top icon
Blog

Από το 205 Rally στο 208 Rally4: Παιχνίδια για μεγάλα παιδιά…

Αγωνιστική ενημέρωση από την Πεζώ για το 208 Rally4 και αφού καταρχήν σχολιάζεις «καμία σχέση» και τους χαρακτηρίζεις ιερόσυλους, συνέρχεσαι στη δεύτερη ανάγνωση… Το σχόλιο από τον ΣΧ που έχει ζήσει όλα τα Rally έτσι και αλλιώς…

ΕΙΝΑΙ μάγοι αυτοί οι Γάλλοι. Συνδυάζουν το χαρακτήρα κάθε κατασκευής τους, προσανατολισμένος στην Τέλεια διαδρομή με ατού τον τρόπο κύλισης των σουπερ μινι τους, στην Ειδική διαδρομή.

Αξιοποιώντας την τέλεια βάση, καθρέπτης του DNA τους.

Φορτωμένες οι αναμνήσεις μας…

Τυχεροί οδηγήσαμε προ αμνημονεύτων ετών στο Μαρόκο το 205 Rally, πρόταση για τον νέο που θέλει να εμπλακεί σε φτηνούς αγώνες και μόλις προ Covid, με την κ. Κορίνα Βαλυράκη συνοδηγό, το 208 Rally 4.

«Πρωτιές» αληθινές και το σχόλιο αφορά στο συνάφι μας…

Διαβάζοντας το δελτίο τύπου…

Aρχικά «φρικάρεις», αλλά ξαναδιαβάζοντας, συνέρχεσαι και παρεμβαίνεις στη φιλοσοφία τους. Αδύνατον να τους ανταγωνιστούν σε αυτό το επίπεδο. Μόνο η Άλφα Ρομέο διαθέτει χαρακτήρα που τη θέτει εκτός ανταγωνισμού.

Διαβάστε επίσης: Το Peugeot 208 Rally αποτελεί μια διεθνή αγωνιστική και εμπορική επιτυχία

Άλλωστε όποιος τολμήσει να αγγίξει το 3008 και την «κ. Τζούλια», παραπέμπεται στην σχετική επιτροπή και είναι βαρύ το πρόστιμο …

Κακά τα ψέματα

Συνυπολογίζεις το πως επικοινωνεί και προωθεί η Aiglon με προσοχή στη λεπτομέρεια, ότι αξιοποιούν περίτεχνα στην πώληση οι μετρ Γκάλλο και Καρέλης και από το εμπορικό αποτέλεσμα, προκύπτει η αγωνιστική τους παρουσία. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο, είναι συνειδητή επιλογή τους, ότι αποφεύγουν την κατηγορία Rally-1. Έχουν επιλέξει το WEC, θέλουν νίκη στο ΛεΜαν και σε σχέση με τα Ράλλυ, τους βρίσκουμε πάλι σε κατηγορία για το σοβαρό ερασιτέχνη.

Όπως στη χώρα μας ο κ. Σάββας Λευκαδίτης, από το θεσμό μας Γίνε Πρωταθλητής. Συνοδηγός του ο κ. Ευάγγελος Άκρατος και η στήριξη εδώ έχει όνομα Βαγγέλης, Γιώργος και Άγγελος και επώνυμο Γκάλλο. Συνδυασμός που εκτοξεύει και τα συναισθήματα μας, συνδεδεμένα με το σεβασμό μας σε κάθε δραστηριότητα τους.

205 Rally

φωτό: R Press

Αυτοί οι Γάλλοι

Διέθεσαν στην αγορά το 205 Color Line με αύρα από το 205 T16 γκρουπ Β στο WRC. Άλλωστε αντίστοιχη πολιτική με οριακά διαφορετική προσέγγιση, ακολούθησαν στο 106 και στα δύο μεγέθη του, στο 206, στο 207 και στο 208 της προηγούμενης γενιάς και, ποιος δεν έχει υποκλιθεί στο 405 Mi16. Τότε και σήμερα, το επιφώνημα είναι WOW. Για ένα σεντάν με άποψη και ως 1.6. Την εποχή του R21, του Πριμέρα και της 155, τότε που η κατηγορία μεσουρανούσε.

