top icon
Blog

Αγορά αυτοκινήτου: Αφίξεις…

Η αναμονή που γοητεύει. Ό,τι δημιουργεί αφύπνιση στον συντάκτη και ενδιαφέρον στον αναγνώστη-αγοραστή…

Να ονειρευόμαστε με ρεαλισμό, στοχεύοντας εύστοχα. Υποχρέωσή μας είναι να οδηγούμε τον πιστό της σχολής μας στο δικό μας κρεσέντο, την ώρα που τα τμήματα Μάρκετινγκ των αντιπροσωπειών έχουν πέσει με τα μούτρα στη δουλειά. Υπερωρίες στελεχών στην αγορά και στον ειδικό Τύπο δεν προκύπτουν, και το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά δεν αντέχει σε αστοχίες. Είναι ευθύνη η σωστή τοποθέτηση από τη μία, με σημείο αναφοράς την έντιμη συγκριτικά τιμή, και από την άλλη, από την πλευρά μας, η εύστοχη, η αντικειμενική αξιολόγηση.

Κάποτε, τη δεκαετία του 1990, το περίφημο «value for money» έκρυβε αλήθειες. Σήμερα τα πάντα «χύμα στο κύμα», όλα στο φως, και αυτή η αντιπαράθεση έχει τη γοητεία της, με γεγονός ότι οι λεπτομέρειες κρίνουν τη διαφορά…

2025: Το πρώτο εξάμηνο

Οι υποθέσεις πολλές, οι προϋποθέσεις λιγότερες, και ας μείνουμε στα γεγονότα. Συνδεδεμένα και με ό,τι πιθανολογούμε ότι θα μας αρέσει… Όπως η περίπτωση του εντελώς νέου Citroen C3, που έχει ανάψει φωτιά στη Λεωφόρο Κηφισίας και στο δίκτυό τους, ως πρόταση με ατού. Ένα κλασικό «B», ευρύχωρο και με τιμή για τον Έλληνα, «ρε γμτ», πρόταση πραγματικά Citroen σε εξαιρετικά γαλλικά, που βλέπει και ορισμένα περίπου SUV της κατηγορίας, ενώ -κακά τα ψέματα- πέρα από το εμπάργκο, με την έκδοση Aircross θα προκύψουν υψηλά ρίχτερ στην αγορά.

Citroen C3 1200T 4T Test

Σε επίπεδα Hyundai Inster;

Άλλη κατηγορία, διαφορετική πρόταση, με ποιότητα Hyundai. Η παρουσίασή του στην Ελλάδα έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου και, διαβάζοντας τα σχόλια των συνεργατών μας από το Τάνις, αυτό το μπιζού το κλέβεις. Το ηλεκτρικό για την πόλη (και όχι μόνο), επιτέλους με στυλ. Από κατασκευαστή που διδάσκει όταν δημιουργεί αυτοκίνητο σε μικρό-μεσαίο μέγεθος.

Hyundai Inster

«Περισσότερο Panda», σχολιάζει η Ελένη Ξενάκη, «λιγότερο Ignis», συμπληρώνει ο Μανώλης Σαλούρος, ενώ ακονίζει πλήκτρα ο Χ.Α. που ταξίδεψε στη Σλοβενία με τον Γιάννη Πετούλη, τον Mr Lynk & Co, για το «02», ένα EV φτυστό C-HR, και έχουν γούστο στον κολοσσό, στην Geely.

Lynk_Co_02

Master chef της ομάδας μας ο Σωτήρης Τσαντίλης – δεν κρύβεται. «Πόλη και ρεύμα: BYD Dolphin και σε Hybrid: MG3. Λόγω τιμής, ψιθυρίζει, και οι υπολογισμοί του «Σώτερ», οι εξισώσεις του για να είμαστε ακριβείς, με παραμέτρους που αφορούν τους πάντες, είναι απλώς για σεμινάριο.

4T -MG3 - BYD

Κινέζος αυτοκράτορας

Αναμένονται διάφορα από την Ανατολή, από Κορέα και Κίνα, αλλά ούτε ένα με δικαίωμα σε concours d’elegence. Kοιμήθηκαν οι Ευρωπαίοι σχεδιαστές και, με εξαίρεση ένα-δύο μοντέλα της XPeng που καθυστερεί, «πού πας, βρε Κινέζε, και εσύ, new name Κορεάτη», με αυτά τα «κασόνια»; Το αυτοκίνητο είναι θηλυκό – πρέπει να σου αρέσει. Να θέλεις να το απολαύσεις. Σε κάθε περίπτωση, τον Κινέζο πιθανόν να τον σώσει το «range», αν φτάνεις Θεσσαλονίκη, όπως «απειλούν». Οπότε να η ευκαιρία για στοίχημα που αφορά δείπνο με τον φίλο Γιάννη Καλλίγερο της «Μερκ». Αν φτάσουμε στη συμπρωτεύουσα χωρίς φόρτιση με 130 χλμ. μ.ω.τ., στους άλλους, από Κορέα μεριά, πιθανόν θα δώσει ώθηση η τιμή, και σίγουρα η σοβαρότητα του εισαγωγέα.

