top icon
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Party time»

Την ήθελε ο αγώνας τη γιορτή του χθες το βράδυ. Ένα χαλαρό «πάρτι» υψηλού επιπέδου με ουσία από τον αρμόδιο χορηγό. Από την εθνική μας ΕΚΟ για τον εθνικό μας αγώνα, υπόθεση της πολιτείας…

Ρεσιτάλ επικοινωνίας από την ΕΚΟ που, παρά τον πρωταγωνιστικό της ρόλο, δίδαξε πώς μένεις ένα βήμα πίσω, πώς αφήνεις τον σωστό χώρο σε ένα παγκόσμιο γεγονός-εθνική υπόθεση με 70+1 χρόνια ειδική διαδρομή που ξεπερνάει τα πάντα όλα.

Ακόμα και αυτόν, τον Σάκη Ρουβά, τον καθήλωσε, ενώ της παρουσίας του προηγήθηκε εξαιρετικό βίντεο με εικόνες και κείμενο για Όσκαρ. Τον Sakis, τον διεθνή performer, που κατέθεσε φωνή και «οδήγηση» επί σκηνής με απαράμιλλο στυλ, ενώ απαλλάχτηκε με κομψό τρόπο από ένα μικρό μέρος του ρουχισμού του, πιστός στο μύθο του μοναδικού.

Ενθουσιάζοντας τους νέους, όπως την παρέα του κ. Άγγελου Πάρχα με τους συνεργάτες του, τα «μπιζού» της Motorsport GR, τους ώριμους, όπως είναι οι πρωταθλητές μας Λάμπρος Αθανασούλας και Γιώργης Ζυμαρίδης, βασικός συνεργάτης της οργάνωσης, αλλά και εμείς, οι παλαιοί. Από τον πρόεδρό μας δημοσιογράφο-μηχανικό Νίκο Τσάδαρη και το θρύλο «ΕΛ-ΕΜ» μέχρι την αφεντιά μου, με τα συναισθήματα στα κόκκινα βλέποντας το εργαλείο της Toyota Ελλάς, το GR-Υaris με το «0», να κοσμεί το περιβάλλον, προσεκτικά βαμμένο. Με τον κομψό τρόπο.

Τίποτα στην τύχη

Οι της ΕΚΟ specialists διάλεξαν το σωστό μέρος, τον όμιλο αντισφαίρισης, με 7άστερο catering της Platis, που ξεπερνάει σε service τους specialist στο Μonte Carlo. Αντίστοιχα, με τρόπο για σεμινάριο κατάφεραν να επικοινωνήσουν και σημαντικές ειδήσεις, έχοντας δημιουργήσει ένα βαρύ και κομψό background προσέχοντας και τη μουσική, σφραγίζοντας το moto «έκαστος στο είδος του», με γεγονός πως ο αγώνας μας διαθέτει τους καλυτερότερους σε κάθε δραστηριότητα.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Το καλωσόρισμα…

… από τον οικοδεσπότη πρόεδρο της ΕΚΟ, τον Ανδρέα Σιάμισιη, σύγχρονο manager, πραγματικό petrolhead, που δίδαξε και αρχοντιά θυμίζοντας το ρόλο του παρόντος διακριτικά, αλλά ουσιαστικά, Λευτέρη Αυγενάκη.

Ο Λεοντόκαρδος, όπως αποδεικνύεται ο εκπρόσωπος της πολιτείας, που με τη σύμφωνη γνώμη του πρωθυπουργού επανέφερε το ΡΑ στο WRC. Η πολιτεία μπροστάρης και, παρακολουθώντας την ένταξη στο WRC και άλλων αγώνων, είναι σαφές πως μας ακολουθούν. Όμως, χωρίς την Ελλάδα, χωρίς την ΕΚΟ και χωρίς τα κομάντο της κ. Ανίτας Πασαλή. Ο συνδυασμός που μας κατατάσσει στην κορυφή, διαχρονικά άλλωστε.

Ο ΕΚΟ-Μan

Με την ευκαιρία, δίδαξε με το λόγο του ελληνικά και επικοινωνία για τον αγώνα-θρύλο με άνεση, ενώ με ρεσιτάλ τακτ, θύμισε και πώς συνεννοήθηκε με τον αρμόδιο τότε υπουργό για τη χορηγία ονόματος του αγώνα. Με το ανάλογο τίμημα, και είναι σημαντικό ότι αυτή η σχέση αντέχει στο χρόνο. Αποτέλεσμα και εξαιρετικής συνεργασίας με στελέχη της οργάνωσης, δηλαδή με τους Παύλο Αθανασούλα και Γιώργη Παπαζαφειρόπουλο, που έχουν τη Βίβλο τους και για το πώς ο χορηγός έρχεται για να μείνει.

