Η Regularity κατηγορία έχει τη δική της σημασία αλλά και τη δική της ιστορία δίνοντας οξυγόνο στο θεσμό του Historic Acropolis Rally, ώστε να έχει λάμψη, με τη sporting κατηγορία, απαραίτητη για την απόλυτη έκφραση της ιστορίας.
Σημαντικό ότι «διάβασαν» την ανάγκη της συνύπαρξης Sporting-Regularity, τόσο οι ιδρυτές, η παρέα του ΣΙΣΑ, όσο και ο ΑλΜαν τότε το 2002, ο Μανιατόπουλος, ο πραγματικός ιδρυτής αρχηγός στην ΕΛΠΑ, ο ευεργέτης, με βαθύ σεβασμό στα ιερά και όσια του χώρου.
Αργότερα, στην περισσότερο σύγχρονη εποχή της ΟΜΑΕ με τις εμπνεύσεις Μιχελακάκη, η sporting κοινότητα «βλέπει» τους regularity ως έκτακτη ανάγκη συνδεδεμένη με το έσοδο. Τότε, «αρπάξανε» τον αγώνα από το ΑΣΜΑ σκοτώνοντας κάθε έννοια ιστορίας και τάξης.
Κακά τα ψέματα
Απαραίτητα τα έσοδα από τις regularity συμμετοχές, για να λυθεί συνολικά η άσκηση. Γεγονός, πως η επιστράτευση του κ. Γιάννη Καράμπελα από το 2016, άλλαξε τα δεδομένα. Προδίδει μάλιστα ένα σχετικό ενδιαφέρον της ΟΜΑΕ για ποιοτική αναβάθμιση, με ουσιαστικό άνοιγμα στη Regularity κοινότητα.
Απόδειξη και το αντίστοιχο πρωτάθλημα της ΟΜΑΕ παρά τις αστοχίες στην επιλογή των αγώνων.
Για φέτος, για το ΙΡΑ που επέστρεψε δυναμικά, σοφή κίνηση η ανάθεση της Regularity εκδοχής στον Καράμπελα του Τρισκέλιον. Λατρεύει την ευθύνη αυτός ο τύπος που δεν αφήνει περιθώρια ώστε να μην σεβαστείς το έργο του και τους συνεργάτες του.
Εγκυρότητα προς κάθε κατεύθυνση, ο μόνος ικανός να δώσει διεθνή διάσταση στο θεσμό, βαρύ κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας του κλασικού αυτοκινήτου στον τόπο μας.
Η regularity εκδοχή, άσκηση για δυνατούς λύτες και η διαχείριση της από τους συμμετέχοντες του ανταγωνισμού, γίνεται με τον σύγχρονο, με τον ηλεκτρονικό τρόπο, χρησιμοποιώντας όργανα εφεύρεση Μουστάκα ή Γεωργακόπουλου, ίσως και άλλων.
Όπως και με γνωστές πλέον εφαρμογές στα κινητά τηλέφωνα, ευκαιρία ώστε να έχουν ρόλο οι συνοδηγοί. Συνήθως κυρίες συνδεδεμένες με τον οδηγό και το αυτοκίνητο, οπότε και προκύπτουν ποιοτικά σύνολα.
Μια όμορφη παρέα, ενώ δεν λείπουν πληρώματα που ακολουθούν τις παραδοσιακές πρακτικές, με το καθαρό μυαλό να κάνει τη διαφορά.
