To νέο DS 7 Crossback σηματοδοτεί τη νέα εποχή της DS Automobiles που από το ξεκίνημά της εισέρχεται δυναμικά και στην ελληνική αγορά.
Με μήκος που το τοποθετεί λίγο πάνω από τα μικρομεσαία και κάτω από τα μεσαία SUV, το DS 7 Crossback έρχεται να πλασαριστεί μεταξύ των premium εκπροσώπων του είδους “πατώντας” σε καινοτόμες λύσεις που φέρει, αλλά κυρίως στη σχεδίασή του, στην οδηγική του άνεση και στη δεδομένη πολυτέλεια που παρέχει.
Το νέο μοντέλο το οποίο σημειωτέον αποτελεί και και την επιλογή του Γάλλου Προέδρου (!), πατάει στην πλατφόρμα EMP2 του γκρουπ PSA. Από πλευράς διαστάσεων είναι παρεμφερές των Citroen C5 Aircross και Peugeot 5008 (μ. 4.573 x πλ.1.906 x υψ.1.625), όμως εδώ η εμφάνιση και τα υλικά είναι τα στοιχεία που το κατατάσσουν πιο ψηλά σε επίπεδο πολυτέλειας.
Από πλευράς κινητήρων, το πλάνο περιλμβάνει δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου, με ένα υβριδικό σύνολο και μάλιστα τετρακίνητο, να ακολουθεί στα τέλει του επόμενου έτους. Μέχρι τότε, μιλάμε για προσθιοκίνητες εκδόσεις που ωστόσο -για το κάτι παραπάνω εκτός δρόμου- μπορούν να εξοπλιστούν με το all grip control του γαλλικού γκρουπ. Από πλευράς βενζίνης, στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1.2 PureTech (130 ίπποι) με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και ακολουθεί ο 1.6 ΤΗΡ με 180 ίππους, καθώς με 225 ίππους με το αυτόματο οκτάρι κιβώτιο. Στους ντίζελ η σειρά περιλαμβάνει τον νέο 1.5 BlueHDI με 130 ίππους και επιλογή μεταξύ του χειροκίνητου ή του αυτόματου κιβωτίου, όπως και τον δίλιτρο BlueHDI με 180 ίππους και στάνταρντ το αυτόματο κιβώτιο.
Από πλευράς εξοπλισμού το DS 7 Crossback διατίθεται στα επίπεδα Chic, Be Chic και So Chic, με τις τιμές να έχουν ως εξής:
Chic Be Chic So Chic
1.2L PureTech 130 27.999 31.480 34.600
1.6L PureTech 130 36.865 43.650
1.6L THP S&S 225 44.700
1.5L BlueHDi 130 32.100 33.600 36.300
1.5L BlueHDi 130 EAT8 35.665 40.810
2.0L BlueHDi 130 45.220
Αξίζει να αναφερθεί ότι ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού του DS 7 Crossback μπορεί να φέρει από σύστημα Νυχτερινής Ορατότητας (Night Vision), με μέχρι και το σύστημα Active Scan Suspension, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και κάμερες που “σκανάρουν” το δρόμο 5 μέτρα εμπρός από τους τροχούς και προσαρμόζει την ανάρτηση επιτυγχάνοντας βέλτιστο επίπεδο άνεσης._ Ε. Ξ.