Ειδήσεις-φωτιά

Από τον αρμόδιο υπουργό, τον κ. Γιάννη Βρούτση, που συμμετέχει και ζει έναν πρωτόγνωρο και απολαυστικό, τα μέγιστα τιμητικό ρόλο ως εκπρόσωπος της πολιτείας, επικεφαλής σε ένα παγκόσμιο γεγονός, έργο ειδικών. Τυπικά, η official πληροφόρηση, τη Δευτέρα με το επίσημο δελτίο Τύπου και τις σχετικές φωτογραφίες.

Από την πλευρά του, λοιπόν, ο υπουργός, σχεδόν ένα χρόνο στο κόκπιτ και αφού επισήμανε το ρόλο των ειδικών που αποδεδειγμένα εμπιστεύεται, προχώρησε στην ανακοίνωση της συμφωνίας για τη διοργάνωση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2026 και του 2027, ενώ από του χρόνου ο αγώνας επιστρέφει στην παραδοσιακή του ημερομηνία τον Ιούνιο. Σημαντικό, που προδίδει σύγχρονη αντιμετώπιση, ότι ο αρμόδιος δεν κρύφτηκε, δε «μάσησε», δεν υποκρίθηκε, υπογραμμίζοντας τον κυρίαρχο ρόλο της ΕΚΟ στο εγχείρημα.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Motorsport Greece

Ευθύνη τους η οργάνωση που ξεπερνάει την επιλογή της διαδρομής, και αυτός ο οργανισμός έχει τη γνώση και οι άνθρωποί του το τσαγανό ώστε σε συνεργασία με την ΟΜΑΕ και τον ΑΟΘ να αποκτήσουμε διεθνή ασφάλτινο αγώνα, σοβαρή βαρβάτη εκδήλωση στη Μακεδονία και βέβαια τα απαραίτητα μέσα από το όραμα του Αυγενάκη, που αφορά το δέσιμο του Motorsport με την οδική ασφάλεια.

Παραπέρα; Έργο για τον Έλληνα οδηγό αγώνων με ταλέντο, μακριά από τις φαιδρότητες τού όποιος δηλώσει πρώτος συμμετέχει σε διαγωνισμό της FIA για τους πάντες-όλους, υπεράνω ηλικιών, μακριά από την ουσία του εγχειρήματος, που ως όραμα και των Συνδέσμων, με μπροστάρη την ΟΜΑΕ, μπορεί να ακολουθεί το μοτίβο του «Γίνε Πρωταθλητής». Να ονειρευόμαστε, και χθες απογειώθηκαν εκεί, απέναντι από το Ζάππειο.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις-2024!

Τον Σεπτέμβριο 5-8, και να μην ξεχνάμε από πού ξεκινάμε, υπενθυμίζοντας για νιοστή φορά ότι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι δημιουργία της ΕΛΠΑ, στα χέρια της οποίας άντεξε ο αγώνας για εξήντα χρόνια και περισσότερα. Σήμερα, 71 ετών ο αγώνας μας, οργανώνεται από τη Motorsport Greece με εμβληματικό της διευθυντή μέχρι και τον αγώνα του 2023 τον Νίκο Κερερέ και πρόεδρο της επιτροπής τον μηχανικό-δημοσιογράφο Τάκη Πουρναράκη, έναν gentleman επί σκηνής.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις υποστηρίχθηκε με καθαρό οξυγόνο από τη Seajets όταν βρέθηκε στο ERC, ενώ η τυπική του υπόσταση και η εξέλιξή του συνδέεται και με την ΟΜΑΕ, με υποδειγματική διαχείριση, στην κυριολεξία στρατηγική, από τον πρόεδρό της Δημήτρη Μιχελακάκη.

Ο φετινός αγώνας, με αφετηρία, βάση και τερματισμό στη Λαμία, την αγωνιστική πρωτεύουσα της χώρας μας.

Μείνετε συντονισμένοι, αναμένοντας την ανακοίνωση της SS, υπέρβαση που θα δημιουργήσει αναταράξεις._ «Στρατισίνο»

ΕΚΟ_Acropolis Rally

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