Σε συνδυασμό βέβαια με τη μηχανή που απαιτείται να είναι αξιόπιστη και να ανταποκρίνεται ως κινητήρας-πλαίσιο. Αυτοκίνητο και συναισθηματικής σημασίας, οπότε και προκύπτει η απαραίτητη υπεραξία…
Ενδεικτικά, παραθέτουμε μερικά αυτοκίνητα που δεν στοιχίζουν μια περιουσία, ικανά και για τη βελτιωμένη σου διάθεση…
Η regularity εκδοχή που προσφέρεται και για συνύπαρξη με τη σύζυγο, τη σύντροφο και το παιδί σου, αλλά και τον παλιό καλό φίλο, που όμως πρέπει να τον γνωρίζεις καλά, γιατί το ΡΑ παρά την Touring φιλοσοφία του θα κρύβει εκπλήξεις. Τις γνώστες Καραμπελιές…
Alfasud
Είτε την 4θυρη 1.2 όπως του Αλεβίζο, είτε τη δική «μας», την περίπου κίτρινη, όπως του κ. Αποστολίδη. Στο τέλος, μία από τη Συλλογή Παπάζογλου. Αυτοκίνητο στην καρδιά μας, το αυτοκίνητο και του πρωτάρη και αν βρείτε μια οποιαδήποτε Sud με το αμάξωμα σε καλή κατάσταση, μη διστάσετε.
Πρόκειται για αυτοκίνητο κομμένο και ραμμένο για αυτή τη διαδικασία όπως το έχει αποδείξει ο Σπύρος Μουστάκας αξιοποιώντας την ευφυΐα του στο στήσιμο της. Ο Σπύρος, ο regularity μάστερ που διδάσκει ακρίβεια και πλοήγηση, με απόδειξη τα παιδιά του, συνοδηγοί του. Είπαμε, προσφέρεται και για ωραίες υγιεις οικογενειακές ασκήσεις, η διαδικασία ακρίβειας.
Alfa Romeo
Μια Veloce, όπως για παράδειγμα του κ. Βουδούρη, ή πιο πρακτικά και λόγω χώρων, μια Berlina, ή μια Alfetta όπως του Κώστα Μαράτου. Αλλά και μια Giulia όπως του Σωτήρη Ρόκου. Τη συνδυάζεις στο γκαράζ με τη σύγχρονη. Σημαντικό να είναι αξιόπιστη όπως η δική «μας», η μαύρη Spider, τότε του Έλληνα Ομάρ Σαρίφ, καλλιτέχνης και στην ανακατασκευή της εκ γενετής αστοχίας, αλλά και το κυριότερο.
Να ακούγεται και να εκπέμπει αύρα Alfa Romeo.
Θα την προστατέψεις σε διαδικασίες ΣΙΣΑ, θα προσαρμοστεί όπως το γάντι όπου δημιουργεί το Τρισκέλιον, ενώ επιβάλλεται για εκδήλωση όπως το ΙΡΑ.
Θα προσφέρει και ωραίες εικόνες στους φακούς του Κουσκούτη. Ο Γιάννης, ο φωτογράφος-ζωγράφος του Τρισκέλιον, βασικός συνεργάτης του 4T, μακριά από θολά τοπία και ημιμαθείς με θράσος.
Lancia Fulvia
Σήμα κατατεθέν της regularity κοινότητας η έξυπνα βαμμένη του Νικόλα Αρβανίτη που μοιράζεται με την κ. Ιωάννα Χαραλαμπάκη. Πρωταθλητές Regularity-ΟΜΑΕ έχουν το σεβασμό μας για την οπτική τους στα πράγματα, με αρχές που δεν διαπραγματεύονται.
Μέλη των warriors και το αυτοκίνητο ένα αθώο 1,3S έχει δεχθεί τα απαραίτητα από τον Γιώργο Κορνελάκη ώστε να τους κάνει τη ζωή ευχάριστη και να τους επιτρέπει να είναι ανταγωνιστικοί. Σε ήπια εξέλιξη, άψογα διατηρημένη η Fulvia των Ποσειδών μέλη των Les Grecs, με ιστορία στο Μόντε. Ακρίβυνε, αλλά παραμένει η τέλεια λύση, προδίδοντας το ωραίο κομμάτι της ιστορίας, αφήνοντας στην HF το χώρο της Sporting. Είναι το αμάξωμα της και ο έξυπνος V, με σύνθετο ρόλο, που μας ταξιδεύουν.
