Το Σάββατο την τιμητική τους είχαν οι θεατές, τα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. και της οργάνωσης, που ξενύχτησαν μαζί με τους κριτές και τους ενδιάμεσους που δίδαξαν τέχνη και ήθος. Οι νικητές του φετινού αγώνα. Ο Στρατισίνο υποστηρίζει από τη θέση του πλοηγού το επετειακό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και με την κατάταξη να φαίνεται ξεκάθαρη, καταθέτει εντυπώσεις κλείνοντας και το μάτι στην αστοχία των Ελλήνων συγγενών και φίλων.
Σεβασμός! Στους παραπάνω και σε άλλους, αλλά σήμερα με τη λάσπη να ταλαιπωρεί τους ξενυχτισμένους στην Παύλιανη, όταν συνάδελφοί τους δίδαξαν τοποθέτηση θεατών και στο Ελευθεροχώρι, ακριβώς όπως χθες στη Λειβαδιά. Από σεμνούς και ταπεινούς που εμπιστεύεσαι και σε κερδίζουν, όπως άλλωστε σε όλα τα ΣΕΧ, στις αφετηρίες, στα χρονόμετρα και στα STOP.
Τα σεμινάρια, από τους ενδιάμεσους με τα πορτοκαλί γιλέκα και δίκαια τους απένειμαν τα εύσημα, τα πληρώματα στα «S» και στα «0» με τα RAV4 να συνδυάζονται με το Hilux που εκπλήσσει, ενώ το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο Τογιότα GR Yaris. Το βελτιωμένο αυτοκίνητο του πλοηγού, σφραγίζει τον απόλυτο «Τογιοτισμό», αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης εποχής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Οι άνθρωποι…
Κάνουν τη διαφορά και προέκυψαν όμορφες εικόνες στην αφετηρία, στην ε.δ Παύλιανη, όπου μίνι ανασυγκρότηση ώστε να μετακινηθούν πυροσβεστικό και νοσοκομειακό όχημα. Ρεσιτάλ Νίκου Μανώλη από τα πιτς, με φωνή που δεν επιδέχεται συζήτηση, συνεργασία για βράβευση με Ζυρόπουλο, Βαλίτς, Λούπο, αλλά τη διαφορά στη συζήτηση με τους WRC-1 την έκαναν οι Σερδερίδης και Βαζάκας. Εξηγώντας με υπομονή και χιούμορ, οπότε δεν έλειψαν και ατάκες για τα λάστιχα του Hilux από τον Σόρντο και από τον συνοδηγό του Τάνακ. Τα σχόλια τους για τις συνθήκες και αναλύοντας την προσπάθεια των πληρωμάτων στα «000» και «00». Στο συντονισμό, η κ. Μισέλ Μουτόν, που έχει το σεβασμό όλων στο WRC. Εξαιρετικοί οι δικοί μας και για επείγουσα μεταγραφή οι τρεις Κύπριοι μετρ, με προσαρμογή στην ομάδα μας στο πρώτο ημίωρο, όπως άλλωστε και ο Δήμος Ριζικάρης που έχει το ταλέντο να λειτουργεί στο ομαδικό παιχνίδι, με διακριτικό τρόπο…
Ομαδικό παιχνίδι και στην τέντα της Κύρκος Racing, όπου οι Λεωνίδας, Λάμπρος και Παναγιώτης, φιλοξένησαν μια εξαιρετική συντροφιά από τις κυρίες Μουτόν και Ψαράκου, μέχρι τη Μαρίνα Γεμενή, οπότε και σε συνδυασμό με τους Στολ δημιουργήθηκε μια εξαιρετική συντροφιά, με τους κοσμοπολίτες Βαζάκα και Παυλίδη να κάνουν τη διαφορά.
Στο επίκεντρο;
Η Φωτεινή; η Μισέλ, οι Δημήτρηδες; Ο Λέας; Ο πολύς Σώτερ; Καμία σχέση. Οι Κύπριοι κάνουν τη διαφορά και ο Ανδρέας, ο Δώρος και ο Χριστόφορος, διδάσκουν και το που μπορεί να φτάσουμε όταν συνεργαζόμαστε.
Ότι από την Πέμπτη στην Πλατεία Νερού, διδάσκει ο απλός κριτής και έτσι μεταμορφώθηκε ο χώρος από σκουπιδότοπος σε κόσμημα, ενώ έτσι σώθηκαν οι ειδικές της κολάσεως όπως η Ελάτεια, η Παύλιανη και το Ελευθεροχώρι, λόγω λάσπης.
Ομαδικό παιχνίδι και από τους συνεργάτες μας, σύνολο υποστήριξης του «0» που εκφράζεται με δυο αυτοκίνητα στα χέρια δυο πληρωμάτων.
Την Κυριακή;
Με ψυχραιμία και προσοχή μεγαλύτερη από ότι την πρώτη ημέρα, Μπορούμε για να γράψουμε τον επίλογο και να χαρακτηρισθεί ως επιτυχημένος ο αγώνας, καθρέπτης διαδρομής, 70 ετών. Αύριο θα επιβεβαιωθούν και τα αποτέλεσμα οπότε θα γνωρίζουμε τους νικητές, τους επικεφαλείς στις κατηγορίες, αλλά και το πρώτο Ελληνικό πλήρωμα.
Μέχρι τότε, πάμε Ταρζάν. Καλό Αγώνα._ Σ.Χ.
ΥΓ: Με την ευκαιρία ewrc-results .
Απίστευτη η δουλειά του κ. Παλάτου και όποιος ενδιαφέρεται το ξέρει. Εξαιρετική η προσπάθεια του να καταγράψει ψηφιακά τον έλληνα και την ελληνίδα οδηγό αγώνων. Από εκεί οι πληροφορίες επί προσωπικού, ή μέσω της διαδρομής του καθενός στα ελληνικά.