X
Blog

EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια

Οι Ελληνικές συμμετοχές στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις. Κάποτε σωσίβιο, σήμερα σημαιοφόροι…

Στις 15 οι Ελληνικές συμμετοχές στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις που προσμετράει στο WRC και θα διεξαχθεί από τις 9 μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου 2021.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, στις 54 συνολικά συμμετοχές, οι 15 είναι Ελληνικές!

Την Παρασκευή, 13 Αυγούστου, η επίσημη ανακοίνωση των συμμετοχών με την έγκριση της FIA.

Πρόκειται για την τιμητική θέση του Έλληνα ερασιτέχνη, ανάμεσα σε επαγγελματίες 2 και 3 ταχυτήτων.

Πληρώνουν το κόστος οι περισσότεροι από τους φιλοξενούμενους, αλλά δεν είναι ερασιτέχνες με την αντικειμενική ερμηνεία του όρου. Τα μπάκετ στοιχίζουν ακόμα και στο WRC, ενώ το ότι πληρώνεις δεν σε κατατάσσει με τους ερασιτέχνες. Όπως είναι οι δικοί μας, που στη συντριπτική τους πλειοψηφία πληρώνουν τα πάντα όλα, ενώ εμπλέκονται αποσπασματικά και λόγω εντοπιότητας. Στο κάλεσμα και τέσσερις Κυπριακές συμμετοχές και μακάρι να ανταποδώσουμε, συμμετέχοντας στον δικό τους αγώνα.

Σημαντική η Ελληνική παρουσία, στην ιστορία του αγώνα.

Στην 60χρονη διαδρομή του, με τη σφραγίδα της ΕΛΠΑ και στη συνέχεια, έργο της ΟΜΑΕ. Το Ακρόπολις, σήμερα στα χέρια της κρατικής επιτροπής για το Motorsport με ενισχυμένο ατού από την ΕΚΟ, εξασφαλισμένη προβολή από το COSMOTE, ένα σύνολο-κόσμημα που κινείται με Toyota. Η Πρωταθλήτρια και των πωλήσεων, δίπλα στο Ελληνικό γεγονός παγκόσμιας κλάσης, Πρωταθλητής στη δημιουργία, όπως η οργάνωση του αγώνα.

Για την ιστορία…

Πρόκειται για το όραμα τριών με όνομα-επώνυμο, αυτή η θετική εξέλιξη.

Από το χέρι της κ. Ανίτας Πασαλή, στέλεχος και της FIA, με πατήματα έντιμης ουσίας, γνώση και λόγο με σταθερή αξία, σε κάθε της πέρασμα στον κόσμο του W-Motosport.

Aπό το μυαλό του Παύλου Αθανασούλα, με εμπειρία-γνώση και τις σωστές γνωριμίες, με σχέσεις μπετόν στο WRC.

Η Στρατηγική, από τον Πρόεδρο της ΟΜΑΕ Δημήτρη Μιχελακάκη. Έναν ωραίο, μεθοδικό τρελό. Πρωταθλητής και στο πείσμα, προκάλεσε σοκ ενόψει του αγώνα το 2019. Τον αμφισβητήσαμε τότε, αλλά αποδείχθηκε ότι σοφά σήκωσε ψηλά τα χέρια. Προσκάλεσε το κράτος, προσφέροντας τους τα κλειδιά και της οικονομικής ευθύνης, χαρακτηρίζοντας τον αγώνα, Εθνική υπόθεση! Κίνηση roi mat από τον «μπάρμπα» και τους συνεργάτες του, κακά τα ψέματα…

Το όραμα τους, υλοποιήθηκε χάρη στον Λευτέρη Αυγενάκη με κλειδί-πασπαρτού τον Νικόλα Κερερέ και σε θέση ευθύνης τον Τάκη Πουρναράκη. Αποδεικνύεται στην κυριολεξία πολυτεχνίτης ο ΤΠ. Καλύπτει την ειδική γνώση των συνεργατών του με τη μόρφωση του και με ότι τον χαρακτηρίζει ως επαγγελματία όπου εμπλέκεται.

