X
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο κύβος ερρίφθη…

Σε εξέλιξη ο κορυφαίος αγώνας του WRC και το πρώτο πραγματικό σκέλος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, είχε τα πάντα όλα.

Μουδιασμένοι σήμερα οι θεατές που στηρίζουν τον αγώνα, σε πλήρη επίγνωση για το πως πιέζεται η χώρα μας. Αυτονόητο ότι δεν θα σταυρώσουμε τον Έλληνα θεατή του ΡΑ επειδή ελάχιστοι επιπόλαιοι κατέστρεψαν μια ειδική διαδρομή. Το χειρότερο ίσως είναι ότι δεν τους απέτρεψαν κάποιοι αδιάφοροι γύρω τους, ενώ μας ξεπερνάει όταν δεν πειθαρχούν διαπιστευμένοι, και άγιο είχε το WRC με το πού δεν προσγειώθηκε το ιπτάμενο i20 N.

Κοκτέιλ για ικανούς

Διαδρομή με απ’όλα και αποδείχθηκε σοφή η επιλογή του δημιουργού να αλλάξει φορά σε Λουτράκι 1-2 και Πίσια, που αποδείχθηκαν ιδιαίτερα ποιοτικές διαδρομές παρά τη μείωση των χιλιομέτρων, κόψιμο όπως μεταφράζει η Google, στο Λουτράκι. Άψογη η συνεργασία της Μισέλ Μουτόν που έχει την ευθύνη της ασφαλείας του θεσμού και πλέον συνεννοείται με τα μάτια με τον Δημήτρη Αμαξόπουλο, με δύο κουβέντες με Ζήβα και Βαζάκα και άψογα με τον Δήμο Ριζικάρη στο «000». Στην παρέα, τρεις Κύπριοι, ευγενείς και γνώστες του WRC, φίλοι μας πλέον που σε συνδυασμό με τους 4×4 στα S δημιουργούν το τέλειο σύνολο. Ικανό να διαχειρίζεται τα πρέπει της εποπτεύουσας αρχής, στελέχη της FIA, σε μόνιμο φλερτ με τα όρια του επιτρεπτού. Στα οχήματα pas partous μια παρέα που υποστηρίζει φανατικά και τον χαρακτήρα του Ράλλυ, έργο της ομάδας που έχει την ευθύνη του σχεδιασμού και της εκτέλεσης. 

Τα βράχια έδειξαν τα δόντια τους στη Λειβαδιά, όπου και ο χώρος υποδοχής της ΕΚΟ στο σωστό περιβάλλον, ενώ μέσω της Ελάτειας που είχε και αρκετό κόσμο, το Ακρόπολις θύμισε τα 70 χρόνια διαδρομής που δεν περιελάμβανε άσφαλτο ενώ οι Καρούτες ήταν μια εξαίρεση. 

Συναγωνισμός

Εξελίσσεται ως ο αγώνας για δύο πληρώματα και κατασκευαστές με τους Nεβίλ και Οζιέ με Hyundai και Τοyota να αξιοποιούν τις μηχανές τους και τους συνοδηγούς τους και προσφέροντας και θέαμα να έχουν δημιουργήσει μια σχετική διαφορά ασφαλείας από την αρμάδα των Τoyota Yaris που ακολουθεί. Στο ενιαίο με Skoda, στην κατηγορία των WRC2, προηγείται ο Γκριαζίν του Ροσέλ, με «Σε Τρουά» παρακαλώ. Τον Μίκελσεν θα τον βρείτε στο βάθος της κατάταξης, ενώ ουσιαστικά έχει τεθεί εκτός ο Σόλμπεργκ Junior, όπως και ο Λουμπέ Jr σε επίπεδο κορυφής. 

Οι Έλληνες

Την «κούρσα» οδηγούν οι ΑθανασούλαςΖακχαίος με το i20 N R2, συμμετοχή της Hyundai Ελλάς, ενώ με αξιοπρέπεια κινούνται οι ΚεχαγιάςΚουζιώνης με την On Sale Fabia, που άλλωστε γνωρίζουν καλά και υποστηρίζουν το «nothing is impossible» που τους χαρακτηρίζει. Για τον εσωτερικό μας συναγωνισμό κρίμα που οι ΡουστέμηςΠετρόπουλος με τη SeaJets Fabia είχαν τη στιγμή τους και ο πολύπειρος Νικόλας πλήγωσε τα πλευρά του και στην ουσία αποσύρθηκαν. Ευχόμαστε περαστικά στο φίλο Νίκο Πετρόπουλο.

Σημαντικό, ότι ήταν ψηλά στην κατάταξη της WRC2 οι ΤσουλόφταςΗλία μέχρι όπως λέγεται να τους προδώσει το ημιαξόνιο του Polo και εγκαταλείψουν.

