X
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ποιος Neuville;

Συγνώμη Μαρία Μαργαρίτη, αγαπημένη μας ex-4Τ σήμερα στη Hyundai Motorsport, αλλά στον αγώνα μας, ο καλύτερος στο WRC, είναι ήδη νικητής ο Έλληνας θεατής. Ο ΣΧ οδηγεί το GR Yaris με το 0 και μετά από έξι ειδικές διαδρομές σχολιάζει…

Χαρακτήρας από την ποιότητα των ειδικών διαδρομών μακριά από τα χαλιά και τα γαρμπίλια σε άλλους ευρωπαϊκούς αγώνες του WRC, αλλά ακόμα μια φορά οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά. Ρεσιτάλ από κριτές και ενδιάμεσους, σε κρεσέντο με τα κομάντο στα S και στα 000 και 00 όπως και με τον γίγαντα Άτταρτ στο ουραγό HiLux.

Ο Θεατής, ο καλύτερος συνεργάτης τους. Το ατού του Ράλλυ Ακρόπολις στα 71 του χρόνια, σήμερα έχει εξελιχθεί σε συνεργάτη-εθελοντή, αιμοδότη αν υπολογίσεις το κόστος παρακολούθησης. Σημαντικός όμως ο τρόπος και επιτέλους οι θεατές των αγώνων της τελευταίας τετραετίας έχουν τη δική τους κουλτούρα, που δίνει υπεραξία στην προσπάθεια της Motorsport Greece, με creator τον Αυγενάκη και manager τον Κερερέ. Δουλειά που πρέπει να διδάσκεται κρίνοντας από το πώς υποδειγματικά και κυρίως ως ομάδα, συνεχίζουν Πουρναράκης, Αθανασούλας και Πασαλή, με ομάδα εξαιρετικών συνεργατών και μάλιστα, με προσθήκη νέων που αποδεικνύονται ικανοί..

Μετά τους θεατές, ποιος;
Θα πείτε η Hyundai και θα συμπληρώσουμε ο Ρουστέμης και ο Αμούτζας για διαφορετικούς λόγους, όταν ο Βελάνης διδάσκει αξιοπρέπεια. Όμως για την ουσία, αναφέρονται τα εξαιρετικά δελτία Τύπου, δείγμα άλλωστε ότι σε ξεπέρασαν οι συνεργάτες-παιδιά σου. Για τον ΣΧ, όντας και προληπτικός και με τρέλα στη διάκριση νέων, το αγωνιστικό σχόλιο αύριο Κυριακή βράδυ, μετά από μια ακόμα δύσκολη ημέρα που μπορεί αποδειχθεί και ύπουλη, σε συνδυασμό με ένα ευφυέστατα σκληρό Ράλλυ. Μια ψυχή, ψυχάρα, ο ευεργέτης Αλέξανδρος Μανιατόπουλος, εραστής του σκληρού Ράλλυ Ακρόπολις, θα έλεγε απόψε: «Μπράβο κ. Αννίτα!». Σημαντική ημέρα η Κυριακή για τη βαθμολογία στο WRC, όταν η ολοκλήρωση παραμένει προτεραιότητα και για τα ελληνικά πληρώματα …

Απόψε…
Σωστά πήγαμε Λουτράκι, τη χρωστάει αυτή την επίσκεψη το Ράλλυ Ακρόπολις παρά την απουσία παραγόντων, με γεγονός ότι για την υποδειγματική φιλοξενία εκεί, φρόντισε ο Παύλος Αθανασούλας και έφτυσε αίμα ο Νίκος Παπασταθόπουλος. Commadante o Δημήτρης Χιωτίδης. Σωστά (2) γκρινιάζαμε για την απλή διαδρομή από το Λουτράκι στο Σείριο, ξεναγώντας τον Θόδωρο Χατζηθεοδωρίδη, στα Σκούρτα, στον Άγιο Θωμά και γενικότερα στα Δερβενοχώρια.

Φως
Φτάσαμε μετά από 100 χιλιόμετρα στη Μαλακάσα και μετά τα χαμόγελα υποδοχής με ουσιαστική παρέμβαση από την κ. Κατερίνα Μπράτσου, όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε. Nαι φίλε μου και το σχολιάζει ένας πολύ παλιός, με συμμετοχή στην οργάνωση του αληθινού BP-OAKA και εσύ που κρίνεις και αρνείσαι να καταλάβεις τι σημαίνει άποψη, δεν εξαρτάται από το κείμενό μου ότι οδηγώ το 0, ούτε προκύπτουν ουσιαστικά χρήματα για 4Τ από τους χορηγούς του αγώνα, με εξαίρεση την εξαιρετική συνεργασία μας με την ΕΚΟ.

Από καρδιάς λοιπόν και πέρα από την αστοχία ευθύνη μου στην εκτέλεση της άσκησης ΕΚΟ-SS Σείριος ήταν εντυπωσιακή η εγκατάσταση και ενδιαφέρουσα η διαδρομή με ζητούμενο, την ικανοποίηση του θεατή που έδωσε το «παρών» χωρίς συμβιβασμούς. Ο θεατής της SS άλλωστε προσεγγίζει αλλιώς και δικαιούται προσοχής, συνδεδεμένη η παρουσία του με το ενδιαφέρον των χορηγών. Η κινητήριος δύναμη του Ράλλυ και αποδείχθηκε ακόμα μια φορά σοφή η σύμφωνη γνώμη της ΕΚΟ για την SS στο Σείριο…

Την ώρα που πληκτρολογώ, ταξιδεύοντας για τη Λαμία με τον Σωτήρη Σκαλτσά στο πηδάλιο, οι ουρές είναι μεγάλες στην εθνική με μια λωρίδα κυκλοφορίας και δεν έχουμε αμφιβολία ότι ο Έλληνας έχει την υπομονή να διαχειριστεί την καθυστέρηση, για ένα γεγονός που ταξιδεύει την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο. Αντίστοιχα, καμία αμφιβολία ότι στο δρόμο από τα χαράματα τα commando της Πασαλή, με την κρατική μηχανή στο πλευρό τους, θα διαχειριστούν με μαεστρία την κακοκαιρία. Αύριο μια άλλη ημέρα και κλασικά η τελευταία είναι και η δυσκολότερη. Καλό δρόμο…_ Στρατισίνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!