ΒMW 2002
Ήταν η «κόντρα», ο εχθρός της Alfa, και παραμένει. Πόλεμος κουλτούρας εδώ και προσπερνάμε την αγωνιστική παρουσία το 1970. Στο κάδρο οι επιδόσεις των Μουρτζούκου-Καραδημήτρη σε σύγχρονους sporting ΙΑ αλλά η κουβέντα μας αφορά σε regularity. «Ο 1.6 δεν αρκεί» σχολιάζει ο 1/3 warriors Τάσος Δούρος που εμπιστευόμαστε. Θέλουμε μια περιποιημένη «2002» λοιπόν όπως είναι του κ. Νινιού, ή όπως του κ. Αθανασάκου Sr.
Ο μπαμπάς του Γιάννη και εκεί θα πάμε, στο Restorcaration στην Κόρινθο για το σωστό Setup. Η 2-2 με ωραίο, με προβλέψιμο πάτημα, σωστές διαστάσεις και φιλικό κινητήρα που δημιουργεί ένα ομοιογενές σύνολο που ικανοποιεί και τον λιγότερο ειδικό. Είναι αυτή η διαρκής τάση υπερστροφής που συναρπάζει. Ένα διαφορετικό Escort, που θέλει το χώμα του, όταν ο Βαυαρός ταιριάζει και στην καθημερινότητα.
Nissan Sunny
Σε GTi εκδοχή παρακαλώ. Το αυτοκίνητο «μου», με την υπεραξία στην καρδιά από τη συναρμολόγηση του στην Τεοκάρ, στο Βόλο.
Με λίγα χρήματα προσαρμόζεται και σε sporting, όπως το πολύχρωμο που κερδίσαμε το Μαύρο Ρόδο και το Ολύμπιο. Για το ΙΡΑ, στη regularity έκδοση, θέλεις το μαύρο του Πέτρου Βασιλόπουλου.
Πας στον Ιορδάνη στο αρχηγείο και τον αιφνιδιάζεις ώστε να αλλάξει το καπό για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις σε σχέση με το R, και φύγαμε. Τέρας αξιοπιστίας με κινητήρα για πολλά βραβεία, ενώ στο χέρι όπου και ο επιλογέας για φίλημα, δείχνει πιο ελαφρύ από το Golf. Αποδεδειγμένα πιο ευέλικτο και ας μη διαθέτει τιμόνι Peugeot 309, σου επιτρέπει και να διορθώνεις.
Ό,τι ακριβώς απαιτεί η συγκεκριμένη διαδικασία της λεπτομέρειας. Δυστυχώς το βρίσκεις δύσκολα. Εκτίμηση μας ότι ο εντιμότατος κ. Γιώργος Κυριακούδης με το «ευχαριστώ» ψηλά στο ρεπερτόριο του, θα έχει τη λύση.
Peugeot
Μονόδρομος το «205», ιδανικά κατά τη γνώμη μας σε 1.6 GTi όπως το κόκκινο που φυλάει ο κούμπας ΝΤ για το παιδί μας, βαπτιστήρι μου. Στα μάτια του 19χρονου Βασίλη μας με τη σωστή αγωγή, το «205» είναι μια «911». Μαγεία Peugeot και λογικά το Rallye είναι ψηλά στη λίστα των ειδικών. Το γυμνό σασί έτοιμο για όλα, αρκεί βέβαια να έχεις τον Βασίλη Αναγνωστόπουλο, τον APR Jr, από κοντά, ώστε να φροντίζει λεπτομέρειες συντήρησης.
Ο απαιτητικός όπως ο Μιλτιάδης Μητσιάς θα διαλέξει το 1.9 και αν είναι ελαφρύ από μετατροπή έχει αντιπάλους μόνο τα Williams που δεν είναι ακόμα στη λίστα.
Το «205» το βλέπεις περιποιημένο και ονειρεύεσαι. Ταξιδεύεις στο χθες της δουλειάς σου, αλλά και γενικότερα, όντας συνδεδεμένο με τα ωραία χρόνια το 1980.
