Στα πλήκτρα ο «Στρατισίνο». Στους φακούς ο Θάνος Ηλιόπουλος.
– Σε pause το εορταστικό πλάνο για τα 70 χρόνια, που τα θυμίζουν το εξαιρετικό λεύκωμα και μία σειρά από προσεγμένα αναμνηστικά και ποιοτικά ρούχα, τα οποία μπορείς να βρεις στο e-shop του www.acropolisrally.gr.
– Άρεσε η συνολική εικόνα στην PS, όπου έγινε επίπονη προσπάθεια μεταμόρφωσης του χώρου από τους Πασαλή και Αθανασέκο, σε ισορροπία με την υψηλή τιμή του εισιτηρίου.
– Nωρίτερα, δοκιμάζοντας την Τετάρτη, κατεδάφισα το «βαρέλι» πριν ολοκληρωθεί η κατασκευή του, ενώ τραυμάτισα το Yaris.
– Μια κακή στιγμή που αντιμετωπίστηκε απαξιωτικά από εντεταλμένο της οργάνωσης.
– Ο ίδιος χάθηκε μέσα στο σκοτάδι όταν έσβησαν τα φώτα στη θλιβερή τέντα-ευθύνη του για την ανεπαρκή φιλοξενία(;) των αγωνιζομένων, με λάμψη μόνο από την παρουσία του Δημήτρη Μιχελακάκη.
– Τις κακές σκέψεις (εφιάλτης η ιδέα της αποχώρησης) έσβησε η Ελένη Ξενάκη με μια φράση οθόνης του iPhone.
– Από τον εφιάλτη έμεινε η άδικη συμπεριφορά μου στον φίλο Γιώργη Παπαζαφειρόπουλο, που δίδαξε αντίδραση.
– Λουτράκι για διανυκτέρευση, Λουτράκι ε.δ., ευτυχώς τα Πίσια σε αντίστροφη κατεύθυνση, ξανά Λουτράκι ε.δ. και ταξίδι μετά για την Αλίαρτο.
– Σε κακή εκδοχή λόγω καιρού η ε.δ. Λειβαδιά, και στη συνέχεια ποιο Pikes Peak; Η Ελάτεια είναι πλέον μια διαδρομή κλεμμένη από τα παλιά ΡΑ.
– Το Σάββατο μπορείς; Με το Hilux όλα γίνονται και, με την Παύλιανη στo κάδρο, με τον Δημήτρη Βαζάκα αφήσαμε το Yaris για τις Καρούτες, επιλέγοντας το pick-up για μια ειδική από Σαφάρι, όπως σχολίασε η πολύπειρη, που σεβόμαστε και για τον τρόπο της.
– Γεγονός πως θα χανόταν η Παύλιανη αν δεν επηρέαζε θετικά ο «Αμαξό» τη Μισέλ Μουτόν, που έχει την ευθύνη για την ασφάλεια, ενώ θα είχαμε καταστραφεί αν χανόταν στη λάσπη ο ιστιοπλόος πλέον Δήμος Ριζικάρης, με δύο κουμπάρους στο RAV4.
– Κουμπάρος και στο «00» δίπλα στον Άγγελο Ζήβα, και οι Κύπριοι Andreas Anatolitis, Doros Moyseos και Christoforos Karaolis έκαναν τη διαφορά στην ουσία του ρόλου, στην επικοινωνία και στο μεταξύ μας δέσιμο. Εξαιρετικοί!
– Όπως από τους δικούς μας ο Νίκος Μανώλης και ο Φίλιππος Παπασταθόπουλος στα pits, σε ανοιχτή γραμμή με τον monsieur Nicola της FIA και τους δικούς μας υπεύθυνους ασφαλείας για κάθε ομάδα κριτών ανά ειδική διαδρομή.
– Άλλωστε, δεν ήταν συμπτωματική η διαχείριση κρίσεων από τους σκληροτράχηλους υπεύθυνους ασφαλείας, όπως τον Αποστόλη Τσιλίκα της ομάδας Κυρίτση.
– Team που γνωρίζει ακριβώς την περιοχή ευθύνης του και διδάσκει σε σεμινάρια την τοποθέτηση των θεατών.
– Ομάδα από την πρωτεύουσα του Ράλλυ, όπου διδάσκουν και τον εθελοντή ώστε να είναι χρήσιμος.
