Ξεχωρίζει στις συμμετοχές ο οκτάκις παγκόσμιος, που δίνει το απαραίτητο άρωμα στον επετειακό αγώνα.
Υπεραξία στον αγώνα μας με υπογραφή Toyota, και είναι γεγονός ότι η διαφορά -ανθρώπων έργο- προκύπτει από λεπτομέρειες, αλλά και συμπτώσεις. Ακόμα καλύτερα, σε συνδυασμό.
Οι Sebastien Ogier-Vincent Landais έρχονται μεθαύριο Ελλάδα για την παραδοσιακή πλέον δοκιμή εξέλιξης του Toyota GR Yaris Rally1, σημαντική διαδικασία, έργο του «ΕΛ-ΕΜ» και της ομάδας του.
Το μέγεθος του Έλληνα εδώ το προδίδει η επαναληψιμότητα, που επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη του Ιάπωνα, του Κορεάτη, του Βρετανού, του Τσέχου κ.ά., και τίποτα δεν είναι τυχαίο. Όπως και η συνεργασία του κ. Μελετόπουλου, κατά περίπτωση με την ομάδα του Λάμπρου Αθανασούλα, που επίσης διδάσκουν σε αυτή την ιδιαίτερη άσκηση.
Τίποτα στην τύχη
Οι Γάλλοι, με περιορισμένο πρόγραμμα συμμετοχών στο WRC, δεν έρχονται τυχαία στο ΡΑ. Τη συμμετοχή τους την επικοινωνούμε ως τιμητική σε σχέση με τον αγώνα μας, αλλά δεν έρχονται για να μοιράσουν αυτόγραφα. Παρόντες για να δουλέψουν, να «πυροβολήσουν» με το ανάλαφρο στυλ τους και στον αγώνα να κάνουν τη διαφορά. Πέρα από τη σειρά εκκίνησης, που θεωρητικά θα τους ευνοεί μέχρι κάποιο σημείο, είναι η ποιότητά τους που κρίνεται απαραίτητη, σε αγώνα όπου ακόμη παίζει το ρόλο της η στρατηγική. Όπου διδάσκει ο Γάλλος, που λογικά εδώ θα πάρει επάνω του και το φορτίο της επικοινωνίας, όσο κάνεις άλλος. Από τους συναδέλφους του στο WRC και τους συνεργάτες του στην Toyota.
Να είμαστε ειλικρινείς, και με σεβασμό στον Νεβίλ που είναι εξαιρετικός συνομιλητής με άποψη, τον Οζιέ θέλεις να συναντήσεις. Ως προσωπικότητα και υπεράνω του παλμαρέ του. Μικρή η εμπειρία μας, έχοντας μια επαφή στο περιθώριο των τεστ «ΕΛ-ΕΜ», τότε με το Ford Fiesta στο Ρεγκίνι και αργότερα στην Ιτέα, αλλά διαβάζεις, ακούς, μαθαίνεις και, αφού σε ενδιαφέρει, ξέρεις.
Κακά τα ψέματα
Μπορεί να μην έχει το πιο πλούσιο παλμαρέ παγκόσμιου στο Ακρόπολις, αλλά είναι η συνολική του συμπεριφορά που συναρπάζει. Οι επιδόσεις του στο WRC, και ειδικά απέναντι και στον Λεμπ με ίδια DS3, οι κινήσεις του στο μεταγραφικό παζάρι, το πώς έπεισε τον Ουίλσον να μην εκτεθούν, το πώς πήρε επάνω του το θηρίο, τη VW, και δικαίωσε την εμπλοκή της, που σήμερα λείπει. Προσθέστε το απέριττο στυλ του στο δρόμο, σε άσφαλτο και χώμα, χωρίς να πληγώνει το θέαμα, και άλλα σημαντικά. Όπως όταν κατάλαβε ότι «rien ne vas plus» στη Citroen και έφυγε έτσι ξαφνικά για την Toyota.
Ρεσιτάλ, δείγμα γραφής η επιλογή του για ανάσες με λιγότερο φορτωμένο πρόγραμμα από τον περασμένο χρόνο, και είναι σημαντικός ο άτυπος ρόλος του στην καθιέρωση των Λάτβαλα και Ροβάνπερα, ο καθένας στη θέση του. Στην κυριολεξία team mate, ο σημαιοφόρος του θεσμού, και δε θα τον επικρίνουμε αν επαληθευτούν οι φήμες και μετακινηθεί στη Hyundai. Άλλωστε, θα είναι σοβαρός λόγος, ώστε σε συνδυασμό με τον Demaison, οι Κορεάτες να μείνουν και να διεκδικήσουν, ό,τι κρίνεται σημαντικό για ένα θεσμό που «χαζοσπινάρει» και θέλει το σύγχρονο traction control ώστε να πατήσει με προοπτική…
ewrc-results.com
Πληκτρολογείς και ζαλίζεσαι από το φορτωμένο με το μάξιμουμ των megabyte παλμαρέ του 39χρονου σήμερα. Τοξότης, με γενέθλια στις 17 Δεκεμβρίου, ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για όσους θέτουν υπό κρίση τον αυθορμητισμό του, που αποδεδειγμένα τον διακρίνει…
Το 2006 και το 2007 οδήγησε Peugeot 206 XS ως το σχολικό του, ενώ πήρε πτυχίο και τον πρώτο του τίτλο με το περιβόητο C2-S1600, τη σπαζοκεφαλιά. Συνοδηγός του έως και το 2021 ο φίλος του Julien Ingrassia. Μαζί οκτώ Παγκόσμια, η νίκη τους στο ΡΑ το 2011 με το DS3 και η 2η θέση το 2009 με τη C4. Ήρθαν και με το Skoda Fabia S2000 και με το Polo.
Το 2021 ήταν εδώ με την επιστροφή του αγώνα μας στο WRC, και με την 3η θέση εξασφάλισαν με τον Julien Igracia τον τίτλο, τον τελευταίο της σειράς.
Θα ρισκάρουμε την πρόβλεψη ότι έπεται συνέχεια, με γεγονός ότι όπου συμμετείχαν και φέτος με τον Vincent Landais αποδείχθηκαν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί.
Είπαμε, τον Ogier θέλεις να συναντήσεις στο περιθώριο του αγώνα και να του σφίξεις το χέρι…_ Σ. Χ.