Στα Rally4 προηγούνται οι ΧατζημάρκοςΤσαούσογλου με το EMC-208, έχοντας προβάδισμα από τους ΛευκαδίτηΆκρατο, ενώ οι ΠλάγοςΡέντης είχαν λάστιχο στη Λειβαδιά και καθυστέρησαν. 

Ποιούς ξεχωρίζουμε

Τον σοβαρό Κεχαγιά, τον ιπτάμενο Χατζημάρκο και το καρέ των άσσων όπου ο ένας παρασύρει τον άλλον, ό,τι ισχύει γiα τους ΚαρανικόλαΚακαβά και Χαλκιά Κομνό

Το Σάββατο;

Μεγάλη και δύσκολη ημέρα και αφού θα πάτε στις Καρούτες, επιλέξτε να διασκορπιστείτε, ώστε να μη βρεθεί όλη η Ελλάδα στο τελευταίο S. Δεν χωράμε, φυσιολογικά θα τρομάξει η «θεία» από τη Γαλλία, θα ουρλιάξει αφού ο ευγενής «Αμαξό» δεν της βραχυκυκλώνει το VHF, ενώ λειτουργεί η κάμερα στο αρχηγείο και τη χάσαμε την ειδική πατριώτη και είναι κρίμα. 

Λουτράκι Out-Λαμία IN

  • Το πρωί το «0» στο Hilux που μας ικανοποίησε και στη συνέχεια στο GR Yaris που ενθουσιάζει στο καλό οδόστρωμα ενώ επιβιώνει στο κακό.
  • Το βράδυ επίσκεψη από τον Ηλία Καραίσκο της ΤΕ και σκληρή δουλειά στο SP από την Κύρκος Racing ώστε το Yaris να είναι πανέτοιμο για τις Καρούτες.
  • Εξαιρετική επιτέλους η φιλοξενία στο Λουτράκι, αναμένοντας για την τέταρτη επαναλαμβανόμενη Ε.Δ του αγώνα.
  • Κουραστική η απλή διαδρομή από το τέλος της ε.δ. Λουτράκι 2 στην Αλίαρτο.
  • Εξαιρετικοί οι κριτές στη Λειβαδιά χωρίς να υποτιμούμε όσους στις άλλες ειδικές. Απλά είδαμε και νέους που δένουν περίφημα με τους έμπειρους.

  • Θεατές στη Λειβαδιά οι Αντώνης Κόλιας, Μαράτος και το 1975, 1976-1977 παρακολουθούσαμε μαζί ΡΑ
  • Σε αμηχανία οι εθελοντές; Πόσο χρήσιμοι; Πως εκπαιδεύονται; Ήρθαν για να μείνουν ή για το μπλουζάκι παλιάς κοπής…
  • Ομορφιές στην αφετηρία στην Ελάτεια με τους Δημήτρη Μιχελακάκη και Γιάννη Κέπετζη να φορτίζουν συναισθήματα, όπως και από την παρουσία του Γιώργου Αργυρίου. Gentleman. Διαχρονικά εθελοντής και άρχοντας.
  • Διδάσκουμε και Service Park, έργο Σταύρου, ενώ είδαμε εκεί να προσφέρει τον γίγαντα Διονυσόπουλο και χαρήκαμε.
  • Όπως και για την άψογη συμπεριφορά των security. Επιτέλους.
  • Δίδαξε μέσα από το θεσμικό της ρόλο προσθέτοντας συναίσθημα η Φωτεινή Ψαράκου που επισκέφτηκε τους χώρους των ελληνικών πληρωμάτων, ενώ έμεινε αρκετή ώρα στην τέντα των Κυρκαίων όπου το «0». Τιμή μας.

  • Όπως και η πρόσκληση στο στούντιο του Λαμία FM1 96,2, τοu επίσημου ραδιοφώνου του αγώνα, όπου συνομιλήσαμε με τον Γιάννη Σταυρόπουλο, υπό το βλέμμα του Ν.Τ. Στο κάδρο και ο Π.Φ., όποτε με Μ.Σαλ. και Θ.Η. ως ρεπόρτερ τρομοκράτες να αναστατώνουν από τον αέρα τον ΕΛΕΜ και τους Ξενάκη, Κουνίτη και Π.Τ. στην ενημέρωση, περίφημη η παρουσία του ειδικού τύπου. Περήφανος ο Σ.Χ. Δεν κρύβεται …
  • Άψογη η συνεργασία μας με Νίκο Μανώλη και Φίλιππο Παπασταθόπουλο, τους ευχαριστούμε..
  • Ορφανά δεν είμαστε, αλλά μας έλειψε σήμερα ο Λευτέρης Αυγενάκης, περισσότερο από χθες. Το βλέμμα του, η μια ερώτηση ουσίας και το σχόλιο πραγματικού ενδιαφέροντος που λείπει…
  • Rotation, ε; Μάλιστα…

Καλό ξημέρωμα._Στρατισίνο

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!