Επιστροφή σε αγαπημένες ειδικές διαδρομές με ένα αυτοκίνητο που μας έδωσε μόνο χαρά, και αναρωτιέσαι πότε και πώς πέρασαν τριάντα χρόνια.
Σε άψογη κατάσταση το «υπηρεσιακό» GTiR, με σασί τριάντα ετών που κρύβει τα χρόνια του και κινητήρα που ακούγεται υπερβολικά, αλλά ανταποκρίνεται περίφημα. Στην προσπάθεια για τα 49,7 μ.ω.τ. μιας ενδιαφέρουσας διαδικασίας, η κατανάλωση μένει σε πολύ χαμηλό επίπεδο, ενώ έπειτα από 200 χλμ. στην Αττική που ταλαιπωρεί, το επιστρέφεις όπως το παρέλαβες.
Βαρύ το τιμόνι, σε σχέση με τότε; Καλή ερώτηση, αλλά δεν προκύπτει απάντηση, αφού η μνήμη δεν ανταποκρίνεται. Το σίγουρο είναι ότι τη βρώμικη δουλειά από τους τροχούς των 14 ιντσών την καλύπτει η μετάδοση, ενώ ο επιλογέας παραμένει στο χέρι ίδιος όπως τότε. Τα φρένα δε σε προδίδουν ποτέ, αλλά είναι το πώς ανοίγουν-κλείνουν οι πόρτες ό,τι πιστοποιεί την αξιοπιστία Nissan, σε συνδυασμό με τη Νικ. Ι. Θεοχαράκης.
Στη διαδρομή
Περιγράφεις στη σύντροφο-συνοδηγό όλα τα ενσταντανέ όπως καταγράφηκαν με αφετηρία πριν από σαράντα χρόνια στην ίδια ακριβώς διαδρομή… Ήταν ο Άγιος Στέφανος που γλιστρούσε, ο Μαραθώνας που έκρυβε παγίδες πέρα από το χάσιμο του Καρανικόλα, ο Κάλαμος που μας έστειλε με τον Σταμάτη στο ΝΝΠ έπειτα από λάθος πάτημα, όπως και το άγριο «έβγα» στη Ριτσώνα-κατήφορο.
Το ’86 με το 240 RS σε βρεγμένο με τρακτερωτά. Τα Σκούρτα τότε ήταν χώμα, ειδική στο Μαύρο Ρόδο το ’84, σχεδίαση Καίτης Κυρίτση με δίπλα της τον κ. Κουτσοθόδωρο, τον κ. Ζάχο κ.ά. σημαντικούς του ΑΛΑ team, ήταν το σχόλιο για τον επίλογο.
Ήταν μια δυνατή Κυριακή…
…με χαμόγελο, και δεν άνοιξε μύτη όταν «χαθήκαμε» στον Κάλαμο, με γεγονός πως εδώ στον απολογισμό δεν αφαιρείς τα χαμένα υπολογίζοντας πού θα τερμάτιζες. Άσκηση Sporting, που εδώ οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα. Αγώνας τύπου Regularity, διαδικασία με στοιχεία σκληρού πόκερ σε κόλπο άλλοτε Μουστάκα, άλλοτε Καράμπελα ή Μουζούκη, η τριάδα των chef με πολλά μάστερ. Ο καθένας πλέον με το δικό του μενού σε πολύ ψηλό επίπεδο, άνθρωποι με πολύ μυαλό της σχολής Αποστολίδη, Ποριώτη κ.ά.
Σχόλιο-παρένθεση γιατί κατά τα λοιπά προκύψαμε και ανταγωνιστικοί, χάρη στο application που μας κατέβασε γενναιόδωρα ο Νικόλας Μωραΐτης. Αυτήν τη φορά χωρίς τη Βέρα του στο πορτοκαλί Lada. Ο βασικός λόγος της συμμετοχής μας η αδελφή του, κ. Χαρά Μωραΐτη, συνοδηγός του Δημήτρη Αμαξόπουλου, μέλος του ΔΣ της ΑΛΑ που ήταν αγωνιζόμενη στο Διόνυσο. Δεδομένη η εμπιστοσύνη μας στον Γιώργη Σεβνταλή και στον Τόλη Πάλλα, καθώς και σε άλλους, που γνωρίζουμε σχεδόν μισό αιώνα.
