top icon
Blog

Απόδραση στο #SUBARUDROMIO

Ζούμε μαζί με τους είκοσι τυχερούς αναγνώστες του περιοδικού μία ημέρα γεμάτη δράση, ανακαλύπτοντας τις δυνατότητες της τετρακίνησης της Subaru σε πραγματικές συνθήκες.

Η διαφορά ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη κάποιες φορές μπορεί να είναι χαοτική. Σήμερα στη διάθεση του οδηγού υπάρχουν αναρίθμητα συστήματα τετρακίνησης, όμως πόσα από αυτά μπορούν να ισχυριστούν πως είναι ικανά να αντεπεξέλθουν στις πιο ακραίες συνθήκες, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα κίνησης ακόμα και εκεί που η πρόσφυση προσεγγίζει το μηδέν; Η Subaru έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με την τετρακίνηση, αναδεικνύοντάς την σε σήμα κατατεθέν, καθώς διαχρονικά αποτελούσε αναπόσπαστο κομμάτι σε σχεδόν όλα τα μοντέλα της, με την τεχνογνωσία στο συγκεκριμένο τομέα να προσμετρά από το 1972 και το πρώτο Subaru με συμμετρική τετρακίνηση, Leone Wagon. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του συστήματος Symmetrical All Wheel Drive της ιαπωνικής εταιρείας είναι η υιοθέτηση τριών διαφορικών, εξασφαλίζοντας καταρχήν την ακρίβεια και την αμεσότητα που δίνει η καθαρά μηχανική ζεύξη στη μόνιμη μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς.

Από εκεί και πέρα, το κεντρικό διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης, γεγονός που σημαίνει πως, ακόμα και αν μόνο ένας από τους δύο άξονες έχει πρόσφυση, τότε το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινηθεί. Συμπληρωματικά σε αυτό, τα ηλεκτρονικά συστήματα που παρακολουθούν την κίνηση κάθε τροχού και επενεργούν στον καθένα αυτόνομα μέσω των φρένων ρυθμίζοντας κατάλληλα την περιστροφή του, και επομένως τη ροπή που φθάνει σε αυτόν, προσομοιάζουν τη λειτουργία μπλοκέ διαφορικού στον εμπρός και τον πίσω άξονα, αυξάνοντας περαιτέρω τις δυνατότητες σε πιο ειδικές συνθήκες.

Την ευκαιρία για έμπρακτη διαπίστωση αυτών των δυνατοτήτων είχαν οι είκοσι τυχεροί αναγνώστες του περιοδικού που έζησαν μία ημέρα γεμάτη δράση στο #SUBARUDROMIO. Το «σπίτι» της Subaru στο Λιβάδι της Αράχωβας φέτος συμπληρώνει το δεύτερο χρόνο λειτουργίας, με τον Γιάννη Χεκιμιάν και την ομάδα των έμπειρων συνεργατών του να έχουν δημιουργήσει ένα χώρο που συνδυάζει την υψηλού επιπέδου φιλοξενία με το ιδανικό, απαιτητικό περιβάλλον για την ανάδειξη των πραγματικών ικανοτήτων ενός εκτός δρόμου αυτοκινήτου. Εύστοχα διαμορφωμένος και με αξιόλογο βαθμό δυσκολίας, ο «στίβος μάχης» έχει όλα όσα μπορούν να φέρουν σε δύσκολη θέση ακόμα και ένα τετρακίνητο όχημα σε μια εκτός δρόμου διαδρομή. Ανωφέρειες και κατωφέρειες με κλίση που σε βάζει σε δεύτερες σκέψεις, νερόλακκοι με διάμετρο και βάθος αρκετών δεκάδων εκατοστών, λάσπη-πηλός ικανή να μπουκώσει το πέλμα ακόμα και ικανών off-road ελαστικών, αλλά και σημεία με υψομετρική διαφορά που το αυτοκίνητο περνά με πλάγια κλίση η οποία ξεπερνά τις 40 μοίρες.

Σε αυτές τις συνθήκες, και κάτω από την καθοδήγηση των Κώστα Κακαλή και Νασίμ Χαμούς, οι αναγνώστες μας είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν τα τετρακίνητα XV και Forester, δηλώνοντας πως πρόκειται για εμπειρία που, εκτός από ξεχωριστή και διασκεδαστική, είναι και άκρως διαφωτιστική σχετικά με τις δυνατότητες των ίδιων των αυτοκινήτων αλλά και με τους χειρισμούς που απαιτεί η αντιμετώπιση τέτοιων συνθηκών. Το πρόγραμμα της ημέρας περιλάμβανε όμως και άσφαλτο πίσω από τιμόνι του πετρελαιοκίνητου Forester, που απέσπασε πολλά θετικά σχόλια για τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και τη ζωντάνια του 2λιτρου μπόξερ κινητήρα του αλλά και του BRZ, που φυσικά συγκέντρωσε τα βλέμματα και κέρδισε τις καρδιές όλων με τον καθαρόαιμο χαρακτήρα και το οδηγικό ταμπεραμέντο του.

Αναμφίβολα, το χαμόγελο όλων στο τέλος της ημέρας ήταν και το καλύτερο επισφράγισμα μιας μέρας με καλή παρέα και μπόλικη δράση κάτω από τις ιδανικές συνθήκες που διαμορφώνουν άνθρωποι και μηχανές στο #SUBARUDROMIO._ 4T

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