X
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Όνειρο ζω…

Σε παγκόσμια διάσταση η επικοινωνία των ελληνικών πληρωμάτων με την ευκαιρία του επετειακού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο «Στρατισίνο» από καρδιάς…

Ένα εξαιρετικό σύνολο Ελλήνων αθλητών που δικαιούται τη στήριξη του θεατή και την υποστήριξη των Μέσων, ως δικαίωση των χορηγών τους, που μέχρι το 2020 προέκυπτε ως όνειρο.

Η εξωστρέφια που χαρακτηρίζει πλέον την έκφραση του Motorsport στη χώρα μας, έχει την υπογραφή του Λευτέρη Αυγενάκη. Το δημιουργικό του πάθος, με εντιμότητα και με όραμα για την απογείωση του Αθλητισμού σε διεθνές επίπεδο, έχει καθρέπτη του το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Όπως το 2021 και το 2022, έτσι και τον επετειακό αγώνα, «εργαλείο» που επικοινωνεί την Ελλάδα ο ΕΟΤ, προβάλει o Cosmote, χορηγεί ο Κωτσόβολος, ενώ έχει τη στήριξη του Ιατρικού Κέντρου και άλλων σημαντικών, ενώ επιτέλους εμπλέκονται αντιπροσωπείες αυτοκινήτου. Κακά τα ψέματα, αυτού του επιπέδου ο συνωστισμός, δεν προκύπτει συμπτωματικά. Οι πόρτες ανοίγουν, το event τυφλώνει με τη λάμψη του σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά δεν αρκεί.

Θέλει τη σχετική φροντίδα ο χορηγός που προκύπτει για Όσκαρ. Σημαντικό ότι επιτέλους βγήκε από τη μιζέρια ένας χώρος με απογοητευμένα στελέχη και αθλητές σε αμηχανία, με την ΟΜΑΕ και τα περισσότερα Σωματεία σε pause διαρκείας, σε σχέση με την εξέλιξη του.

Η προβολή του ΡΑ που ξεπερνάει κάθε προσδοκία, προοδευτικά παρασύρει και τους ελληνικούς αγώνες, με δείγμα γραφής το πως παρουσιάζονται τα ελληνικά πληρώματα στο ΡΑ. Συμπεριφορά που έχει επηρεάσει και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, με παράδειγμα την ομάδα του Οn Sale και του Halkias Group.

Με την ευκαιρία

Βαριά η ευθύνη της ΟΜΑΕ -που ανταποκρίνεται- η οργάνωση του ΙΡΑ που επέστρεψε στα απαιτητικά ευρωπαϊκά σαλόνια και εκεί θα μείνει. Με οξυγόνο, από μια εξαιρετική ομάδα πληρωμάτων, με γνήσια ιστορικά αυτοκίνητα, γήινα και αξιόπιστα, έργο του εξαιρετικού έλληνα “rally engineer” που λατρεύουμε. Άλλωστε, η απαραίτητη καθιέρωση των ΑΤΡ, πιστοποιητικό αξιοπιστίας των Ιστορικών, με τις έγκυρες οδηγίες Αλέξη Μαρατζίδη, εκσυγχρονίζει τον αγωνιστικό μας πολιτισμό.

Γιορτάζουμε

Προσεγμένοι και με τα καλά τους και με αληθινό χαμόγελο της εκτίμησης και όχι της υποχρέωσης, ήταν όλοι Πέμπτη βράδυ στο Ιαβέρης Park. Γεγονός, ότι ο κ. Χρυσόστομος Καρέλλης δεν πήγε τυχαία στην Μαλακάσα για την παρουσίαση του αγωνιστικού «Σε-Τρουά».

Σέβεται ο Φθιωτός και η ανταπόδοση στην πρόσκληση συνδέεται με την εκτίμηση όλων στη λαμπερή διαδρομή του και εκτός ειδικών διαδρομών. Εκδήλωση με λάμψη από το χαμόγελο του Ηλία Λ. Παναγιωτούνη και για τους παλιούς, με υπεραξία από την παρουσία των γονιών του. Εκδήλωση όπου δεν ήταν τυχαία η παρουσία του Cosmote, του Χρήστου Σταϊκούρα (o ΧΣ μας), του Δημήτρη Καβούρη, «υπουργός εξωτερικών», vice του κολοσσού, όπως ο όμιλος Συγγελίδη, με πρόσφατα πτυχίο και στην Κινεζική γλώσσα.

Παρασκευή βράδυ, συστήθηκε ο Σπύρος Γαλεράκης. Δίπλα του στην Αvanti Fiesta R3 by Car Center, ο τεράστιος Κώστας Σούκουλης. Συνάντηση, με έντονα συναισθηματικά στοιχεία.

Σήμερα Σάββατο

Λίγοι τυχεροί απολαμβάνουν από την πρώτη θέση τον Λάμπρο Αθανασούλα να ζωγραφίζει. Με τον Λάμπρο και τον Νικόλα όπως και με τον κ. Θανάση Αγγελή της Hyundai Ελλάς στα pits, έχεις να πεις πολλά και ενδιαφέροντα.

