top icon
Blog

Τεράστιος!

Με αφορμή το Seat Leon που κατέκτησε τον τίτλο AutoBest και το Formentor που βρίσκεται με ατού μεταξύ των επτά φιναλίστ για το Car of the Year, ο Σ.Χ. θυμάται τον Λούκα ντε Μέο και σχολιάζει.

Το αποτύπωμα του Λούκα ντε Μέο στη Seat μέσω Cupra είναι αδύνατον να σβήσει. Όσο κι αν προσπαθήσουν οι «λάτρεις» της Seat στο Βόλφσμπουργκ. Αν η πολιτική του με τα SUV αμφισβητήθηκε στην αγορά, όπου η γκάμα τους αντιμετωπίζει θηρία με ίδια ή διαφορετική ταυτότητα, το project Cupra -που τον χαρακτηρίζει- γράφει ιστορία με το καλημέρα.

Φάκελος Cupra…

Μας ενθουσίασε το Formentor με τους 310 ίππους, που δεν είναι σαν το SQ2 που γνωρίζουμε, ενώ έπεται συνέχεια. Σύντομα θα μοιραστούμε τις εντυπώσεις μας από την plug-in εκδοχή, με τους 245 ίππους, εξοπλισμό Cupra και συνδυασμό ρεύματος με το ορθόδοξο καύσιμο. Ό,τι μας οδήγησε ώστε να αναζητήσουμε και το αντίστοιχο Leon.

Γνωστή η ευαισθησία μας για το Leon, αυτό το τέλεια στημένο χάτσμπακ ήδη από τη γέννησή του.

Cupra Formentor

Γνωστή και η αριστοτεχνική πολιτική τιμών της Seat στην Ελλάδα. Με ή χωρίς τη στήριξη του εργοστασίου. Με την ευκαιρία, οι Γερμανοί ως αφεντικά της Seat χρωστάνε στον Βασιλάκη. Για το πώς έχει διαχειριστεί συνολικά ο Όμιλος τη διαδρομή του Ισπανού κατασκευαστή στο δύσκολο ράλλυ της αγοράς. Κυρίως σε σχέση με την εικόνα, αφού ενώ δεν έλειψαν τα χρόνια με κακό οικονομικό αποτέλεσμα, η αντιμετώπιση ήταν πάντα ευαίσθητη και με τη σημασία της. Για να γνωρίζουμε, πάντα με σεβασμό, η Seat στην Ελλάδα έχει ταυτότητα. Εξαιρετικό after sales και προσεγμένο, πεντακάθαρο δίκτυο. Σημαντικός ο ρόλος και της εμπλοκής της στους ελληνικούς αγώνες, με εξαιρετικό σχεδιασμό και κρίμα που έμεινε στη μέση. Έργο του Αντώνη Λεβισιανού, με πλεονέκτημα τον Νικόλα Παπασταθόπουλο και σημαιοφόρο τον Δημήτρη Μιχελακάκη. Έργο Ελλήνων και τα προσεγμένα, τα βελτιωμένα Ibiza, σε ανοιχτή γραμμή με πίστα και ειδικές διαδρομές. Με αγωνιστικό DNA τύπου GT και ο Χάρης Δάνδουρας, στο εμπορικό κομμάτι και κυρίως έχοντας την ευθύνη της προώθησης. Με στρατηγική και πλέον με ατού: Τον Ανδρέα Χριστοφορίδη, Στρατάρχη Κάτω Κηφισιάς! Ξέρετε, συνήθως το χρυσάφι εξελίσσεται σε σκουπίδια. Η γενιά μας, άλλωστε, είχε… τέχνη σε αυτό. Ο τύπος πήγε Ελευσίνα, παρέλαβε χωματερή και τη μετέτρεψε σε “Golden hall”, ανασταίνοντας και το ηθικό μιας εξαιρετικής ομάδας που λειτούργησε πληγωμένη και για καιρό, στηρίζοντας έντιμα το πλάνο του Πάνου Δάβαρη στη θολή εποχή. Πάνος Δάβαρης, πρέσβης της κορεατικής βιομηχανίας στην Ευρώπη. Ο πρώτος που πίστεψε στο μέγεθός τους.

