X
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 – Τρίποντο

Από τα Shell-Hyundai στην «έδρα» της Τοyota, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Αποτέλεσμα που απογειώνει το ενδιαφέρον στο Πρωτάθλημα, όπου ο Ελληνικός αγώνας, επιβεβαίωσε την άγρια ομορφιά που τον χαρακτηρίζει.

Τρίτη ουσιαστικά ημέρα και ο συνήθως αλάνθαστος Ogier, σφράγισε το βατερλώ της Τοyota, επιβεβαιώνοντας και τις αστοχίες στις επιλογές του Latvala. Την ώρα που ο Rovanpera παίζει γκολφ, η πίεση στον Ogier που άλλαξε πλάνο, ενώ δεν κρύβει τον εκνευρισμό του. Επικρίνοντας την οργάνωση, το θεσμό και τον Νeuville, με ασυνήθιστο ιδιαίτερα καυστικό τρόπο, που δεν συνάδει με οκτάκις Πρωταθλητή.

Hyundai 1-2-3
Ο Νeuville κέρδισε τον αγώνα και πολύτιμους βαθμούς στο κυνήγι του τίτλου, με βαθμολογικό άλμα επί Ελληνικού εδάφους. Ο Βέλγος που είχε το σωστό ρυθμό και απέφυγε τα λάθη σε ένα σκληρό αγώνα, αξιοποίησε περίφημα την αστοχία των Τοyota, τα δυο λάστιχα του Τanak χθες το πρωί στο Ρεγκίνι και του Sordo στους Αγίους Θεοδώρους. Στο βάθρο μαζί του ο Sordo και ο Τanak και είναι γεγονός πως τα Hyundai i20N Rally 1, διεκδικούν και τον τίτλο των κατασκευαστών. Με το καλό κ. Μαρία Μαργαρίτη και Φίλου.

Αυτό είναι σωστό…
Για την κατηγορία WRC-2 ο τίτλος και τα αποτελέσματα κρύβουν αλήθειες χωρίς να υποτιμούμε το σοου Pajari με το «μικρό» GR Yaris στο photo finish, σε απόλυτη ισορροπία με τον Εσθονό Virves με Skoda Fabia RS. Ψηλά και στη γενική, αποτέλεσμα κλάσης Ράλλυ Ακρόπολις σε συνδυασμό και με τον Rossel που συμπληρώνει το βάθρο με το περίφημο Citroen C3, στο δρόμο για τον τίτλο.

Στη δεκάδα της κατηγορίας
Ψηλά στη γενική μετά από εξαιρετικό, σοφό για να είμαστε ακριβείς αγώνα, οι στην κυριολεξία δικοί μας, Παναγιώτης Ρουστέμης-Χρίστος Μπακλώρης με το SeaJet Skoda Fabia RS. Αυτή τη φορά οι πρώτοι Έλληνες είναι και οι καλύτεροι σε ένα δύσκολο αγώνα, όπου επαλήθευσαν ποιότητα και αξιοπιστία. Αποτέλεσμα που εκθέτει εμάς των Μέσων, ενώ δικαιώνει τον Αλέξανδρο Ρουστέμη και τον captain Mario (Ηλιόπουλο). Η κ. Ελένη Ρουστέμη; Απλά, τρισευτυχισμένη.

Υπεραξία συναισθημάτων…
Από την προσπάθεια και το αποτέλεσμα των Θέμη Χαλκιά-Νικόλα Κομνού με την Eldon’s Clio και εδώ ο τίτλος είναι «ο παλιός είναι αλλιώς». Γεγονός πως ο Θέμης οδηγεί κάθε ημέρα και καλύτερα από τότε που ήταν πραγματικό πίτσι. Το χαμόγελο σημείο αναφοράς και για τον Πασχάλη Χατζημάρκο που αποδείχθηκε αξιόπιστος σε ένα δύσκολο αγώνα, με εμπιστοσύνη στον συνοδηγό του Μάριο Τσαούσογλου.

Gentlemen!
Oι Νικόλας Παυλίδης και Γιώργος Βασιλάκης και αυτούς θέλεις να καταγράψεις σε σχέση με την εμπειρία τους. Αυτοί οι τύποι έχουν και την αρχοντιά της χωρίς δικαιολογίες ανάλυσης.

