Στα βουνά για μια τελευταία αναγνώριση των ε.δ. πριν από τη μάχη σε μία εβδομάδα, και ο Σ.Χ. ευπειθώς αναφέρει…
Ήταν μεγάλη σε χρονοδιάγραμμα η χθεσινή ημέρα. Ευτυχώς, όταν οδηγείς σύγχρονο Toyota RAV4 Hybrid και έχεις δίπλα σου τον Δημήτρη Βαζάκα, όλα φαίνονται εύκολα, είσαι ασφαλής, ενώ εξελίχθηκαν και ευχάριστα, αφού δεν έλειψε και η συνάντηση που κάνει τη διαφορά.
Η ζωή μας θέλει χιούμορ, και νέοι, ωραίοι άνθρωποι το ξέρουν και μέσα από την καλή καρδιά, το γέλιο και ευφυείς ατάκες της στιγμής, γίνεσαι δημιουργικός με την ευθύνη σε πτήση εδάφους-εδάφους… Μονόχνωτα και σκυθρωπός σε τέτοιες ασκήσεις, δεν πας πουθενά.
TechItSerious
«Συντονίσου με τον Μιχάλη να μιλήσετε για την ασφάλεια θεατών». H Press Officer δεν είναι του διαλόγου και το ξέρεις, έχοντας και μια στάλα ευθύνη, οπότε αφού την κοιτάζεις σαστισμένος συμπληρώνει: «Έλα, Σ.Χ., αφού είπες πως πάτε και Ελευθεροχώρι, όπου θα συναντήσεις εκείνους τους τύπους που σ’ άρεσαν. Που μιλούσαν με τον Υφυπουργό στο σχετικό podcast με τον Π.Τ.».
Oh yes, αυτοί που τον αγαπητό και φιλικό Λευτέρη Αυγενάκη τον εξέλιξαν σε γοητευτικό.
«Τους ξέρω, Ελένη, είναι για δέσιμο. Τους βρήκα στα social, ενώ έχουν και καναλάρα στο YouTube. Εξελίσσουν Hyundai i20 Ν χωρίς να το ξέρουν στην Κάτω Κηφισιά και ανακατεύονται με τη Νίκη Βόλου, όπου ο κόουτς και ο αρχηγός της καρδιάς μου».
Η Ξενάκη δεν έχει χρόνο να ακούσει για ωραίες αναμνήσεις από το ποδόσφαιρο με τη βαριά «φανέλα» του Απόλλωνα (ένας είναι), οπότε:
«Σ.Χ., συγκεντρώσου… Είναι σοβαροί, απλοί και αποτελεσματικοί, ενώ βάζουν φωτιά στα social και θα μιλήσετε για ασφάλεια».
Απάντησή μου, κλασική μουρμούρα σε θολό τοπίο με αρνητικό πρόσημο, αντίδραση που όμως δεν ταιριάζει στους φίλους πλέον Μιχάλη και Δημήτρη που γνωρίσαμε στο βουνό, απόντος του μικρού αδελφού, του τρίτου της παρέας…
«Τι να πούμε, Ε.Ξ.; Θα έρθει ο “Ζάνα” από το ελικόπτερο με τον τηλεβόα του Μπάρτος, που τον φυλάει σε χρηματοκιβώτιο ως χρυσοδάκτυλος, θα τους βρίσει, θα γίνουν έξαλλοι και να τοι στη μέση του δρόμου. Οι θεατές!».
Οι δικοί μας άνθρωποι, που είναι εκεί για να υπηρετήσουν, υποστηρίζοντας την κοινή μας αγάπη. Οι θεατές θορυβημένοι, λοιπόν, και απείθαρχοι και, με το κακό σενάριο, θα συνεννοηθούν τα κορίτσια, οι κυρίες ευθύνης, η Ανίτα με τους Νίκους στο αρχηγείο και η Μισέλ με τον Μήτσο στην πίστα, και τη χάσαμε την ειδική, πατριώτη.
Άντε γεια, ό,τι έχτισαν εδώ και δεκαοκτώ μήνες οι βαρεμένοι καλλιτέχνες με τον σοφό συντονισμό στο ρετιρέ του ΟΑΚΑ, οι Motorsport GR και οι συνεργάτες τους ήδη στο δρόμο, σε βουνά και λαγκάδια, τα στελέχη και οι κριτές μας, οι αφανείς ήρωες με την πλάτη για πολύ βάρος…
Στοίχημα
Είναι η θετική διάθεση του Μιχάλη και οι ατάκες του Δημήτρη που βιντεοσκοπεί ακατάπαυστα, που σε οδηγούν σε άλλο μονοπάτι. Της θετικής διάθεσης. Είναι η οδός Βαζάκα που δεν το χάνει ακόμα και στη στραβή. Το χαμόγελο που γκρεμίζει βουνά, είναι ο τρόπος που θα τοποθετήσει και θα κρατήσει τον φίλο θεατή στο σωστό, στο ασφαλές σημείο, και χαλάλι τα πλάνα που δε θα τραβήξει με το εξελιγμένο του κινητό.
Για να απολαύσει, να ακούσει, να χειροκροτήσει και να θαυμάσει, θα πρέπει ο αγώνας να εξελίσσεται με ασφάλεια. Το περιέγραψε ο «ΕΛ-ΕΜ» όλο αυτό Τρίτη βράδυ στους 90.4 στου Φωτεινέλη και το επικοινωνούν υποδειγματικά οι TechltSerious με τον σύγχρονο τρόπο.
