Χώρος σημαντικός και είναι το κλίμα που κάνει τη διαφορά, ανθρώπων έργο…
Τρέλα με συναισθηματική αξία η σχέση του περιοδικού με τη χωμάτινη πίστα στο Σπαθοβούνι, όπου και το σπίτι-αφετηρία των Dirt Games, που από τότε που μετακόμισαν (;) έχασαν το βηματισμό τους ως Cross Cars.
Χώρος ιδανικός για να συστήσεις το παιδί σου με το χωματόδρομο, για να προσγειωθεί ο ημιμαθής, για να ξεκινήσει σωστά ο πρωτάρης και να εξελιχθεί ακόμα και ο πολύπειρος.
Σωστό, οι «4Τροχοί» δεν πληρώνουν τη χρήση στο Διαδρόμιο και ο Σ.Χ. ούτε το εμφιαλωμένο νερό του και αυτό από την πρώτη ημέρα λειτουργίας με υπογραφή Hρακλής-Χριστίνα Καλομοίρη και η σχέση παραμένει σημαντική. Είτε διαχειριζόταν την πίστα ο “Φι”, o Κωνσταντίνος Σταύρου, είτε σήμερα ο Άρης Τσατσαρής, ένας γνήσιος παλιάς κοπής, που προσεγγίζει διαφορετικά την αξιοποίηση του χώρου, όποιες και να είναι οι συνθήκες.
Η διευκρίνιση για τους ανόητους, που μεταφράζουν τα πάντα σε πάρε-δώσε, κρίνοντας εξ ιδίων.
Εργαλεία, με ατού…
Στο Διαδρόμιο ζεις τη στιγμή ιδανικά, έχοντας τη δυνατότητα να ενοικιάσεις και να οδηγήσεις καθημερινά και Σάββατο-Κυριακή, από Toyota Celica GT–ST165 και Toyota Starlet, μέχρι Toyota Celica 4WD-SΤ 205,(ως συνοδηγός) και χωμάτινη φόρμουλα. Όπως βέβαια και το δικό σου αυτοκίνητο ή χωμάτινο Καρτ και άλλα ικανά στη χωμάτινη επιφάνεια.
Λεπτομέρειες και κόστος, στη σελίδα Διαδρόμιο στο FB, που όμως κρύβει το ατού, τις ιδανικές συνθήκες φιλοξενίας. Η κουζίνα όπως της μαμάς, ότι χαρακτηρίζει την ποιότητα των Καλομοίρη σε κάθε τους έκφραση.
Σήμερα, το 2024, συνθήκες που χαρακτηρίζονται από βαθιά φιλία και εκτίμηση, ότι χαρακτηρίζει και τη σχέση μεταξύ των Συντρόχων, μια ολιγομελή παρέα με κοινό τους χαρακτηριστικό το motorsport. Άνθρωποι, απλοί και σεμνοί, πετυχημένοι στην κοινωνία αλλά προσγειωμένοι και με τη σωστή κουλτούρα και ευαισθησία για το Classic auto, σε όλες του τις διαστάσεις…
Την Κυριακή
Πρόκειται για πρόσκληση, με πρόκληση τη δοκιμή του Skoda Favorite Group A που μοιράστηκαν στο Πρωτάθλημα Ιστορικών-χωμάτινο τερέν, οι Λυμπέρης Παπάζογλου-κ. Μαρία Νικολοπούλου. Όπως των Σιμπέρα, Τρίνερ, το αυτοκίνητο του Ερωτόκριτου που συντηρεί-εξελίσσει η Tsaggaras Motorsport. Πέρα των άλλων, πάντα είναι σημαντική η συνάντηση με τους Λεωνίδα και Ηλία Τσαγγαρά, ενώ γνωρίσαμε και τον Μιχάλη Jr, γνήσιος διάδοχος, όντας σεμνός και θετικά περίεργος για το τι εξελίσσεται γύρω του.
