαίο, που μετά από ένα καταστροφικό αγώνα το 2023, επιστρέφουν κάτω από ιδανικές συνθήκες.
Επιλογή της On Sale, που διδάσκει και αγωνιστικό ήθος, αφού δεν σκοτώνεις τον νικητή όταν πέσει, αλλά τον υποστηρίζεις, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις, της ολικής επαναφοράς, με τρόπο που οι «δύο» μπορούν αποδεδειγμένα να διαχειριστούν.
On Sale-Fabia Rally2 μοιράζονται επίσης ο Πρωταθλητής Γιώργος Κεχαγιάς, με τον πολύπειρο Νίκο Πετρόπουλο. Συνδυασμός με εξαιρετικό παλμαρέ και στο ΡΑ, μέσα από διαφορετικά cockpit. Ο Γιώργος έχει και το τσαγανό ώστε να καλύπτει την αποχή, αξιοποιώντας και τον Νίκο, έναν πολύ παλιό με σύγχρονη εμπειρία.
H τρίτη Skoda Fabia Rally2 στα χρώματα της Οn Sale, αυτοκίνητο επίσης τύπου EVO, αποτελεί και τον άτυπο χορηγό επικοινωνίας του Έλληνα στο WRC.
Ψυχραιμία και ένας-ένας και με τη σειρά, θα πάρουμε όλοι αυτόγραφο από τον Γιώργo Αμούτζα, με τον Γιώργο Ηλιόπουλο έναν έμπειρο με άποψη δίπλα του, στο πρώτο ΡΑ του οδηγού.
Τον Αμούτζα που τον αναζητάς για να συστηθείς, οπότε και διαπιστώνεις και πόσο σεμνός είναι, τον έχεις χειροκροτήσει για το πόσο άνετα και γρήγορα, αλλά και αλάνθαστα οδηγεί. Αντίστοιχα έχεις την εντύπωση ότι τον γνωρίζεις, τον νιώθεις φίλο σου, αφού τον απολαμβάνεις και να υποκρίνεται σε ποιοτικές τηλεοπτικές παραγωγές, η να δημιουργεί “τέρμα γκάζι” επί σκηνής, με την ταλαντούχα κ. Τάνια Μπρεάζου. Η Τάνια, που κοσμεί το εξώφυλλο του δικού μας HELLO, ήδη στο περίπτερο.
GR WRC2…
…κατηγορία που προσφέρεται για την ιδιωτική προσπάθεια υψηλού επιπέδου.
Στο Shakedown, στο SP και στην όποια προ-πορεία, θα αναζητήσεις το σεμνό του βλέμμα και θα σφίξεις το χέρι του gentleman Βασίλη Βελάνη. Στο φετινό αγώνα, με τον Ηλία Παναγιωτούνη, στη Toyotomi, Serkova, Fabia RS του Τop Team. Έμπειρος συνδυασμός, με τον οδηγό να γνωρίζει ακριβώς τι σημαίνει ΡΑ και στην κυριολεξία να διδάσκει επικοινωνία, ενώ ο συνοδηγός και διαχείριση κρίσεων. Ο Ηλίας, 21 χρόνια μετά τη συμμετοχή του ως οδηγός. Στο ίδιο ΡΑ το 2003, αλλά με διαφορετικό EVO και ο μπαμπάς του Λάζαρος, εμβληματικός του χώρου. Ο συντονισμός του VEL Fund Τeam από τον Ρομπερτ Ναχμία.
Προσδοκίες για το κάτι παραπάνω στην ελληνική στρατιά, από τον Παναγιώτη Ρουστέμη, που θα μοιραστεί τη Fabia Rally2 με τον Χρήστο Μπαγκλώρη.
Συμμετοχή-καθρέπτης και της ανεπάρκειας μας, με γεγονός πως ο χώρος, μαζί και τα Μέσα Επικοινωνίας, δεν καταφέραμε να διαχειριστούμε το ταλέντο του νεαρού. Ότι υποστηρίζουν με πάθος ο Αλέξανδρος Ρουστέμης και με συνέπεια ο Mr. SeaJet Mάριος Ηλιόπουλος. Όπλο τους, η Skoda Fabia RS της EuroSol. Την προσπάθεια υποστηρίζουν και άλλοι, όπως η Kema Motors, η SAMP TRANS και η Roustemis Rent a Car. Γεγονός πως αν θέλεις Subaru δοκιμών εκεί θα απευθυνθείς, αλλά θα σου παραχωρηθεί μόνο αν πείσεις την κ. Ελένη Ρουστέμη ότι θα το σεβαστείς.
Θα οδηγήσουν και άλλοι Έλληνες στην κατηγορία, όπως οι gentlemen Νίκος Παυλίδης και Γιώργος Βασιλάκης με Skoda Fabia και Ford Fiesta αντίστοιχα.
Γεγονός, ότι οι Έλληνες που συμμετέχουν στο ΡΑ-WRC, στην πλειοψηφία τους χωρίς ουσιαστική υποστήριξη, θα κριθούν από την ευρύτερη παρουσία τους και σε επίπεδα σοβαρότητας, σήμερα που περιορίζεται το θαύμα του ηρωικού τερματισμού, λόγω Super Rally κ.α., όπως το μέγεθος του Ράλλυ.
