X
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Που είναι ο Oliver;

Χωρίς Solberg Jr στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Η εξήγηση; Ο Στρατισίνο στα πλήκτρα.

Δεν έχει συμπεριλάβει τον ελληνικό αγώνα στο πρόγραμμά του ο επικεφαλής της βαθμολογίας στο WRC2, Oliver Solberg. Φέτος, ο 23χρονος γιός του «Πέτρου», με αμφιλεγόμενη διαδρομή στο θεσμό, ειδικά όποτε οδήγησε Rally1, δείχνει εξαιρετικός και όπως του ταιριάζει. Αξιοποιεί το ουσιαστικά εργοστασιακό Skoda Fabia RS της Toksport WRT και κερδίζει στα ίσια, συνήθως επικεφαλής με το καλημέρα, όντας και παντός εδάφους.

Θυμίζουμε ότι στην «μικρή» κατηγορία οι οδηγοί πρέπει να συμμετάσχουν σε έως και επτά αγώνες μέσα στη χρονιά, με τα έξι καλύτερα αποτελέσματα να δίνουν βαθμούς στο κυνήγι του σχετικού τίτλου. Σε ότι αφορά το πρωτάθλημα ομάδων, κάθε μια έχει τη δυνατότητα να προτείνει δύο οδηγούς ανά αγώνα, οι οποίοι θα δηλωθούν προκειμένου να συγκεντρώσουν βαθμούς. Οι ομάδες μπορούν να συμμετάσχουν σε έως και έξι αγώνες στην Ευρώπη και σε έναν αγώνα εκτός της γηραιάς ηπείρου. Οι πέντε καλύτερες επιδόσεις στους ευρωπαϊκούς αγώνες, συν εκείνη στον αγώνα που θα επιλέξουν να βαθμολογηθούν εκτός αυτής, θα καθορίσουν την τελική τους θέση.

Ο Oliver Solberg δεν προηγείται τυχαία στη βαθμολογία (111 βαθμοί, έναντι 83 για τον Pajari και 71 για τον Rossel), όπως και η ομάδα του (Toksport WRT: 178 βαθμοί, DG Sport Competition: 169 βαθμοί). Απέναντι στην αρμάδα της Toyota, με αρχηγό τον Pajari που τέτοιες ημέρες τον απολαμβάνουν οι πιστοί στις δοκιμές εξέλιξης του ΕΛΕΜ και θα τον απολαύσουμε μεθαύριο στον αγώνα. Ο Φινλανδός protege του Latvala, στην Ελλάδα, ζεστός όπως έρχεται από τη Φινλανδία όπου είχε την τύχη να οδηγήσει το μεγάλο, το καλό GR Yaris Rally1, δημιουργώντας και προϋποθέσεις για την προοπτική του, με την αξιοπιστία να προηγείται της ταχύτητας, όπως του ζητήθηκε.

Αξιοπιστία και ταχύτητα, ό,τι απαιτείται και στο σύγχρονο WRC, ό,τι σήμερα χαρακτηρίζει τον Solberg Jr που με τις επιδόσεις του εντυπωσίασε και τον Latvala που τον θεωρεί έτοιμο για Rally1. Φαίνεται πως ο «junior» δεν παρασύρεται και επιτέλους διαχειρίζεται με ψυχραιμία την παρουσία του στα social media, όπως και την πίεση του μπαμπά του. Ο Solberg Sr, Παγκόσμιος Πρωταθλητής το 2003, νικητής στην Ελλάδα το 2004 και είναι σαφές ότι όπου και όποτε διαφωνούν, το ξέρουν οι δυο τους. Μέχρι τη μαμά Παρνίλλα, ακριβώς ότι ταιριάζει σε οικογένεια με DNΑ πρωταθλητή. Σε άθλημα, το WRC σε επίπεδο κορυφής δεν είναι σπορ, όπου από όσους και όσες συμμετέχουν απαιτείται τσαγανό και αυτοκυριαρχία, με γεγονός ότι το ρίσκο είναι τρόπος ζωής ενώ η αστοχία φυσικό επακόλουθο, ενίοτε με πραγματικά δυσάρεστη εξέλιξη. Άλλοθι το θεώρημα, «μάνα μην ανησυχείς, είναι πιο επικίνδυνα στο δρόμο». ΣΧ: καμία σχέση.

