X
Blog

Αvec Les Grecs

Με κοινό χαρακτηριστικό τους τον αλληλοσεβασμό, συναντήσαμε τους «Les Grecs», που επέστρεψαν από το Historic Monte Carlo. Μια προσπάθεια που στηρίχθηκε από την Olympia Shipbroking του κ. Κώστα Λυμπερόπουλου, ενός φίλου του ιστορικού-κλασικού αυτοκινήτου.

Είναι η κλάση τους και ο επικοινωνιακός τρόπος του Mr ΣΙΣΑ-Μιχάλη Μουζούκη που απλοποίησαν τη διαδικασία της συνάντησης για φωτογράφιση, και να ’μαστε στη Βάρκιζα… Τα συνολικά έξι αυτοκίνητα και η πλειονότητα των πληρωμάτων ήρθαν οδικώς, σεμνά και ταπεινά – η συμπεριφορά που τους χαρακτηρίζει.

Μαζί μας, Τετάρτη πρωί σε εργάσιμη ώρα, οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Δημήτρης Σταθάκος με το πορτοκαλί ΜΚ1, που ακούγεται υπέροχα, ενώ δείχνει έτοιμο και για χώμα. Ο Άρης Γεωργοσόπουλος με το μπλε Hillman, έτοιμο για όλα, απόντος του οδηγού του, Αλέξανδρου Χριστοδούλου, οπότε και δε μετρήσαμε το πώς χώρεσαν μία εβδομάδα στη φωλιά.

Ο Γιώργος Αλεβιζόπουλος ως 1/2 οδήγησε και συνόδευσε τη μαύρη Fulvia των «Λι» και Κατερίνας Ποσειδών, που βρίσκονται εκτός Ελλάδας, αλλά εμπιστεύτηκαν την εκδήλωση και το δικό του Fiat 128 Rally 1.3. Σε λευκό, με τα σήματά μας μονίμως σε περίοπτη θέση, και εδώ έχουμε ακόμα μία απουσία, του συνοδηγού Νίκου Παλυβού, που είχε προετοιμαστεί για την καλύτερη δυνατή παρουσία. Ο Γιώργος και ο Νίκος που δεν έφτασαν στην αφετηρία…

Συνεπής στη συνάντησή μας ο Δημήτρης Καλογεράς, χωρίς τον Χρίστο Διαμαντόπουλο, ήρθε με την κόκκινη Alfetta GTV με τις 14άρες Campagnolo. Το κουπέ με τα χρώματα της ιταλικής σημαίας στο καπό είναι ένα σύνολο που ανατριχιάζει. Η Alfetta είναι αντίστοιχη με το αυτοκίνητο των Γιώργου Μοσχού-Άρη Σταθάκη στο Ακρόπολις του 1975.

Ο κύκλος των έξι συμπληρώνεται από την γκρι-σιελ 2λιτρη Beta κουπέ, που, απόντος του γιατρού Γιώργου Σπηλιόπουλου σε άλλες πολιτείες (Σ.Χ.: δύο φορές με έσυρε στο χειρουργείο, προφυλάσσοντάς με από δυσάρεστες επιπλοκές – ένας ωραίος άνθρωπος), ήρθε από τους Θρακομακεδόνες στα χέρια του Κυριάκου Κοφινά.

Ο μάνατζερ της σύγχρονης ΔΕΗ, με ευθύνη το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ένας λάτρης του κλασικού με όραμα την αναβαθμισμένη παροχή ρεύματος για την αυτοκίνηση μέσα από τον εθνικό μας πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας. Ιεροτελεστία, και κάτι όμορφο εξελίσσεται εκεί στη ΔΕΗ, κρίνοντας από την ποιότητα των στελεχών, όπως του Κοφινά, μάνατζερ υψηλού επιπέδου που έχει πολεμήσει σε διάφορους τομείς του δύσκολου ιδιωτικού τομέα σε διεθνές επίπεδο.