Ό,τι θα μας επιτρέψει να γιορτάσουμε τα εβδομήντα χρόνια του αγώνα μας το 2023 με δυνατούς και αυτοδύναμους τους ανθρώπους που είδαν όνειρο, εμπνεύστηκαν, πείσμωναν και δημιούργησαν καταρρίπτοντας τα περί ακατόρθωτου.
Στοίχημα, λοιπόν, και ο τρόπος να το κερδίσεις επιστρατεύοντας το χιούμορ ουσίας είναι ένα ακόμα δείγμα γραφής των Motorsport Gr.
Κάποτε γράφαμε να βρουν μιμητές για την εθνική έκφραση των αγώνων. Σήμερα είναι πλέον πολύ ψηλά ο πήχης, και μόνο οι ίδιοι μπορούν. Μια κυρία, με δύο ακόμα δίπλα της, και τρεις κύριοι, με λίγους σε αριθμό αλλά ικανούς στη δουλειά, όπως ο κ. Άγγελος -ένα του λες, δύο καταλαβαίνει-, πρόκειται για ομάδα, και η ευθύνη όσων εμπλέκονται ευρύτερα εκτοξεύεται…
Άλλωστε, είναι έτσι δομημένη αυτή η προσπάθεια με τους ευδιάκριτους ρόλους, ώστε όλοι να νιώθουν σημαντικοί, και αναφέρομαι σε στελέχη και κριτές και ενδιάμεσους. Όλοι!
Ευχαριστώ, Μιχάλη
Με τον Δημήτρη και τον δικό μας Δ.Β. να παρακολουθεί διακριτικά προσθέτοντας πινελιές, με κάνατε να νιώσω σπουδαίος 66άρης και με φορτώσατε ευθύνη. Ο δρόμος ο σωστός ώστε να έχει ο αγώνας και άμυνα μπετόν, συνδεδεμένη με την ασφάλεια του θεατή.
Από την άλλη, αγαπητοί, με τέσσερα Hyundai σε συνεχή ροή, διδάξατε ότι δεν είναι όλα πάρε-δώσε.
«Μας αρέσουν, τα αγοράσαμε και τα οδηγούμε» και τα προβάλλουμε μέσα από το δικό μας lifestyle η απάντηση στις ερωτήσεις μας, αναζητώντας τη διαπλοκή που προκύπτει τις ημέρες μας, όταν επικοινωνείς και το απλούστερο.
Εδώ αυτοί πλήρωσαν και προβάλλουν. Μας ξεπέρασαν και βέβαια, δεν το ζητήσαμε, μας πρόλαβαν και εξαφάνισαν το Kona για να προβληθεί το RAV4 ως αυτοκίνητο του αγώνα…
Το RAV4
Δεν είναι το τέλειο αν θέλεις να οδηγήσεις, αλλά είναι μοναδικό σε ποιότητα και είναι αυτό το στοιχείο, σε συνδυασμό με τον κινητήρα του, που αναβαθμίζει ασφάλεια και άνεση. Το ζητούμενο, ώστε να περάσουμε από την PS, να γνωριστούμε με τον Πύργο απολαμβάνοντας το τελευταίο κομμάτι και να απολαύσουμε το Περιβόλι.
Έχει γίνει δουλειά εδώ. Ώσπου να σκεφτείς για το πώς θα σκαρφαλώσουν ο Σάββας και ο Πασχάλης με τα 2WD, ο χορός αρχίζει. Ειδική που με το κατέβασμα στο Χαρβάτι και τη Λειβαδιά, επιβάλλεται η σφιχτή αγκαλιά εκτίμησης και σεβασμού στην Αλυτάρχη, που έχεις αδικήσει. Φέτος η Α.Π. έχει κεντήσει όπως ποτέ ξανά.
Είναι Porsche 911 το ράλλυ μας, ανθρώπων έργο, και το καλύτερο είναι πάντα το επόμενο. Πρόκειται για σύνθεση πολύ υψηλού επιπέδου που θα ταλαιπωρήσει όποιον Παγκόσμιο ή ιδιώτη το υποτιμήσει.
Ξέρετε, αυτός ο φωτεινός αγώνας του ονείρου με εναλλαγές σοφά σχεδιασμένες μέσα από εμπειρία ετών αλλά και την απαραίτητη κουλτούρα σε εξέλιξη, θα ικανοποιήσει και λίγους πολύ παλιούς που έχουν κοπιάσει.
Ελπίζω να δω στα επίσημα τον Βασίλη Δεσποτόπουλο, τον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο, τον Μάριο Ηλιόπουλο και τον ΡΟΝ. Απλώς γιατί χωρίς αυτούς και χωρίς τους αείμνηστους Πέγκυ, Δαρδούφα, Γλωσσώτη, Γκορμεζάνο, «Θωρ», Γ. & M. Μοσχού, τον Φερτβάκη, τον Νίκο Ζουμπρούλη, τον Μίχαλο, τον Μοσχούτη και τον Νότη, όπως και τους «Λαίλαψ»-Παπατριανταφύλλου, δε θα είχαμε να λέμε.
Το αφήγημα θα είχε τελειώσει νωρίς, θα το έπαιρνε μαζί του ο Sir John Πεσματζόγλου… Καλό αγώνα και καμία αμφιβολία πως θα διδάξουν και οι θεατές. Είναι η γενικότερα δημιουργική αύρα ευθύνης που σε παρασύρει αναδεικνύοντας τον καλό σου εαυτό. Μαγκιά κάποιων αυτό, που μας ξεπέρασαν. Σεβασμός._ «Στρατισίνο»