Την Κυριακή, θα ακούσουμε από τον καναπέ τον πρωταθλητή μας, τον Γιώργη Κεχαγιά στο περιθώριο του Ιταλικού GP, με ιδιαίτερα σημαντικό, σοφά προγραμματισμένο σχόλιο, απάντηση στις ερωτήσεις του Τάκη Πουρναράκη. Στη συνέχεια, για απογευματινό καφέ, στη Skoda Κοιλάκος, όπου η SeaJets Fabia RS και το βαρύ της πλήρωμα.

Αμέσως μετά, φιλοξενούμενοι του Μάριου Ηλιόπουλου, επίσης για τον Παναγιώτη Ρουστέμη. Στον Πειραιά, στη ναυαρχίδα της SeaJets που στηρίζει με συνέπεια τον «μικρό». Τον πιστεύει o καπετάνιος, όπως και όλοι μας. Σημαντικό ότι τον πιστεύει με απόδειξη ο Νίκος Πετρόπουλος και σε συνδυασμό με την ομάδα τους θα κάνουν τη διαφορά, αξιοποιώντας την εξελιγμένη Fabia RS. Μακάρι να λάμψουν. Έχει πολεμήσει πολύ η οικογένεια Ρουστέμη για όλο αυτό, διεκδικώντας το αυτονόητο, με υπομονή και με την ευγενική πίεση που επιβάλλεται, σε ένα ερασιτεχνικό περιβάλλον.

Να διαβάζουμε

Τα εξαιρετικά γραμμένα δελτία Τύπου που αφορούν σε Κεχαγιά, Χαλκιά, με τον Σάββα Λευκαδίτη, επιτέλους υπό υψηλή προστασία, αλλά και για τον Γιάννη Πλάγο που έχει σοβαρή στήριξη σε πολύπλευρη διάσταση. Η ΕΛ.ΑΣ. και όλη η Καλαμάτα μαζί του, με τη διαφορά από τους ΟΜΑΘ, «για τον Άλκη μας ρε γαμώτο».

Ξεχωρίζουμε, τα post του Καρέλη, με επαγγελματική υψηλού επιπέδου προσέγγιση που ταιριάζει με το στιλ του, ενώ αναμένουμε, τα ψάχνουμε άλλωστε, τα βίντεο του χαρισματικού Πασχάλη Χατζημάρκου. Με ιδιαίτερη προσοχή στην επικοινωνία Βελάνη. Με σεβασμό στους χορηγούς, στα Μέσα και στην κοινή γνώμη.

Πάμε πλατεία

Φουριόζοι θα φύγουμε με τον Δημήτρη Βαζάκα από την αφετηρία, κάτω από τον Ιερό Βράχο, όπου αναστατώνοντας αναμνήσεις, με κατεύθυνση την πλατεία νερού όπου η SS, σπεσιαλιτέ του ΔΒ.

Το Yaris με το «0» in action με έναν gentleman στο πηδάλιο και πάμε κερκίδα.

Ακούγονται πολλά και είναι αρκετά τα 70 ευρώ, ως κόστος εισιτηρίου, αλλά η αξία τους εξαρτάται από την ανταπόδοση που ξεπερνάει το τι θα δούμε και τι θα ακούσουμε. Έχει γίνει δουλειά και πρόκειται για «πρόσκληση» σε VIP περιβάλλον, παρά σε κερκίδα.

Θα πάρουμε θέση, με συγγενείς, φίλους και την οικογένεια που εκδίδει τους 4Τ σε πλήρη σύνθεση και με τους συνεργάτες μας που δεν εμπλέκονται στην κάλυψη του αγώνα.

Είναι το λιγότερο, η μόνη παρέμβαση υποστήριξης στην προσπάθεια που οδηγεί το ΡΑ στα 100 χρόνια, ανταποδίδοντας στο ελάχιστο όπου οφείλω τη μικρή μου αγωνιστική και την πολύχρονη επαγγελματική μου διαδρομή. Ανταποδίδοντας από την επόμενη το πρωί στο τιμόνι του GR Yaris την εμπιστοσύνη της Motorsport Greece και της Toyota Ελλάς που συμμετέχει με το δεξί, στηρίζοντας υποδειγματικά τον αγώνα για τρίτη χρονιά!

Αυτονόητο ότι θα πάμε να προμηθευτούμε αναμνηστικά από το stand με merchandise που έχει εμπιστευθεί η οργάνωση. Η ιστορία μας σε πολιτισμένη έκφραση, μέσα από μια εξαιρετική συλλογή με προϊόντα που προσφέρονται σε προσιτές τιμές.

Χάνεται η μαγεία μέσω Ίντερνετ, ενώ θα πρέπει να ελεγχθούν οι χρόνοι παράδοσης, ειδικά από τη στιγμή που η αγορά επιβαρύνεται με το κόστος του courier.

Με GR Yaris…

Λίγες ώρες υπομονή. Άλλωστε η ξεπέτα δεν χαρακτηρίζει την ομάδα με ευθύνη την κίνηση του «0» όπως και την υποστήριξη του…

Μείνετε συντονισμένοι._ Στρατισίνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!