– Υπερβολή ότι διδάσκεται από τον κ. Μπάμπη και η διαχείριση της εκνευρισμένης αγελάδας, ό,τι ζήσαμε στο Ελευθεροχώρι-2.
– Γενικότερα, αλλά ειδικά φέτος, οι κριτές και οι ενδιάμεσοι είναι οι νικητές του επετειακού αγώνα, ξεδιπλώνοντας αρετές μέσα από την εμπειρία τους. Θρύλοι!
– Έχουν το σεβασμό μας, δικαιώνοντας και την αλυτάρχη για τις επιλογές της.
– Σεβασμός και για τον Αττάρτ, που γράφει ιστορία ως ουραγός με το «πρωτότυπό» του.
– Για το GR Yaris με το μηδέν, ευθύνη μας, τη διαφορά έκανε η Kirkos Racing, σε άψογη συνεργασία με τον Ηλία Καραΐσκο της ΤΕ, και οι Λεωνίδας, Παναγιώτης και Λάμπρος Κύρκος εργάστηκαν αποτελεσματικά ώστε να μη μας λείψει ό,τι θα προβλημάτιζε.
– Καμία έκπληξη, αναμενόμενη η συμπεριφορά του «Σερίφη» του SP, με άλλοθι την εξαιρετική δουλειά του.
– Καμία απαίτηση να είναι αντιληπτό τι σημαίνει να οδηγείς για δεκαέξι ώρες από τις 4.30 το πρωί, οπότε και δεν αντέχεις σε καψώνια που δε ζήσαμε ούτε στο ΠΝ.
– Στον αγώνα «ταξιδέψαμε» και με την κ. Μαρίνα Γεμενή, που ολοκλήρωσε με τον Δημήτρη Βαζάκα, «οδηγώντας» στην PS και στη ράμπα του τερματισμού το GR Yaris.
– Σημειολογική παρουσία, ένας κομψός συνδυασμός με ιστορία και έντονο το τοπικό στοιχείο, πλοηγός στον επίλογο του επετειακού αγώνα.
– Συντονιστής της ομάδας του «0» ο Σωτήρης Σκαλτσάς, με την αγωνία του εκτός περιοριστή.
– H διαφορά στην προετοιμασία και στα pits με συντονισμό για ό,τι κινείται, όπως σε excel φορτωμένο σε iPad, από τον μετρ κ. Άγγελο Πάρχα.
– Για τρίτη χρόνια σε ρόλο ευθύνης, τύπος από τους ελάχιστους που τον θέλεις στη δουλειά σου, και μετά αποφασίζεις με τι θα απασχοληθεί.
– Ελπίζουμε να μην τον αφήσει ο πρόεδρος Τάκης να πάει με τον κ. Νίκο στην Αχαρνών. Σπίτι του το ΟΑΚΑ, όπως και του Κερερέ, που όμως ετοιμάζεται για το «αγροτικό» του.
– Ο Νικόλας Κερερές δίδαξε σε χώρο ανεπίδεκτων και εγωιστών, όπως είναι και ο υπογράφων. Ο ίδιος, που άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα, ξέρει ποιοι προβιβάζονται και ποιοι μένουμε μετεξεταστέοι…
– Δική του η γνώμη πλέον και με άποψη για όλους, όπως άλλωστε και των Πουρναράκη και Αθανασούλα, και δεν είναι συμπτωματικά σε πτήση η Motorsport Greece.
– Έργο Αυγενάκη, ο θεσμός και η βάση με αρχές, με έμπνευση από το όραμά του.
– Έργο Κερερέ ότι έγιναν dream team μαζί με την Πασαλή και τα πιστόλια της.
– Έργο της ομάδας τους το ότι λάμπουν αστέρια όπως η κ. Αγγελική στις διαπιστεύσεις και η κ. Ισαβέλλα για την τάξη, σε διάφορα projects. Τα μπιζού, μαζί με τον πιο aggressive, αλλά και ενθουσιώδη όπως επιβάλλεται, βαφτισιμιό Βασίλη Ν. Τσάδαρη, που ερωτεύθηκε και το GR Yaris.
– Εξαιρετική εικόνα και υψηλού επιπέδου ακούσματα από τους Νίκο Τσάδαρη-Γιάννη Σταυρόπουλο στο στούντιο του Ράδιο Λαμία FM, στους 96.2, και διαδικτυακά στη διεύθυνση lamiafm1.gr.