Ποιότητα

Δεν είναι εύκολο το «Φωτογραφίζοντας 6 αυτοκίνητα» που συνοδεύονται από δέκα ανθρώπους με ανεπτυγμένη την κουλτούρα τους σε σχέση με την αυτοκίνηση. Ήταν όμως εξαιρετικοί, με αντιδράσεις για σεμινάριο, ακολουθώντας τα «θέλω» και τα «πρέπει» των φωτογράφων μας, σαν εκπαιδευμένοι από καιρό. Συζητήσεις πολύ υψηλού επιπέδου με ιστορίες για το Μόντε που έζησαν, και άλλες που αφορούν το αγωνιστικό ημερολόγιο του 2022, το οποίο συμπεριλαμβάνει το Historic Acropolis Rally. Σχεδιασμός για τη Regularity εκδοχή του, αλλά και όχι μόνο, και αναμένουμε συμμετοχές-εκπλήξεις που θα απογειώσουν το ενδιαφέρον όλων.

Κάποιοι, όπως οι Βασιλόπουλος-Σταθάκος (στο Μόντε μαζί τους και ο Παύλος Βοτζάκης), έχουν χωμάτινη εμπειρία και -γιατί όχι- και με το Escort εξελιγμένο από τον μετρ και παλιό μας συναθλητή Γιάννη Τσαλαματά, που ξέρει την άσκηση και της χωμάτινης εξέλιξης όσο ελάχιστοι.

Πρόκληση το χώμα της Sporting εκδοχής, και το έχουμε σημειώσει πως θέλουμε να δούμε στο χώμα τον Γιώργη Δελαπόρτα, τον creator των «Les Grecs» που σεβόμαστε. Τον εμπνευστή μιας προσπάθειας που ξεπερνάει τα συνηθισμένα. Δελαπόρτας και Βασιλόπουλος πατάνε στο δρόμο με ευφυΐα που ισορροπεί την εμπειρία, ενώ εξασφαλίζει και αξιοπιστία. Στοιχεία που συνδέονται και με τον Άρη Γεωργοσόπουλο, και μακάρι…

Δεν το κρύβουμε, θέλουμε να το ζήσουμε αυτό απολαμβάνοντας τους Regularity specialists σε νερά που φαίνονται αχαρτογράφητα, αλλά προσφέρονται στους εκπαιδευμένους στη λεπτομέρεια. Καλά εκπαιδευμένοι στη διαχείριση κρίσεων αποδείχθηκαν στο Μόντε οι Σπηλιόπουλος-Κοφινάς, που αξιοποίησαν το πείσμα τους ώστε να λύνουν προβλήματα και να τερματίσουν, παρά τη στιγμή τους, που πλήγωσε το μπροστινό σύστημα.

Σημαντικό ότι οι Καλογεράς-Διαμαντόπουλος δεν έχασαν το χαμόγελό τους όταν χρεώθηκαν τρεις φορές ποινή ξεπερνώντας τα όρια ταχύτητας σε ειδική διαδρομή. Ο τρόπος τους η ήρεμη δύναμη, ό,τι χαρακτηρίζει και τους Τάσο Δούρο-Βαγγέλη Παναρίτη (ο sporting champion) ως ομάδα υποστήριξης φέτος.

Του χρόνου; Μείνετε συντονισμένοι, με γεγονός πως σε δώδεκα μήνες θα είναι στην αφετηρία και οι Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νίκος Παλυβός, ενώ στη δική μας συνάντηση για το Μόντε του ’23 θα είναι μαζί μας και ο Λι με την Κάθι Ποσειδών για τις δικές τους ιστορίες, που φέτος τις διαβάσαμε εξαιρετικά γραμμένες στη σελίδα τους στο FB.

«Les Grecs», μια εμπνευσμένη παρέα που ακολουθούμε και στηρίζουμε, απλώς γιατί εκπροσωπούν υποδειγματικά τον σύγχρονο πολιτισμό μας σε σχέση με το αυτοκίνητο σε βάθος χρόνου και με προοπτική. Με συναδελφικούς αγωνιστικούς χαιρετισμούς._ «Στρατισίνο»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!