X
Blog

EKO Ράλλυ Ακρόπολις – Οι «F2»: Ποιος να συγκριθεί μαζί τους;

Πρόκειται για τα πέντε ελληνικά πληρώματα στο βάθος της λίστας. Προς τι όμως η μεγάλη εκτίμησή μας σε αυτά; Ο Στρατισίνο έχει την απάντηση.

Σήμερα που λόγω Super Rally και μικρότερου αγώνα, περιορίζεται ως μέγεθος αναφοράς, ο τερματισμός.

Ο άθλος λοιπόν αφορά στη συμμετοχή και ως σκέψη με αυτοκίνητο όπου η κίνηση μεταδίδεται μόνο σε έναν άξονα. Δεν είναι θεωρητική υπερβολή, αλλά πολύ πιθανό να φορτώσεις στη google «Rally Acropolis με FWD» και να ανταποκριθεί μόνο αν προσθέσεις Έλληνες-Κύπριοι, οπότε θα διαβάσεις «ήρωες». Από το πρόσφατο παρελθόν, με τα Micra και τα Yaris, ότι έζησε ο Θέμης Χαλκιάς από τους ενεργούς, στα αντίστοιχα R, στην «οδό Καρέλλη», όπου έλαμψαν και βραβεύτηκαν οι εξαιρετικοί Λευκαδίτης και Χατζημάρκος.

Ιδιαίτερη η συμμετοχή χωρίς 4WD στο ΡΑ και η ταλαιπωρία, που φλερτάρει με την αδικία στο χρονόμετρο, έχει να κάνει και στο καλό οδόστρωμα όπου σπάνια προκύπτει. Στις επαναλαμβανόμενες ε.δ., αφού δεν μπορείς να τις παρακάμψεις, κάνεις υπομονή, εκτός αν οδηγείς Nissan Micra με Kayaba από τη Silvia όπως ο Στρατισίνο το ‘89-‘90.

Σήμερα, η νίκη στα Rally4 είναι υπόθεση όποιου βρίσκει τη χρυσή τομή και δείχνει τη λιγότερη υπομονή στην προσοχή του, ενώ αποδείχθηκε και τυχερός, διαλέγοντας δρόμο ανάμεσα σε βράχους και νεροφαγώματα.

Στο παρελθόν, οι Παναγιωτόπουλος, Αργυρίου, Ζήβας vs Σωτήρης Σκαλτσάς, Βαζάκας, Ζιάκας, Ξανθάκος και άλλοι, είχαν διαχειρίσιμο πλεονέκτημα το χαμηλό βάρος. Οι σύγχρονοι Α5-6 θα πείτε οδηγούν αυτοκίνητα με κινητήρες 200 ίππων και με ροπή από το τούρμπο, ότι δεν έζησε ο Καρέλης με το ατμοσφαιρικό 208 R2 και σχετικά μικρότερο βάρος. Αν ρωτήσεις τον Λευκαδίτη, ο Έλληνας πύραυλος στο χώμα με 2WD, θα σχολιάσει «καλύτερα 900 κιλά και 150 ίππους και που θα πάει, θα κατηφορίσει». Γεγονός ότι ακόμα και έτσι στα σκαμμένα με διέλευση 69 κουβαλώντας 1.200 και βάλε κιλά, η κατηφόρα κρύβει παγίδες. Οδηγώντας ακόμα και το κόσμημα το «208» ή και το αντίστοιχο Ford για τη Fiesta. Το DS; Premium. H Clio; Υπομονή

Ο Σάββας και οι άλλοι…

Ο Λευκαδίτης, ένας γνήσιος 4Τ, δεν είναι εργοστασιακός, αλλά κουβαλάει χρυσάφι. Το αγωνιστικό του ήθος σε κρεσέντο με το ταλέντο του και την εμπειρία του, την ποιότητα του συνοδηγού του. Αθλητής με τσαγανό ο Βαγγέλης Ακράτος, το πλέον σημαντικό στοιχείο στο ΡΑ. Πλήρωμα με ουσιαστική ευαισθησία για τους χορηγούς τους που καλύπτουν το 51% μιας οικογενειακής προσπάθειας. Ο Σάββας Λευκαδίτης, μαθητής του Δημήτρη Ψύλλου, δεν οδηγεί ένα ακόμα Peugeot 208 Rally4, αλλά το Gallo 208 R4, με έμβλημα που δίνει υπεραξία. Ο Γιώργος και ο Άγγελος Γκάλλο τα παλικάρια του θρύλου Βαγγέλη, αριστούχοι του Πανεπιστημίου «Πέτρος Πιπερίδης».