Ο Oliver Solberg…

… με βαρύ φορτίο βαθμών στη φέρετρα του, κάνει pause στο ακριβό ΡΑ και ανασυγκροτείται για τη συνέχεια και μακάρι, όπως και τον μπαμπά του, να τους συναντήσουμε το Σάββατο βράδυ στην ΕΚΟ-SSS στο Σείριο. Απαραίτητα παρόντες, όσοι έγραψαν και γράφουν ιστορία υπεράνω της συμμετοχής τους. Μεγάλη μας χαρά και τιμή που θα είμαστε εκεί με την οικογένεια Κύρκου (x3), τον ΕΛΕΜ, τον Σωτήρη Σκαλτσά, τον Άγγελο Ζήβα, τον Δημήτρη Αμαξόπουλο, τον Λευτέρη Αλυγιζάκη, τον Στέφανο Αττάρτ και τους συνεργάτες μας, σε ρόλους ευθύνης…. Στα ερτζιανά οι Νίκος Τσάδαρης-Γιάννης Σταυρόπουλος, «πλήρωμα» πολλών καρατίων. 

Rally2…

Το βαρύ αποτύπωμα στις 72 συμμετοχές, με περισσότερα από τριάντα «θερμικά» υπεράνω της βαθμολογίας του WRC2. Μαζί με τους δικούς μας, που θα έχουν λόγο. Συμφωνούμε με τον συνεργάτη μας Λάμπρο Ζωγράφο ότι λείπει από τη βαθμολογία του θεάματος και της ουσίας, ο Αλεξ Α. Τσουλόφτας, που άλλωστε παρασύρει και απογειώνει τον Λάμπρο Αθανασούλα.

Γεγονός, ότι στην πλειοψηφία τους οι GR δεν συμμετέχουν για να ζητήσουν αυτόγραφα ή για να διδάξουν φιλοξενία στους οδηγούς των GR Yaris, στην αρμάδα των Skoda και στην παρέα του Greensmith, ούτε για να αξιολογήσουν τα «Σε Τρουά». Ομάδα υψηλού επιπέδου οι «Γάλλοι» με ιδιαίτερα εξελιγμένες, πανάκριβες μάλιστα μηχανές όπως άλλωστε γνωρίζει πολύ καλά ο κ. Χρυσόστομος Καρέλης και τα στελέχη του ομίλου της αντιπροσωπείας. Ο ίδιος βέβαια, άνθρωπος που διδάσκει και ανθρώπινες σχέσεις, γνωρίζει πολύ καλά και τις διαφορές σε κόστη ανάμεσα στα R που δεν είναι ίδια ακόμα και με ίδιο κωδικό. Ο ΧΚ που θα λείπει από τις ειδικές δίνοντας βάρος, κυριολεκτικά στην υποστήριξη της Λαμίας πέρα από το WRC, και μείνετε συντονισμένοι. Τον θέλεις στα κοινά του τόπου σου αυτόν τον τύπο.

Yohan Rossel

WRC2: Ποιος θα κερδίσει;

Όποιος ολοκληρώσει χωρίς Super Rally, είναι η απάντηση που κρύβει αλήθειες. Όποιος αποδειχθεί ταχύς και αξιόπιστος και επικοινωνιακά θέλεις Toyota ώστε να δέσει και με την υποστήριξη του αγώνα από την Toyota Hellas, ότι δεν προκύπτει από τη Skoda. Κακά τα ψέματα, στην Αργυρούπολη αφοσιωμένοι στα excel τους, παρά την πλημμύρα με Fabia και την ελληνική σημαία σε κορυφαίους. 

Sami Pajari

Τα Citroen…

Ο Rossel θέλει τίτλο και ο Gryazin χρόνους, ότι δεν συνάδει με τη φιλοσοφία ΡΑ. Ανοικτό λοιπόν το μέτωπο και νεότερος, από τον ΠΤ μας θα ζητούσα συνέντευξη-γνωριμία μαζί του από τον Josh ΜcErlean, της Toksport.

Με γεγονός ότι έχει τη γοητεία του να προβλέπεις την εξέλιξη των πρωταθλητών του αύριο. Τέχνη άλλωστε των συνεργατών μας. Με απόδειξη.

Καλό αγώνα και μακάρι να διακριθούν οι Έλληνες με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, ανοίγοντας το δρόμο στα ΡΑ των επόμενων ετών._ Σ.Χ.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!