Ήρωες …
Όσοι με αυτοκίνητα με κίνηση σε έναν άξονα και εδώ τα αποτελέσματα είναι λεπτομέρειες. Είτε αφορούν τους ιδιαίτερα σοβαρούς «Peugeot» Λευκαδίτη και Πλάγο, είτε τον Τέο Καλαμάρα που διακρίνεις το χαμόγελο του και μέσα στη σκόνη.

Σεβασμός
Λείπουν η Φερτάκη, ο Παππάς, ο Βάλιτς όπως και άλλοι και είναι υποχρέωση μας ο σεβασμός στα στελέχη του αγώνα. Λεπτομέρεια που δεν μετριάζει την εμπιστοσύνη στην οργάνωση κορυφαία στο WRC, ότι συνεργάτης τους, υπάλληλος του οίκου χρονομέτρησης, αρνείται να αντιληφθεί, ότι σέβεσαι τον πολύπειρο πλοηγό και δεν τον στεναχωρείς-εκνευρίζεις πέντε λεπτά πριν την εκκίνησή του σε ειδική διαδρομή. Όλοι κοπιάζουν, αλλά ο βαθμός συνδεδεμένος και με ρίσκο διαφοροποιείται.

Οι πλοηγοί, σε πλήρη σύνθεση, με τον Ζήβα να δίνει ρεσιτάλ στο Ελευθεροχώρι-2, όπου δεν έλλειψαν τα απρόοπτα, ευκαιρία ώστε η οργάνωση να υπενθυμίσει τα αντανακλαστικά της. Με πρωτεργάτες τα commando της ΑΛΑΛ και ρεσιτάλ συντονισμού από το αρχηγείο. Μαέστρο η Πασαλή, πρώτο βιολί ο Παπασταθόπουλος Jr και ποιος να συγκριθεί μαζί τους;

Στη ράμπα…
Θύμισε 2003 η διαδικασία του τερματισμού και σε προσωπικό επίπεδο με την Ελένη Ξενάκη στο συντονισμό και τον μετρ Σεϊτανίδη και τον Πάνο Τριανταφυλλίδη στην υποδοχή, νιώσαμε όμορφα. Με τα μάτια άλλωστε συνεννοηθήκαμε, όπως και με την Εύη και τον Κουνίτη για την πορεία της υγείας του μεγάλου αδελφού. Ο Θάνος μας, πλανητάρχης φωτογράφος στο WRC, σήμερα είναι στο Ωνάσειο για χειρουργική επέμβαση καρδιάς, ρουτίνα για τους μάγους εκεί. Ο Θάνος με Τον Μανώλη μας δίπλα του, έχει τη φροντίδα της αδελφής του Άννας και είναι στη σκέψη όλων στην τρελή διαδρομή Κορωπί-Λαμία-Κορωπί με το Μαρούσι παρονομαστή. Άλλωστε όπως σχολίασε η ψυχάρα ο Κανατάς, «φέτος φωτογραφίζουμε και για το δάσκαλο».

Τι άλλο;
Οι Πρόεδροι της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ μαζί μας στη μάχη, όπως και στελέχη του Σωματείου μου. Ο Δημήτρης Καττής και η Τζένη Βυτινάρου. Δύσκολη ημέρα σήμερα, ήθελες τα σωστά ακούσματα και τη θετική ματιά ανθρώπων που εμπιστεύεσαι όπως οι παραπάνω και βέβαια η ομάδα υποστήριξης του GR Yaris με το 0, προσπάθεια με coordinator Σωτήρη Σκαλτσά. Ο Σώτερ; «Ρε φίλε τι έχουν φτιάξει αυτοί εδώ πέρα», το σχόλιο του για την SS στο Σείριο που την προηγούμενη ημέρα αμφισβητούσε. Το Ράλλυ Ακρόπολις που μας ενώνει, έργο της Motosport Greece με σφραγίδα ΕΚΟ και εδώ είναι ουσιαστική η ευχή «και του χρόνου», δηλαδή σε εννέα μήνες όπως υπενθυμίζουν ο ΕΛΕΜ και ο Μήλας. Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς._ Στρατισίνο

Υγ. Δεν έλειψαν προβλήματα και είναι εύκολη η κριτική σε έργο σε καμβά, που κάποιοι έφτυσαν αίμα για να κεντήσουν. Όμως τα εν οίκω μη εν δήμω, με 17 Ράλλυ Ακρόπολις-μπάκετ και δέκα χρόνια media director, όπως και τέσσερα πλοηγός…

Οι 4Τ; Νο comment…

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!