Να ονειρεύεσαι γήινα

Σήμερα, ο παλιός ονειρεύεται όλη την γκάμα των 205 Rally και Gti με το 1.6 σημείο αναφοράς της κατηγορίας, όπως όμως και τα 106 σε Rally και GTi, αλλά και τα 207 σε GT και σε RC. Αγωνιστικά, το όνειρο συνδέεται με τα περιβόητα 205 Rally, όπως το λευκό, το ασφάλτινο maxi του Στέφανου  Σπάρταλη που το απογείωσε με μοναδικό τρόπο, αλλά και με τη χωμάτινη εκδοχή. Το κόκκινο της Λάιον που οδήγησε ο Σωτήρης Κοκκίνης. Αργότερα τα 106 σε διαφορετικές εκδοχές έλαμψαν ακόμα και στο ενιαίο οπότε και κατέθεσαν τη γραφή τους και ικανοί τεχνικοί όπως οι APR.

205 Rally

Φωτό: CHRISFRAGK

Για σεμινάριο το πως ο Έλληνας μηχανικός επιπέδου Χρίστου και Βασίλη Αναγνωστόπουλου, προσάρμοσαν αμέσως μετά το 206 σε αγωνιστικό, ενώ πάντα θα έχουμε μια γλυκιά ανάμνηση, οδηγώντας το χωμάτινο 206 του Λευκαδίτη στο Διαδρόμιο. Η πλήρης εξέλιξη του το 206-S1600, που κέρδισε δύσκολο τίτλο με τον Κώστα Παραδείση, ενώ αργότερα, οπισθοχωρήσαμε αλλά και ανησυχήσαμε παρακολουθώντας τον Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη.

Γεγονός η Εκτίμηση μας για την ήρεμη δύναμη του Νικόλα Χαλιβελάκη με τα σήματα μας στο λευκό 206 που μοιράστηκε ο gentleman με τον δικό μας τότε Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη. O ΠΤ, κορυφαίος Έλληνας Rally editor, πάντα στην καρδιά του , που δεν κάνει συναισθηματικές εκπτώσεις.

Τότε, ευθύνη του αείμνηστου Τάσο Λεγάκη και εξαιρετικό ενιαίο με 206, γνώμη μας μαζί με το αντίστοιχο της Φιατ, τα κορυφαία, όλων των εποχών.

Σήμερα…

Δεν προέκυψε όπως είχε προγραμματιστεί, δυνατό ηλεκτρικό 208 του τμήματος ΡERFO των Γάλλων, όπλο όπως το 508 του Χρυσοστομου Καρέλλη. Τα GT line θέλεις να τα βλέπεις και να μετακινείσαι με στιλ, οπότε πάμε κατευθείαν στη γραμμή παραγωγής περιορισμένου αριθμού 208 με τον κωδικό Rally 4, ένα ομοιογενές σύνολο με σύγχρονες προδιαγραφές, απαιτητικό και στη συντήρησή του.

Λάμπει το αγωνιστικό τους σε όλη την Ευρώπη, διακρίνεται στο Ελληνικό πρωτάθλημα και αναμένεται να είναι το αυτοκίνητο του καλού, του ψαγμένου Έλληνα ιδιώτη, μεθαύριο στο EKO Acropolis Rally. Ακριβή και απαιτητική λύση που απαιτεί την εμπειρία του Λευκαδίτη και την ταχύτητα του Χατζημάρκου, που διαθέτουν και εξαιρετικές ομάδες υποστήριξης.

Για τον ιδιώτη αλλά με χορηγούς και με διαφορετική, με αναβαθμισμένη προβολή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος που ήδη έχει επηρεαστεί από την αύρα του ΡΑ, με την ΟΜΑΕ να αντιδρά φιλότιμα και προς κάθε κατεύθυνση.

Με Πεζώ, στο IPA!

H ουσία και όποιος ήταν στα Σκούρτα οπισθοχώρησε στο πέρασμα των Γρηγόρη Πιερουτσάκου-Αλέξανδρου Ματαλιωτάκη, όπως και προχθές στην Παύλιανη, στα πατήματα με πολύ υψηλή μωτ, των Geo-Τριπιντή με το μαύρο 205R, το bizoux των APR.

205 Rally

Ίσως μάλιστα, σε συνδυασμό με την εμφάνιση πριν 12 μήνες του Καρέλη και το ρεσιτάλ του Σάσσος στο Ράλλυ Στερεάς με το 206, προσθέτοντας το 309 που ετοιμάζεται, όπως κ.α συνδυασμούς, πρόκειται για την απάντηση στην Τογιότα σε ειδικές διαδρομές.

205 Rally

Είναι όμορφο όλο αυτό και μέχρι κάποιο σημείο απεικονίζεται στην κοινή φωτογράφιση, πριν λίγους μήνες, των 205, 206 και 208 Rally4.

Θα επανέλθουμε. _ ΣΧ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