Safety first

Πλάγος-Κουζιώνης, συμμετοχή της Ελληνικής Αστυνομίας, με αντίστοιχο αυτοκίνητο, όμως άγνωστης προέλευσης και υποστήριξης και δεν θα παριστάνουμε τον Αστυνόμο-reporter Μπέκα για να ερμηνεύσουμε τις επιλογές του σύγχρονου policeman.

Peugeot 208 R4 για την προσπάθεια του οδηγού να σπάσει το ρόδι και να ολοκληρώσει χωρίς SR. Όπως και να επικοινωνήσει με σεβασμό το Safety First, project-ιεροτελεστία για την ασφαλή οδήγηση, που ως αρχικός σχεδιασμός αφορά και στην εκτός μπάκετ συμπεριφορά, από την οποία κρινόμαστε. Προσπάθεια που αντιμετωπίζεται με ευαισθησία υψηλού ενδιαφέροντος και κόστους από την κ. Ναταλία Συγγελίδη και με σοβαρότητα και έργο, από την Αστυνόμο-Δημοτική Σύμβουλο Βόλου, κ. Χριστίνα Μαρασίδη.

Η πεμπτουσία του ερασιτέχνη

Από τον Θοδωρή Καλαμάρα, με τον Δημήτρη Λαμπράκη στη CLEVERMEDIA-Ford Fiesta της SV Motosport. Σταθερά μαζί τους, η Grantex (φρένα).

Ο Τεό δεν θα βάλει φωτιά στα δάση, άλλωστε πρόκειται για τύπο ευαίσθητο στο περιβάλλον, αλλά έχει τον τρόπο να διασκεδάσουν και να ζουν τη στιγμή, με σημείο αναφοράς το χαμόγελο ενός σοβαρού επιχειρηματία με ικανότητες στο χωματόδρομο. Με στοιχεία που αξιοποιεί ο συνοδηγός, ενώ δεν προβληματίζουν τους μηχανικούς τους. Συμμετοχή που την απολαμβάνει και υποστηρίζει από καρδιάς ο Δημήτρης Καττής, από τους τελευταίους gentlemen των ελληνικών αγώνων. Τον Δημήτρη, θα τον απολαύσουμε στο Φθινοπωρινό Ράλλυ με τη σύζυγο του κ. Τζένη Βυτινάρου στη Skoda Favorit. Πλήρωμα, από τα βαρίδια του ΑΣΜΑ και τίποτα δεν είναι σύμπτωση σε ένα χώρο με το συναίσθημα στον κόφτη.

Οι κουμπάροι!

Μακάρι να αποδίδουμε τη σωστή φιλοξενία σε ωραίους ανθρώπους με ταλέντο όπως οι Παντελή, ο απών στο ΡΑ Πολυκάρπου κ.α.

Στον εν δυνάμη champion PP αναφερθήκαμε. Στον ηρωικό αγώνα με την κίνηση μόνο εμπρός καμία έκπληξη ότι στα πέντε πληρώματα τα δυο είναι από την Κύπρο.

Η υπέρβαση, στο DNA του Κύπριου αδελφού. Ομάδα άλλωστε, με παρέμβαση Κούγια, ενός δυναμικού της ΑΛΑΛ, που βάζει πλάτη προς κάθε κατεύθυνση, προσθέτοντας εμπειρία όπου συμμετέχει. Συνομήλικοι ο Βασίλης με τον pilot κ. “Λούη” Λοΐζο Παπαγεωργίου στο απαιτητικό DS3 και θα παίξει ρόλο και η διαχείριση της ροπής του κινητήρα. Ώστε ο Μπιλ να μη γίνει specialist και στην αλλαγή ελαστικών λόγω της φθοράς τους.

Λιγότερη ιπποδύναμη-ροπή από τον κινητήρα της αξιόπιστης Clio R5 των “Παρέλλης Τζούνιορ”-Ανδρέα Παπανδρέου, με θετική εμπειρία στο ΡΑ από το 2023. Αυτή η Κλειώ, μια ενδιαφέρουσα πρόταση για τον ερασιτέχνη gentleman, υπεράνω ηλικίας.

Καμία αμφιβολία ότι ο Έλληνας θεατής θα τους περιμένει.

Οπισθοχωρώντας στον Σάββα, με χαιρετισμό σεβασμού στον Γιάννη που το ξέρει, ότι δεν πρέπει να οδηγήσει όσο αποδεδειγμένα μπορεί, αλλά και με ζεστό χειροκρότημα στους υπόλοιπους.

Είπαμε, με 2WD στο ΡΑ, απλά: ήρωας._ Στρατισίνο

 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!