15/54

Επιμένουμε, είναι καλό το ποσοστό των Ελλήνων σε σχέση με τον συνολικό αριθμό. Η επιστροφή του αγώνα που έλαμψε και στο ERC, θα θυμίσει «who is the boss» αν θέλεις αγώνα με χαρακτήρα στην Ευρώπη. Tο 2022 θα ξεπεραστεί το 30/90, Έλληνες-ξένους. Ευκολάκι για την κ. Πασαλή, την Ανίτα και τους συνεργάτες της. Με κυρίαρχο στοιχείο σε επίπεδο στελεχών στο αρχηγείο, το γυναικείο φύλο.

Ζέσταμα για όλους ο φωτεινός αγώνας. Το 2022 τα σπουδαία και μακάρι να έχουμε αγώνα, στο τέλος της άνοιξης. Προσφέρεται η χώρα μας τότε, αν και οι οργανωτές, ομάδα παντός καιρού, προσαρμόζονται.

Μέχρι τότε…

Με δεύτερη ανάγνωση και ερμηνεύοντας σωστά έχουμε συμμετοχή που τηρουμένων των αναλογιών λόγω εποχής και συνθηκών, ως ποσοστό στο σύνολο, τη χαρακτηρίζεις εξαιρετική.

Όπως είναι σχεδιασμένο το διπλό Ελληνικό Πρωτάθλημα, με πινελιές μάγων επιλογή του Πρωτοδικείουκαι όπως εξελίσσεται η οικονομική κατάσταση, δεν περιμένεις τη διαφορά απο τον Έλληνα.

Κακά τα ψέματα, ουδείς Έλληνας έτοιμος από καιρό. Ούτε οι συμμετέχοντες, ούτε οι χορηγοί που αντέδρασαν σε σχέση με την οργάνωση, ούτε οι μηχανικοί. Μακριά και οι ομάδες που βρέθηκαν με τα κουρασμένα Evo στις ράμπες.

Έτοιμοι οι διψασμένοι θεατές που διαχρονικά διδάσκουν πειθαρχία, ενώ την οργάνωση χαρακτηρίζει μέταλλο που στο WRC δεν θα βρεις.

Τύποι που διδάσκουν και παροπλισμένοι, ενώ εκφράζουν και φιλότιμο, διατηρώντας τη φλόγα του εθελοντή. Από την κορυφή, μέχρι τον κριτή και τον ενδιάμεσο που θα καταθέσουν ψυχή και θα κάνουν τη διαφορά. Το περιβάλλον που λατρεύεις σε συνδυασμό με τον σπάνιο χωματόδρομο με στιλ, οργώνει την επαρχία, που φοράει τα καλά της και γιορτάζει μαζί σου. Περασμένα, ποτέ ξεχασμένα. Άλλωστε στο Ράλλυ Ακρόπολις η Φθιώτιδα με τη Φωκίδα έδωσαν το χρώμα που παραμένει σταθερή αξία. Το Ακριβό άρωμα του στο Λουτράκι. Η Βουλιαγμένη του ΡΑ με 4seasons το Καζίνο και σύγχρονο Κασιδόκωστα, τον Δήμαρχο Γιώργη Γκιώνη.

Οι 15 Ελληνικές συμμετοχές που λάμπουν στη σχετική λίστα δεν αναμένεται να στριμώξουν τους φιλοξενούμενους του Παγκόσμιου ρεπερτορίου, ούτε όμως θα τους ζητήσουν αυτόγραφα. Θα πολεμήσουν. Ο καθένας στο επίπεδο του και με πλεονέκτημα την προπόνηση-χρυσή επιλογή της ΕΠΑ-ΟΜΑΕ, με πράσινο φως από τους Motorsport, στα Ράλλυ στη Λαμία και στην Κόρινθο, με έδρα το Λουτράκι. Από την ΑΛΑΛ που διδάσκει και από την ΑΛΑΚ που δικαίωσε την εμπιστοσύνη των υπεύθυνων και των αθλητών.