Golf GTi
Το ζητούμενο. Σε έκδοση ΙΙ και αν όλοι το ψάχνουν σε 16V, όπως του Χρήστου Χατζηκωνσταντίνου (Αλυτάρχης μεθαύριο στην Πάρνηθα-regularity), προτείνουμε το ηλεκτρικό. Το 8V που δουλεύει από πολύ χαμηλά καλύπτοντας και τις γερμανικές ατέλειες στο πλαίσιο. Το Golf περισσότερο Touring από ένα Peugeot προδίδει και τις διαφορές, όπως ανάμεσα σε έναν ευφυή αγώνα του AC3 σε σχέση με τον πόλεμο της Πίνδου by ΣΙΣΑ.
Ότι κάποιοι τον επιλέγουν αντί το ΙΡΑ μας ξεπερνάει και συνυπάρχουμε με αυτούς που συνδυάζουν τα δυνατά γεγονότα. Υπόκλιση στον Regularity Legend κ. Γιάννη Κατσαούνη που μοιράζεται το κόκκινο σειράς Ι με τον συγγενή μας, κ. Μανσόλα. Βασικός λόγος ο Sir Mathew που τα τελευταία χρόνια αναφερόμαστε στη regularity διαδικασία.
Ξεχασιάρης σε σχέση με τα λογότυπα μας, αλλά καλή καρδιά. Το δικό μας αίμα νερό δε γίνεται για τον ιδρυτή του Rally.gr. «Αγωνιστικά», δεν το κρύβουμε ότι ποντάρουμε στους warriors Άρη Γεωργοσόπουλο-Νικόλα Κοντοπό με το μπλε-κίτρινο CarCenter GTi που όπως και το πράσινο του “Huffy” Δημήτρη Σταυρόπουλου που λατρεύουν οι φακοί του συνεργάτη μας Κρις Μέλχερ, είναι έτοιμα και για χώμα. Το 2023; Μακάρι!
Μέχρι τότε, τη δουλειά την κάνεις και σεμνά όπως το λευκό του Σάββα κ.α. και το ότι είναι νούμερο 1 στη λίστα αναζήτησης έχει να κάνει και με το στάτους του που παραμένει πολύ ψηλά, όντας πολυεργαλείο με άποψη δυνατό και στο σχετικό χρηματιστήριο…
Mini
Όσοι δεν το ζήσαμε όπως η γενιά μας, το έχουμε στο νου με Σταύρο Ζαλμά και Νικόλα Βαγιανό σε έκδοση S. Ευκαιριακά δοκιμάσαμε το κόκκινο 1.000άρι του Classic Garage και υποκλιθήκαμε. Είναι επιπέδου «205» και «911» για τον πραγματικό οδηγό και ακόμα και η ευκαιριακή σχέση διευκρινίζει γιατί αρέσει σε ωραίους ανθρώπους του χώρου. Άνθρωποι με στιλ που συνδυάζουν την απόλαυση από τη χρήση του με τους χαμηλούς τόνους που τους χαρακτηρίζουν.
Τα Mini, σε διάφορες εκδοχές ανάλογα με την προσέγγιση του ιδιοκτήτη, στην πλειοψηφία τους συντηρούνται από τον εμβληματικό κ. Γιώργο Κοτζιά…
Να ευχηθούμε για την τέλεια εκδήλωση πρόλογος για το τι θα δημιουργήσει το Regularity King το 2023.
Συνειδητά λοιπόν, δεν παρατάξαμε μια οποιαδήποτε «911» όπως και τα Escort Mexico που διπλασιάζουν τη χαρά στο χώμα.
Αντίστοιχα, σαφέστατα λησμονήσαμε ακόμα πιο γήινες κατασκευές συνδεδεμένες με τις ρίζες του καθενός μας, ότι θα δούμε μεθαύριο στα βουνά. Σχεδίαση Καράμπελα, αποτελέσματα Κατσιμαλής, Γραμματεία με λύσεις και διευκρινίσεις από νέες Κυρίες υψηλού επιπέδου σε γνώσεις και διάθεση που σέβεσαι και enjoy!_ Σ. Χ.
Υ.Γ.: Λύση εδώ και τα youngtimers και ελάτε στην παρέα μας. Μη σας τρομάζει το μέγεθος του ΙΡΑ που γοητεύει με πλουραλισμό στοιχείων.