Η Seat, δύσκολη άσκηση που απαιτεί το μεράκι του Χ.Δ.. Όμως και εμπιστοσύνη εντός έδρας, στο ισόγειο των αποφάσεων και του συντονισμού, αλλά και εκτός, στη Βαρκελώνη. Τιμή-προσφορά το Leon Cupra προηγούμενης γενιάς και ωραίες, προσεκτικές κινήσεις για την προσαρμογή του brand Cupra πλέον στην ελληνική αγορά.

Επιτέλους, η μηχανή λειτουργεί με όραμα… Άφησε χρυσάφι και στην πρακτική της επικοινωνίας ο “Λουκάς”. Ό,τι ταιριάζει και στον Χάρη. Κοινό τους, το μάρκετιγκ, η δύσκολη άσκηση του πάρε-βάλε σε σχέση με τις πωλήσεις. Η σωστή ασίστ κάνει τη διαφορά και δεν είναι τυχαίο. Σήμερα, τόσο στην αγορά μας όσο και στη διεθνή, τα βαριά ονόματα των εμπορικών μάνατζερ είναι marketing oriented.

Luca de Meo

Βραβεία

Το Formentor επιλέχθηκε μεταξύ των 7 φιναλίστ για το COTY και όσοι μας παρακολουθείτε θα σχολιάσετε “λογικό. Αυτοκινητάρα!” Συμφωνούμε, αλλά εκτίμησή μας είναι ότι έπαιξε ρόλο και η δημιουργία του brand Cupra, όπως και η στρατηγική τους στην επικοινωνία, σε μια εποχή που δε γίνονται παρουσιάσεις ούτε για τα μέλη της επιτροπής. Διακριτική δουλειά, που συνδυάστηκε με το εξαιρετικό προϊόν και προέκυψε αποτέλεσμα. Ό,τι δεν κατάφερε το Leon της προηγούμενης γενιάς, ούτε όμως και το εξαιρετικό Arona. Τότε, στη Βαρκελώνη είδαν όνειρο Ιbiza… Αντίστοιχα, με συνοπτικές διαδικασίες, χαλαρά και διαχρονικά έντιμα -σε… στενό ελληνικό κύκλο, με ατού τον Motori-Γιάννη Σταυρόπουλο-, το Leon κέρδισε το έγκυρο AutoBest. Πλήρες πακέτο, εξαιρετικές τιμές και το κυριότερο, το ευαίσθητο, ειλικρινές ενδιαφέρον που απαιτείται. Είπαμε, κληρονομιά με σφραγίδα στα ιταλικά και οι Γερμανοί θα σχολιάζουν ότι έφυγε νωρίς. Ταλαιπωρήθηκε στα κεντρικά τους ο Λούκα ντε Μέο. Και εν τέλει, άλλο να είσαι στρατηγός ενός επιτελείου που διαχρονικά αμφισβητείται και άλλο υπουργός, όπως είναι το αφεντικό της Renault στη Γαλλία. Για να επιβιώσει στη Γερμανία χρειαζόταν μόνο πολιτική, ενώ στη Γαλλία, ειδικά στη μετά Γκον εποχή, φαίνεται πως η ουσία, το αποτέλεσμα, αποτελεί προτεραιότητα.

Δουλειά με όραμα, όπως αποδεικνύουν μεταγραφές από το πάνω ράφι και όπως προβλέπει το πλάνο της νέας στρατηγικής της Renault, έργο ενός ωραίου ανθρώπου. Ένας Ιταλός ex-Fiat, με μεταπτυχιακό στη Γερμανία. Έπεται συνέχεια γενικώς. Από ό,τι άφησε πίσω του στη Βαρκελώνη και εμπνέει, και με ό,τι έρχεται από το Παρίσι, που άλλωστε επηρεάζει θετικά και το πώς “τρέχει” η Renault στη Λ. Κηφισού, όπου γίνεται εξαιρετική δουλειά και συνολική αξιοπιστία._ Σ. Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