Παραποίηση της δεοντολογίας θεωρούσε ο ιδρυτής-εμβληματικός διευθυντής του 4Τ το να περιαυτολογείς και να μοιράζεσαι με τους αναγνώστες μας το πώς και πόσο κόπιασαν οι συνεργάτες σου.
Είναι γεγονός πως για τον υπογράφοντα και για τους 300.000 που ακολουθούν φανατικά τον Κ.Κ., ο Καββαθάς έχει πάντα δίκιο. Οπότε το να πηγαίνεις μία φορά κάθε ντουζίνα χρόνια κόντρα στα πρέπει του, έχει τη γοητεία του. Θα σχολιάσετε, «γερνάς, Σ.Χ., και έχεις την ανάγκη για εξωστρέφεια». Μεγαλώνουμε και δεν κρύβεται, αλλά για τα εν οίκω, να είναι καλά τα social media.
4T Μάρτιος-Απρίλιος
Ουσιαστικά ξεκινάει η αγωνιστική χρονιά και για τις εκδόσεις. Όσοι συνάδελφοι έχουν και την οικονομική ευθύνη της προσπάθειας το γνωρίζουν. Εμείς εδώ, στην εξέλιξη της Αlpha Editions, χάρη στους εκδότες μας και στη διεύθυνση της εταιρείας, έχουμε την πολυτέλεια να προσαρμοζόμαστε και να δημιουργούμε βάσει προδιαγραφών.
Μέλημά μας το περιεχόμενο και, από τη στιγμή που το περιοδικό επανασχεδιάστηκε από την κ. Φυτίλη, αναγεννήθηκε με την προσθήκη των Αλμπανέλλη και Κουσκούτη στο πλευρό του Θανάρα Ηλιόπουλου, σε συνδυασμό με το «Lounge» του Παύλου Εμμανουήλ. Πορευόμαστε ολοταχώς για τη συμπλήρωση ενός χρόνου ζωής με την «Καθημερινή» της Κυριακής. Ήταν Απρίλιος του 2021, φτάσαμε στον Απρίλιο του 2022. Δεν πρόκειται για φιλί ζωής και, όπως αποδείχθηκε, ούτε για ευκαιριακή σχέση.
Δέσαμε
Έτος 2022, και οι κορυφαίοι, ο καθένας στο είδος του, πορευόμαστε μαζί και μας αρέσει. Νέοι, ωραίοι άνθρωποι, αλλά και έμπειροι στο N. Φάληρο, στο Μαρούσι και στο Κορωπί, συντονίζονται με τα μάτια, παρακολουθούν τα νούμερα με δημιουργικό άγχος και υποστηρίζουν το όραμα όλων, προσθέτοντας πινελιές ουσίας με προοπτική.
Σε αντίθεση με τη δεοντολογία, λοιπόν, σχολιάζουμε πως νιώσαμε ιδιαίτερα παρακολουθώντας Δευτέρα πρωί την Ελένη Ξενάκη, τον Γιάννη Κουσκούτη και τον Μιχάλη Σταυρόπουλο επί το έργον. Είχαν προηγηθεί οι συνεννοήσεις την Παρασκευή αργά το απόγευμα με εξωτερικούς παράγοντες και μεταξύ μας, αλλά με αρχή την εμπειρία, τίποτα δεδομένο πριν υλοποιηθεί.
Τρίποντο στη λήξη
Ήταν μια χαμένη ιστορία που τη θέλαμε πολύ και την αναβιώσαμε χάρη σε φίλους και, βέβαια, σε θετικές συμπτώσεις, με την τύχη μαζί μας. Ενώ μάλιστα φαινόταν φωτογράφιση ρουτίνας σε επίπεδο ειδικής διαδρομής, καταλήξαμε κατάκοποι αλλά και χαλαροί στο Μαρούσι. Με την αίσθηση που προκύπτει όταν τερματίσεις, ολοκληρώνοντας την όποια διαδικασία με άποψη και ανταγωνιστική διάσταση, ώστε να αξιολογήσεις την ικανοποίησή σου.
Νωρίς το βράδυ, αλλά έπειτα από ένα τρελό 9.00-19.00, που ήξερες από πριν, αλλά και στην εξέλιξή του, πως μια στραβοτιμονιά από τους τέσσερίς μας ή από κάποιον πέμπτο εκτός κάδρου, μπορούσε εύκολα να σκοτώσει τη μαγεία. Την πεμπτουσία αυτής της δουλειάς, που συνδέεται διαχρονικά με το να βγάζεις λαγό από το καπέλο. Η μισή δουλειά με την εξασφάλιση του καλύτερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της αγοράς (και ποιο Tesla;), και η ουσία συνδέεται με το πού και το πώς. Να παρακολουθείς τους συνεργάτες σου, αυτόματα συντονισμένους, να βιώνεις την προσπάθειά τους για το τέλειο και να νιώθεις όπως πρωτάρης το 1980.
Πολύ νέος ο Γιάννης Κουσκούτης, ένα ταλέντο με σπάνια ωριμότητα, πολύπειρος ο Μιχάλης, που επιβάλλεται με έναν δικό του τρόπο για σεμινάριο, και αλίμονο σε όποιον πιστέψει πως η Ελένη ήταν παρούσα έτσι απλά για το «ήμουν και εγώ εις το βουνό ψηλά εκεί».