Παλαιοί και νέοι στο τραπέζι διοίκησης του θρύλου (ΑΛΑ) δίνουν χρώμα και προοπτική σε ένα ωραίο, υγιές περιβάλλον που σέβεσαι. Σωματείο με ήθος και ψυχή και στα διοικητικά της Ομοσπονδίας.
In-Out, παραλειπόμενα σε πρώτο πρόσωπο
– Στον Άγ. Στέφανο, παρά την ψύχρα, ήταν ζεστή η ατμόσφαιρα το πρωί στο χώρο στάθμευσης στο Χωριάτικο, όπου η αφετηρία.
– Στη Γραμματεία ικανές και ευγενικές κυρίες που συντόνιζε με τον σπάνιο τρόπο του ο κ. Τόλης Πάλλας.
– Πανταχού παρών (στην αφετηρία) o FIA-Γιώργης Παυλόπουλος, με δυνατούς δεσμούς με την ΑΛΑ.
– Στον Τεχνικό Έλεγχο ο ακούραστος Σπύρος Κατσιμαλής.
Ευχάριστες εκπλήξεις:
1. Η κ. Αθανάσουλα Jr, οδηγός στο Α112 του μπαμπά της Πρωταθλητή Σταμάτη.
2. Οι Κώστας Μαράτος-Πέτρος Παπαδόπουλος, και η ιστορία τους ξεπερνάει τους χώρους της Alfetta που μοιράστηκαν.
3. Τον τεράστιο Νικόλα Μουζάκη, που αναρρώνει αισιόδοξα και με ψυχραιμία, είχε δίπλα του ο Μιχάλης Νομικός στο RX-7 του Miata service – και όχι μόνο.
– Μικτή ομάδα Sporting και Regularity, οι Χατζηκωνσταντίνου-Δογάνης κοσμούν το θεσμό.
– Εξαιρετικοί στο δρόμο η οικογένεια Καλογερά με το 205 Rallye, που ακουγόταν υπέροχα.
– Γιώργης Γεωργίου ο άνθρωπος απονομή και όχι μόνο. Υπερκινητικός, ευγενής και με εξαιρετική άρθρωση.
– Μας δίνουν χαρά τα παιδιά καλών φίλων που ακολουθούν. Όπως η κ. Φωτεινή Αρβανίτη, η κ. Μαρία Λάμαρη, ο Νικόλας Δαρζέντας, ο Νομικός Jr, όλη μέρα στο λεπτό πίσω μας.
– Καρέ των άσων, όντας οκτώ ισότιμα «φύλλα» οι 4x2 πρώτοι, διδάσκουν λύσεις άσκησης σε σταθερή μ.ω.τ., αλλά και συμπεριφορά.
– Η ικανοποίησή τους εκφράζεται διακριτικά, με ευγένεια και σε τόνους που προδίδουν το τακτ που απαιτείται.
– Αυτοί οι οκτώ, όπως και οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας που έλειπαν, ξέρουν και τη διαφορά ανάμεσα σε Sporting και Regularity.
– Ό,τι επιβεβαιώνουν υποδειγματικά οι Κώστας Μητρόπουλος και Λυμπέρης Παπάζογλου, που συμμετέχουν με συνέπεια και στους δύο θεσμούς. Οι Σύντροχοι, παρόντες σήμερα στον Διόνυσο και μεθαύριο στο Δαναός._ Σ. Χ.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ACTIONSTUDIO.GR / Λυκούργος Δουζέπης
Αναλυτικά αποτελέσματα στον παρακάτω σύνδεσμο.