Ταξιαρχία Rally3
Απευθείας από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στο ΡΑ και είναι ο καθρέπτης του πως θα πρέπει να λειτουργεί αυτή η σχέση αν πιστεύουμε στην αναβάθμιση, με όραμα τη διάκριση Έλληνα στο WRC και ειδικά στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ένα μοντέλο Sesks μας λείπει, ενώ απογοητεύεσαι όταν βλέπεις στις συμμετοχές του Ράλλυ Λετονίας τον 18χρόνο Τούρκο Καζάζ.
Να ονειρευόμαστε και με ρεαλισμό, το περιβραχιόνιο με κωδικό R3 ανήκει στον Νώντα Καρανικόλα, που οδηγεί στο ΡΑ όπως ακριβώς του ταιριάζει την Car Center Ford Fiesta Rally3. O Nώντας με τον Γιώργο Κακαβά στο μπλοκάκι με τους χρόνους των ανταγωνιστών τους, μια προ infomega πρακτική, θα έχουν εγγεγραμμένους τους ξένους «αντιπάλους» τους και όπως το 2023 δεν θα τους χαριστούν. Χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον ο Έλληνας πρωταθλητής, αναμένεται ανταγωνιστικός.
Βαρόμετρο, οι διαρκώς σε πτήση Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, με ατού την ομάδα EMC και μένει να διαχειριστούν το ταλέντο του οδηγού και την εμπειρία του συνοδηγού, ώστε να αξιοποιήσουν και την Clio τους.
Ότι άλλωστε θα κάνουν με πλεονέκτημα την εμπειρία του, ο Θέμης Χαλκιάς με τον ενθουσιώδη Νικόλα Ι. Κομνό, στην Eldon’s Clio.
Αυτοκίνητο αντίστοιχο με των Κυπρίων Πέτρος Παντελή-Σάββας Λάος, που έχουν κερδίσει ήδη τον τίτλο της ευπρέπειας διεκδικώντας και τον αντίστοιχα σημαντικό, του Πρωταθλητή Ράλλυ.
Τα σήματα μας στην SV Motosport Ford Fiesta Rally3 των Γιώργου Δελαπόρτα-Βαγγέλη Παναρίτη.
To συναίσθημα στα κόκκινα με τη συμμετοχή του Κώστα Στεφανή, δίπλα στον Μάνο του στη Shell–Fiesta Rally3.
Σε αυτή την εξαιρετική παρέα, ένα κοκτέιλ εμπειρίας και ταλέντου, δηλώνουν παρόντες και οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης με SV Fiesta R3, ενώ λείπει ο Έλληνας JWRC. Ελληνικό πλήρωμα, με συνεπή συμμετοχή στο θεσμό που προσμετράει στο ΡΑ με υψηλό συντελεστή.
Όνειρο που θα μπορούσε να υλοποιηθεί από τους Αυγενάκη-Κερερέ στο cockpit για το ΡΑ, με αποδεδειγμένη την αγωνία-ευαισθησία τους για μεγάλα γεγονότα με Έλληνες Πρωταγωνιστές. Όνειρο που θα πρέπει να είναι ψηλά στην ατζέντα του τολμηρού με θράσος και σθένος, ο έντιμος που θα διεκδικήσει τη θέση του Προέδρου της ΟΜΑΕ, ξεπερνώντας την πρακτική της διεκπεραίωσης με ισχυρό άλλοθι την ψηφοθηρία.
Safety First…
Ξεχωρίζει η συμμετοχή της Ελληνικής Αστυνομίας με το Peugeot 208 Rally4. Πλήρωμα οι Γιάννης Πλάγος-Χρήστος Κουζιώνης, σε μια ακόμα προσπάθεια του οδηγού στο ΡΑ μετά από έναν κακό σερί αποτελεσμάτων, που όμως δεν μετριάζει το μέγεθος μιας προσπάθειας με σοβαρό προσανατολισμό.
Με Rally4 θα αγωνιστούν οι δικοί μας Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος στο Γκάλλο–208 και οι Θοδωρής Καλαμάρας-Δημήτρης Λαμπράκης με Φορντ για τη Φιέστα. Το παράδειγμα του γνήσιου ερασιτέχνη.
Περισσότερα στο 4troxoi.gr και μείνετε συντονισμένοι και το κυριότερο, μείνετε στις θέσεις σας, αποφύγετε τις μετακινήσεις, προσφέροντας χαμόγελο και ενθουσιασμό σε όλους τους Έλληνες που συμμετέχουν χωρίς υποστήριξη και δυστυχώς ορισμένοι και χωρίς εμπειρία ακόμα και όταν παρακολουθούν ένα πρωτάθλημα με τέσσερις αγώνες, ο καθένας με μάξιμουμ τρεις ε.δ., ενίοτε και δυο επαναλαμβανόμενες τρεις φορές.
Καλό δρόμο._ Στρατισίνο