Δημιουργικοί και αθόρυβοι, ήρεμη δύναμη, με τον σύγχρονο τρόπο χωρίς κραυγές κ.ά. του θεάτρου, με τα συναισθήματά τους σε ανάμικτη έκφραση, συνδεδεμένη με το αποτέλεσμα. Έχεις την ευθύνη, αλλά ξέρεις πως μόνο αν παρακολουθείς αδιάφορα θα επηρεάσεις θετικά, οπότε, όταν ακούς «πάμε», είσαι σίγουρος πως το έχουμε… Θέλει κόπο και χρόνο όλο αυτό, που κοστίζει, και χαλάλι, αφού συνήθως σε δικαιώνει το αποτέλεσμα,
Κακά τα ψέματα
Έχει τις απαραίτητες προεκτάσεις εγωισμού η ευστοχία στο περιεχόμενο, όπως και στο οικονομικό αποτέλεσμα, ευθύνη της Πηνελόπης Μουλά και της ομάδας της, και όλο αυτό αντικατοπτρίζεται στη θετική διάθεση που επηρεάζει και την ψυχή, οπότε και αντιμετωπίζεις τη στραβή.
Κάθε φωτογράφιση έχει τη δική της ιστορία, είτε πρόκειται για τη «συγκριτική διαδρομή του αλλοπρόσαλλου» με αφορμή το εξαιρετικό Renault Captur plug-in, ευθύνη του Χρήστου Αποστολόπουλου, με τους φακούς στα χέρια του Θάνου και του «Άλμπα». Είτε για το all-time classic οδοιπορικό μας, αυτήν τη φορά στα Τζουμέρκα, όπου ο Μανώλης συνεργάζεται με τον Θ.Η., δοκιμάζοντας το νέο Κia Sportage, ένα αντι-ΧC 40 που έχει το θράσος να βλέπει και το «3008»! Είτε για μία, και δύο, και τρεις Συγκριτικές Δοκιμές περίπου ρουτίνας του Σωτήρη, την ώρα που ο Μιχάλης εξαφανίστηκε μία ολόκληρη ήμερα με τον Κουσκούτη σε άγνωστη κατεύθυνση, αλλά σε μικρή σχετικά απόσταση, λόγω ρεύματος.
Ο Μ.Σ. «ανακρίνει» Αλέξανδρο Λιώκη, λόγω Tonale, το πολυπόθητο αυτοκίνητο της εποχής. Σε χρόνο που η Ελένη πήρε το αεροπλάνο για το Opel Astra στη Λισαβόνα, ως διάλειμμα ψυχολογίας, διορθώνοντας το «Lounge», που έχει τη δική του πλέον ιστορία. Η Ελένη, που φιλτράρει και τις υπερβολές μας για τους ελληνικούς αγώνες, ενώ σήμερα, Παρασκευή, ψηφίζει το Αυτοκίνητο της Χρονιάς, το COTY 2022, όταν είναι ευθύνη της και η καμπάνια της Επιτροπής Motorsport για την οδική ασφάλεια.
Αντίστοιχα, «είμαστε στριμωγμένοι», οπότε «γράψε, Σ.Χ., συγκρίνοντας την DS 4 και ανέβα και μια Ριτσώνα», σε ρυθμούς Ford, από το χθες στο μεθαύριο. Ριτσώνα και, από τα αγωνιστικά Escort τη δεκαετία του ’80, να ’μαστε με την καλή Mustang με τους 500 και με όχημα υποστήριξης σε μπλε οβάλ. Άρθρο μας αφιερωμένο στον Γιάννη Κάττωριτς, έναν Φίλο, σπάνιο συνεργάτη, που συμμετέχει σε σαφάρι ζωής.
Οι εικόνες του Θ.Η. από τη Ριτσώνα θα σας αρέσουν, και στο παρελθόν, πριν από 43 χρόνια, οι καλές φωτογραφίες σε αγώνα με το RS 2000 -και όχι μόνο- είχαν σφραγίδα «Νίκος Μήτσουρας». Σημαντικός, πρωταγωνιστικός ο ρόλος των φωτογράφων στον ειδικό Τύπο και στους ελληνικούς αγώνες.
Στο τεύχος Μαρτίου
Ο κλασικός οδηγός για την F1, που ξεκινά μεθαύριο και θα παρακολουθούμε στην Cosmote TV, διαβάζοντας και Πάνο Σεϊτανίδη στο «Sport 24», ενώ συμμετέχουμε με συνέπεια στα blog του με τον Τάκη Πουρναράκη. O καθένας στο είδος του, όπως έλεγε ο πατέρας του «Αστερίξ», παππούς του Νικόλα Λουμίδη, οπότε μονόδρομος ο δικός μας Νώντας Δουζίνας για το WRC. Ειδικότερα, στο Σουηδικό Ράλλυ που εξελίσσεται, πληγωμένος από τον Covid, δε συμμετέχει ο «Παναγιώτης Ρουστέμης».
Πληγωμένοι από απρέπειες των διοικούντων και των σωματείων τους, οι Έλληνες αγωνιζόμενοι επέλεξαν αποχή από κάθε δραστηριότητα, μέχρι η Ομοσπονδία να αποσύρει σειρά «νεωτερισμών» για το 2022 και σε βάθος χρόνου, που δεν έγιναν αποδεκτοί από τη συγκλονιστική πλειοψηφία των αγωνιζομένων, οι οποίοι ξύπνησαν για τα καλά.
Ξέρετε, αν παίξεις με το φιλότιμο του Έλληνα, έχει κόστος. Σε σχέση με τη στρατηγική τους, μας χρησιμοποιούν, αλλά χαμογελάμε και μας αρέσει, όντας νέοι, γνήσιοι και αξιοπρεπείς, επιδεικνύοντας και μια σεμνότητα που δεν προκύπτει στα στελέχη του χώρου. Της διοίκησης και της οργάνωσης, σε ένα κομφούζιο ρόλων.
Οι 4ΤΡΟΧΟΙ Μαρτίου, στο περίπτερο στις 6 Μαρτίου με την «Καθημερινή» της Κυριακής. Καλό μήνα, mates._ Σ. Χ.