Η ΟΜΑΕ, που στη σύγχρονη, στην ορθόδοξη έκφραση της, σοφά δεν αντέδρασε στην επιλογή κίνηση roi mat της Επιτροπής, ώστε να μην προκύψει ο ψυχοφθόρος και οπισθοδρομικός αγώνας-αρπαχτή με κατάταξη για Έλληνες. Αμφισβητούν κάποιοι και μάλιστα τεκμηριωμένα. Άνθρωποι με άποψη και ρόλο που δικαιούνται να ομιλούν. Δε θα συμφωνήσουμε. Επιτέλους, έχουμε την ευκαιρία για «απόσυρση» με αλλαγή σε ιδιοκτήτες και ανανέωση υλικού.

Τα 20χρονα Evo, που δεν θα χρησιμοποιηθούν για δοκιμές ή άλλες χειρουργικές εργασίες, θα μείνουν στα πίτς και ως πρόταση για πώληση, ενοίκιο ή για τη συμμετοχή των ιδιοκτητών τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Θεσμός που σοφά εδώ και χρόνια, δεν περιλαμβάνει τον αγώνα του WRC στο καλεντάρι του. Το ότι απαιτείται συνολική αναθεώρηση στο lay out του πρωταθλήματος είναι γεγονός αλλά δεν είναι της παρούσης. Χωρίς Evo λοιπόν και άλλα μικρότερα αυτοκίνητα που διαχρονικά στηρίζουν τα μεταξύ μας και η πρόβλεψη για τις Ελληνικές συμμετοχές αφορούσε στο αν θα ξεπεράσουν το μονοψήφιο αριθμό. Αύξηση 50% λοιπόν από το στόχο και ο Έλληνας κρατάει το λόγο του, διατηρώντας το ρόλο του.

Κάποτε ήταν οξυγόνο. Αργότερα σωσίβιο και σήμερα με την επιστροφή πιστοποιεί τα διαπιστευτήρια του συνδεδεμένα με το πάθος του. Ψύχωση του Έλληνα οδηγού αγώνων και των μηχανικών του, οι διεθνείς αγώνες στην Ελλάδα. Αυξάνει τις ευθύνες η παρουσία τους που δεν εκτοξεύθηκε σε αριθμό αλλά προδίδει την ποιότητα που χαρακτηρίζει τον Έλληνα rallyman.

Ευθύνη, για τους οικοδεσπότες-οργανωτές, ευθύνη για τους διοικούντες την Ομοσπονδία με εμπιστοσύνη στην επιτροπή Ράλλυ της ΕΠΑ, ευθύνη για την επικοινωνία που πρέπει να αλλάξει ταχύτητα, ώστε να έρθουν και να μείνουν χορηγοί. «Πακέτο» που θα ευαισθητοποιήσει γενικότερα και πλησιάζει η ημέρα που θα επιστρέψουν οι αντιπροσωπείες στο Πρωτάθλημα. Ερμηνεύοντας τη ευδιάκριτη παρουσία τους στο ΕΚΟ-ΡΑ θα μπορούμε να μιλάμε για ολική επαναφορά.

Με καθυστέρηση 10 ετών όποτε έχει και τη γοητεία της αναμονής που αναβαθμίζει τη λαχτάρα.

Με εμπιστοσύνη

Σημείωμα γραμμένο για όσους θα στρίψουν, για αυτούς που θα διαβάζουν παραπλεύρως, για τους τεράστιους που θα βιδώνουν στο SP αλλά και για τους θεσμούς. Στο ΟΑΚΑ-ισόγειο και ημιόροφο, με μια ράμπα να χωρίζει και με την αμοιβαία εμπιστοσύνη να συνδέει.

Σημαντικό, όλο αυτό, συνολικά για το Ελληνικό Motorsport.

Γεγονός πως η σχεδίαση του αγώνα περιορίζει το κυνήγι των πρώτων από ειδική σε ειδική, οπότε ο Έλληνας θεατής που διδάσκει πειθαρχία θα έχει την ευκαιρία να «σφίξει το χέρι» χειροκροτώντας και όσους στην ουρά του αγώνα θα δίνουν τη δική τους μάχη. Μένουνε συντονισμένοι._Στρατισίνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!