Μέχρι τότε… την τέλεια σχέση τη διδάσκει η MG. Κακά τα ψέματα, αγαπητοί…

Αγορά αυτοκινήτου

Sedan is back

Μόνο BYD Seal – και εδώ, πέρα από το Dolphin, έχουμε νεοφερμένο. Αναρωτιέμαι αν στην ευρωπαϊκή παρουσίαση του ΕV ΑTTO-2 ο JKal το βρήκε σε κίτρινο αμάξωμα, ενώ ελπίζεις ότι ο πολύπειρος Γιάννης Κακούρης θα δουλέψει με ωραία, με ζωντανά χρώματα, όπως το κόκκινο και το πράσινο, αλλά και το μπλε, για τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Πολλά -τα καλύτερα- ακούγονται για το B-SUV της BYD, και αν φλερτάρουν με την αλήθεια, θα αναστατωθεί για τα καλά η αγορά… Θα πείτε, «πού φορτίζω;» ενώ σωστά θα μας υπενθυμίσετε ότι φτάνει το παραμύθι με την έκπτωση-επιδότηση, αφού έχω αγοράσει, και αν και εφόσον, ίσως κάποτε.

Έχουμε ευθύνη για όλο αυτό, δημοσιεύοντας μάλιστα κυρίως την τιμή με την έκπτωση, δίνοντας μια πλασματική εικόνα – μια προσωπική μου αστοχία, παρά τις αντιρρήσεις των συνεργατών μου, που αποδείχθηκαν περισσότερο ρεαλιστές.

BYD ATTO 2 EXTERIOR

BYD Atto 2

Πάμε Capri

Δε θα πάρω, όντας ορκισμένος οπαδός της Mustang, και μάλιστα της ηλεκτρικής, που κοσμεί τους δρόμους μας. Το Ford Capri, πιτσιρικά, δε με ενθουσίαζε ως «1700», και να επιστρέψει ο Πέτρος Βασιλόπουλος από το Μόντε, να δοκιμάσουμε το 2300 GT, έτσι για την ιστορία.

Το ηλεκτρικό Ford Capri πού να το τοποθετήσουμε; Ως μοναδικό μεν, αλλά καιροφυλακτούν τα ID.5 και Tavascan…

Κακά τα ψέματα, ακολουθώντας τη θεωρία, διακρίνεις μια αμφιλεγόμενη ως προς το ρεύμα αναπαλαίωση. Εύστοχη αποδείχθηκε η αντίστοιχη επιλογή που αφορά τη Μustang, όμως με όνομα βαρύ σαν ιστορία αι δημιουργικά, παράλληλα με την παραδοσιακή, που συναρπάζει με θερμικό κινητήρα και πραγματικά κουπέ, δίθυρο αμάξωμα. Mustang – θέλεις και τις δύο στο χώρο σου, ως και υπενθύμιση της εξέλιξης των ειδών με σεβασμό στο χθες και στο αύριο. Ford game.

Αγορά αυτοκινήτου

Σε κάθε περίπτωση, θα δοκιμάσουμε άμεσα το Ford Capri και, αφού δεν πάμε Ιταλία στο Capri, επιμένουμε στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, οπότε και θα επανέλθουμε.

Ford Capri

Μέχρι τότε; GR Yaris auto

Να επιμείνουμε παραδοσιακά, κόντρα στο ρεύμα, και ένα είναι σήμερα το αυτοκίνητο που σε αναστατώνει. Ο λόγος ώστε να έχεις υπομονή για ένα τελευταίο τανγκό συνδεδεμένο με το DNA σου, μπολιασμένο άλλωστε από αυτό του περιοδικού. Καμία σχέση με το λευκό του Ράλλυ Ακρόπολις, περίτεχνα βαμμένο και άψογα προετοιμασμένο, με το «0» σε περίοπτη θέση.

Θέλουμε ένα σε χρώμα γκρι ματ με τον βελτιωμένο κινητήρα και τα paddles. Ένα σύγχρονο EVO, και ποια φτερούγα να συγκριθεί μαζί του; Άλλωστε, όπως και η καλή GT86, στο GR Yaris απεικονίζεται το μέγεθος του Ιάπωνα κολοσσού. Παγκόσμιος σε βουνά και πίστες και -το κυριότερο- πολυνίκης στο ράλλυ των πωλήσεων.

«Μόνο αυτοί μπορούν» ο τίτλος, και σήμερα το καθαρόαιμο θέλει και χαρακτήρα εκτός από χρήματα, που άλλωστε διαθέτουν και άλλοι στον πλανήτη της αυτοκίνησης._ Σ. Χ.

Toyota GR Yaris

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