Ευκαιρία μοναδική, ώστε να συνυπάρξεις με τους Συντρόχους υπό εξαιρετικές συνθήκες, να γνωρίσεις τον “Μπιλάκο” και να τον παρακολουθείς να εξελίσσεται στη λάσπη με το Starlet της πίστας, οπότε και να υπολογίζεις – ονειρεύεσαι αύξηση των συμμετοχών στα χωμάτινα Ράλλυ. Ότι πιθανόν επιφυλάσσει και η παρουσία-δοκιμή του Γιώργου Γαβριηλίδη με το ασημί-κόκκινο Ford Escort ΜΚ1-RS 2000. Αγνώστων (;) λοιπών στοιχείων, ο ειδικού βάρους συνοδηγός του που παρέμεινε με χαμόγελο από την ώρα της στάθμευσης της Χ5, μέχρι που έφυγε χορτάτος αγωνιστικά και όχι μόνο. Λογικά δεν διαβάζει η κ. Κάτυ αλλά ποτέ δεν ξέρεις, με γεγονός ότι όπως ισχυρίζονται φίλοι και με το δίκιο τους, απαιτείται και διερμηνέας για την ανάγνωση των Απόψεων.
Κοινός παρανομαστής
Το χαμόγελο, είτε για τον Χρονομέτρη κ. ΚΜ, που μας έκανε την τιμή, προστατεύοντας όμως το κίτρινο μαργαριτάρι του που έμεινε a casa στη Μεταμόρφωση και τον Παρατηρητή κ. Πάρη. Μακριά, από τον φουσκωτό πύραυλο που κατασκευάζει έντιμα με γνώση και μεράκι, είτε για όσους προσπάθησαν στη λάσπη. Όπως ο gentleman George Γαβρηλίδης των αναβάσεων, αλλά και η αφεντιά μου. Ως και γνωστός τραμπούκος, εραστής του χωματόδρομου, με χιλιόμετρα και στον λασπωμένο, όπως και στη σύγχρονη καθημερινότητα, πλέον τρόπος ζωής.
Στο Διαδρόμιο, Κυριακή των Συντρόχων, με το Sp Tableware–Skoda Favorite, οπότε και εκτίμηση για Τσαγγαράδες και Παπάζογλου και βαθιά κατάθλιψη για το πώς χάσαμε στο ΡΑ το ‘94 από τους Τσέχους, εμείς με το Nissan Sunny GTi από άλλο πλανήτη. Απλά: καλύτεροι!
Το Skoda,εργαλείο για αθλητή και αν στη λάσπη επιβιώνεις από εκεί και πέρα θέλει την τέλεια προσαρμογή ώστε να αξιοποιήσεις το δύστροπο αλλά αποτελεσματικό κιβώτιο και το ελαφρύ σωστά ζυγισμένο πλαίσιο, με την εξαιρετική ανάρτηση. Ο 1.3, των 100 ίππων δεν είναι ατού και κάθε άλλο και δεν τον χαρακτηρίζεις χάντικαπ, απλά το μέσο ώστε να λάμπει το σύνολο και το πλήρωμα που καταφέρνει να απογειώσει ένα απαιτητικό αγωνιστικό σε περιβάλλον όπου η αξιοπιστία κάνει τη διαφορά. Επί του προκειμένου: Tsaggarasκαι μη ρωτάτε για τα Hoosier στη λάσπη. Απλά, όντας στενά και καλά σκαμμένα σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, επιτρέπουν την επιβίωση, ότι δεν είναι αυτονόητο με το Escort που μας εμπιστεύτηκε ο Σύντροχος ΓΓ, αλλά αστοχήσαμε και αποσυρθήκαμε. Πάντως το ΜΚ1 είναι η σωστή βάση ώστε με κάμποσο κόπο και τέχνη-Tsaggaras, να λάμπει στα χέρια του Γιώργου σε events και του Πάρη στους αγώνες.
Τόπο στα νιάτα και κρατάμε τη δίψα νέων για το χώμα, ότι έχουμε την εντύπωση ότι ευαισθητοποίησε και ευφυείς νεοφερμένους όπως ο “Μπιλακος” και τον πολύ παλιό τον ενθουσιάζει η ευστοχία του πρωτάρη.
Καλή συνέχεια, με μόνο Ράλλυ και ιδανικά στο χώμα, που μετριάζει και την τοξικότητα που διαπρέπει άλλωστε στο χώρο._ ΣΧ