– Όλοι οι παρόντες στην τέντα της Κύρκος Racing συναισθηματικά φορτισμένοι για διαφορετικούς λόγους.
– Σεμνός όπως πάντα ο «Λέας», υποδέχθηκε και φιλοξενήσαμε υποδειγματικά σημαντικούς, με εξαιρετική «πίτσα» από το «Tartuffo», στην Πλατεία της Λαμίας. Οι συστάσεις από τον Τάσο Γεμενή. Άρχοντας.
– Παρόντες εκτός άλλων η Μισέλ Μουτόν, η κ. Φωτεινή Ψαρράκου, ο κ. Νικόλας Παυλίδης, ΟΛΟΙ μας στα μηδέν πλην του Δήμου, και άλλοι, όπως το ζεύγος Στολ, ο Θ.Η. και ο Μ.Σαλ., ενώ ήταν μαζί μας και ο Νικολά, βασικός συνεργάτης της Μ.Μ.
– Επίσκεψη και από τον πρόεδρο Τάκη, ενώ ήρθε και ο μετρ Σεϊτάν και πήγαμε μαζί στο περίπτερο όπου οι Desyllas group, δημιουργοί του παιχνιδιού ΥΠΕΡΑΤΟΥ, με κάρτα και για την αφεντιά μου.
– Σε κάθε εκδήλωση και στην ουσία του εγχειρήματος παραμένει έντονη η απουσία της Ελένης Φερτάκη και του Νικόλα Παππά – αείμνηστοι.
– Eυθύνη «ΕΛ-ΕΜ» η εναέρια κυκλοφορία, και στο άλλο μπάκετ στο ελικόπτερο με πιλότο τον δάσκαλο Ηλία Σοφιανό, είδαμε τον Χρήστο Παραβάντη, αγωνιζόμενο, πυροβολάρχη, έτοιμο για όλα.
– Προσφορά του Λώρη στην οργάνωση, στο πλαίσιο της απαραίτητης ανανέωσης και ο Γιώργος Σύλλας, βετεράνος πλέον, αλλά και ο Ανδρέας Βίγκος, που προσέθεσαν ευγένεια, αποκτώντας εμπειρία.
– Ό,τι έχουν αποκτήσει δίπλα στην Ελένη Ξενάκη η κ. Λυκίσσα, και βέβαια οι Νίκος Κουνίτης και Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης, σημαντικοί και πολύτιμοι παίκτες, κοσμήματα του ειδικού Τύπου, μέχρι πρόσφατα στην ομάδα 4Τ.
– Σημαντική η παρουσία του προέδρου του ΣΟΑΑ, Πιτ Παρθένη, ως εφεδρικού πλοηγού, ενταγμένου στην ομάδα Αθανασέκου.
– Αντίστοιχα, για τον Έλληνα αθλητή και όλα τα στελέχη ήταν σημαντική η παρουσία της αεικίνητης προέδρου της ΕΠΑ κ. Φωτεινής Ψαράκου, διδάσκοντας και τακτ, αφού «συμμετείχε» από καρδιάς στο ΡΑ-WRC, αποφεύγοντας σχόλια για το ΙΡΑ.
– Δεν έλειψαν οι αστοχίες από τα ελληνικά πληρώματα, και ίσως θα πρέπει ο κ. Νίκος να επιτρέψει στον κ. Νώντα Δουζίνα να διδάξει επικοινωνία όταν έχουμε να κάνουμε με αστοχία.
– Έντονη η συναισθηματική φόρτιση στο χώρο των Ρουστέμη, όπου το συγκρατημένο χαμόγελο του Παναγιώτη και το παράπονο του Άλεξ για τον θεό της τύχης που έκλεισε τα μάτια δε λειτούργησαν ως παυσίπονο για τα σπασμένα πλευρά του Νικόλα Πετρόπουλου, που αντιμετώπισε με αρχοντιά την ατυχία…
– Ακριβώς όπως και η κ. Ελένη Ρουστέμη, μητέρα του Παναγιώτη, με τα συναισθήματα που τη χαρακτηρίζουν και με προτεραιότητα στην υγεία του παιδιού της και του συνοδηγού του, που τον εμπιστεύθηκε. Εικόνες από την πραγματική ζωή, από την καθαρά ερασιτεχνική προσέγγιση, που στερείται για τη συμμετοχή, παρά το αποδεδειγμένο ταλέντο του.