Ο Στρατισίνο σχολιάζει όσα έγιναν την πρώτη ημέρα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, από το μπάκετ του Τοyota GR Yaris με το 0.
Στα δεκαπέντε λεπτά από τον πρώτο και ανοίγοντας το δρόμο χαρακτηρίζεις τέλεια την οργάνωση και άψογα τοποθετημένους τους θεατές. Σε ελεγχόμενο αριθμό και γνωρίζεις πως σήμερα Παρασκευή συνάντησες τους παραδοσιακούς, οπότε δεν έλειψε και η συναισθηματική φόρτιση. Όπως και όταν στα ερτζιανά, στο επίσημο Ράδιο του Ράλλυ, άκουσες Αυγενάκη και Κερερέ να συνομιλούν για το έργο τους με τους οικοδεσπότες Γιάννη Σταυρόπουλο και Νίκο Τσαδαρη. Όμορφα ακούσματα και στους 97.1 με Φωτεινέλλη και Πετρόπουλο να συνομιλούν με τον δικό μας άνθρωπο, με τον Βασιλιά Μανώλη Παναγιωτόπουλο.
Εννοείται πως με Νίκο Τσάδαρη και Ζήβα, συζητήσαμε με το Λάμπρο Αθανασούλα και το Νίκο Ζακχαίο, με το ενδιαφέρον που χαρακτηρίζει τη σχέση μας. Γεγονός πως για 50 πόντους είναι ο Λάμπρος μαζί μας σε έξοδο τύπου Λουκά και Μάρκο Μάρτιν με τα γνωστά τραγικά επακόλουθα και είναι αδιανόητος ο τρόπος-αλητεία κάποιων στα σοσιαλ media. Ελπίζω να μη διαβάζουν η κ. Μαρία και η Μαριλίτα.
Αντίστοιχα, όλοι οι παλιοί παρακολουθούμε διακριτικά αλλά με ενδιαφέρον τον εξαιρετικό ρυθμό των «Ρουστέμη» και Καρανικόλα, ενώ ακούει Μάριο και κάνει εξαιρετικό αγώνα ο Πασχάλης. Υψηλού επιπέδου αγώνα και μεταξύ Peugeot 208, με ευθύνη Λευκαδίτη και Πλάγου. Ο Δελαπόρτας διασκεδάζει με την ατυχία του, ενώ ο Καλαμάρας ζει τη στιγμή όπως μόνο αυτοί εκεί στου SV μπορούν. Με προσθήκη Σταμάτη Παντιέρα, έτσι για να Ζηλεύουμε.
Οι ατυχίες του Κεχαγιά και η αστοχία των Αμούτζα-Ηλιόπουλου δεν αναλύονται και δεν συγκρίνονται. Αύριο δουλειά για τον ένα Γιώργο που καθοδηγεί με τη Σοφία του ο Νικ Πετρό και προπόνηση για τους άλλους.
Ταξιαρχία Hyundai
Αν συνεχιστεί έτσι στη γενική κατάταξη θα πνιγούμε στο γκρι σιελ του Ν και στο κίτρινο της Shell και αναζητείται ιατρική υποστήριξη για στελέχη της Τοyota στο WRC και της ΕΚΟ που αντιμετωπίζουν με αλλεργικά συμπτώματα και ενίοτε άκομψα, αυτή την κυριαρχία, για διαφορετικούς λόγους. Έτσι όμως αποκτά ενδιαφέρον ο αγώνας μας και το πρωτάθλημα, ό,τι απασχολεί τους ανθρώπους των Μέσων, όπως πχ ο μετρ Σεϊτανίδης η ο all time ανήσυχος Σαριμπαλίδης.
Στο VHF…
Ουσιαστικές οι παρατηρήσεις της Μισέλ Μουτόν, άψογη η επικοινωνία με το αρχηγείο, λαμβάνοντας οδηγίες απο τον Φίλιππο Παπασταθόπουλο και εντολές από την Αννίτα Πασαλή. Υπεραξία από τα team των κριτών, τρεις ομάδες με γνωστούς που κάθε χρόνο ξαναζούν και παραμένουν κορυφαίοι στο WRC. Respect και το ίδιο ισχύει για το τριαξονικό, «Ξενάκη-Πάρχας-Σταύρου» με ομάδες που διδάσκουν, ο καθένας στο είδος του. Από τα κοσμήματα της ΕΞ, στους καμικάζι του φύλακα Άγγελου, μέχρι τα commando του ΚΣ. Οργανισμός, η οργάνωση τους.
Αύριο…
Που θα πάτε; Καταρχήν να πάτε, οπουδήποτε που να μυρίζει και να εκφράζει Ράλλυ Ακρόπολις. Οπουδήποτε βρεθείτε υποστηρίξτε την πειθαρχία, συνδυάζοντας την ατομική ευθύνη με κάτι σημαντικό για όλους. Όπου και αν πάω εκεί θα μείνω και δεν θα μετακινηθώ και αφού εσύ θα πας δις στους Αγίους, η αφεντιά μου θα στρατοπεδεύσει στη Θήβα.
Σύμφωνοι, σε εννέα μήνες και έχουμε δουλειά αύριο με την υπεραξία στο Yaris να την προσθέτει η Kyrkos racing και η εμπιστοσύνη στους πλοηγούς να αφορά μια ωραία ομάδα με συναθλητές μας που ξεπερνάει τον Ριζικάρη, τον Αμαξόπουλο, τον Ζήβα και τον Στρατισίνο. Αύριο λοιπόν ξανά μαζί και να μείνουμε ψύχραιμοι._ Στρατισίνο