X
Blog

11o Tour Du Peloponnese: Στην Τέλεια Διαδρομή

Το «Aperol» του Classic Car στην Ευρώπη είναι ελληνικό. Made in Argos by Triskelion. To TdP η πεμπτουσία του Κλασικού αυτοκινήτου στη χώρα μας… Οι 4Τροχοί, με ευθύνη της επικοινωνίας της εκδήλωσης στο top επίπεδο που της ταιριάζει, ήταν στην τελετή της απονομής και ο ΣΧ σχολιάζει.

Συγκλονιστικό παιχνίδι χρωμάτων και γεύσεων στην Πελοπόννησο από τον creator, τον Αλυτάρχη Γιάννη Καράμπελα. Μαέστρος μιας ορχήστρας εξαιρετικών, με υπεραξία στην προσπάθεια τους από την Αnube των αποτελεσμάτων, με υποδειγματική διαχείριση-συνεργασία από τον Regularity master Σπύρο Μουστάκα. Συνάντηση κορυφής, με πρόταση που ταιριάζει απόλυτα με την Touring φιλοσοφία του εγχειρήματος, ο συνδυασμός που εγγυάται ένα Historic Acropolis Regularity του ονείρου.

Με κοινό παρανομαστή…

Ο σεβασμός, του οργανωτή-οικοδεσπότη στον τόπο, στη χώρα μας όπως εκφράζεται από την ομορφιά της Πελοποννήσου και στους ανθρώπους-συμμετέχοντες. Από όλο τον κόσμο στο προκαθορισμένο όριο των εβδομήντα συμμετοχών με την ελληνική παρουσία να πλησιάζει τους δέκα συνδυασμούς, με επίκεντρο τους Warriors. Σε πλήρη σύνθεση, οι Γεωργουσόπουλος, Αρβανίτης μετά γοητευτικών συζύγων στο Glas 1.3 GT του ‘68 και στην εμβληματική Healey του ‘56, με Ντ’Αρτανιαν τον Τάσο Δούρο που ακολούθησε το σκέλος-επίλογος, με την Πρωταθλήτρια σε διάφορες ασκήσεις σύζυγο του και το Capitol Cooper που ακούγεται υπέροχα. Συνδυασμοί παράδειγμα να μιμηθείς, με παρουσία όπως τον παλιό καιρό που πάντα άλλωστε είναι εξαιρετικός.

Φέτος μάλιστα στην κυριολεξία αφού η τέλεια σχέση, το εξαιρετικό κλίμα μεταξύ των συμμετεχόντων συνδυάστηκε με τον καιρό. Σε ανοιξιάτικη διάσταση, παρά την φθινοπωρινή ημερομηνία… 

L’etat, c’ est moi…

Εδώ ο όρος επιβεβαιώνεται στην απόλυτη διάσταση με τους ανθρώπους να κάνουν τη διαφορά, κυρίως για το πως συντηρούν και οδηγούν τα αυτοκίνητα τους, κοσμήματα με αντοχή στο χρόνο, συμπρωταγωνιστές της ιερής αυτής συμμαχίας. Προκύπτει μάλιστα ένα γνήσιο Concours d’ Elegance της ουσίας με τον συντελεστή αξιοπιστίας μετά από δοκιμασία έξι ημερών, σε πολύ υψηλά επίπεδα. Ακολουθώντας τη κλαδική διαδικασία φορτώνεις τα έπαθλα στη Lagonda 4.5 του 1936 και ποιος και τι να συγκριθεί μαζί της; Απλά: υπόκλιση!

Για την ιστορία…

Πάντα προκύπτει συναγωνισμός, μια ευγενής άμμιλα υψηλού επιπέδου, αφού σε κανέναν δεν αρέσει η τελευταία θέση, ενώ σε όλους μας η πρώτη. Με ό,τι αυτό σημαίνει σε διαδρομή έξι ημερών, οπότε οργώνεται το μεγάλο νησί, με αφετηρία στην Αρχαία Ολύμπια και καταλύματα υψηλού επιπέδου, στην Κυλλήνη, στη Δημητσάνα, το «εξοχικό» του Classic car, όπως βέβαια και στην Καλαμάτα, στον Μυστρά και στο Ναύπλιο. Τίτλοι τέλους στο Wyndham Loutraki Poseidon Resort, σε απονομή που θα πρέπει να διδάσκεται σε σεμινάρια των Ομοσπονδιών, που συνδέονται με τη FIA και FIVA. Είναι όλα τόσα απλά, αρκεί ο σεβασμός που αποδίδεις ως δημιουργός σε όσους σε εμπιστεύονται να ταιριάζει με την αισθητική σου, ότι ακριβώς υποστηρίζουν ο Γιάννης Καράμπελας και η κ. Τέτη Ρούφου. Απλά: ικανοί! 

Winners…

Πενθήμερο ρεσιτάλ ακρίβειας από τους Άρη Γεωργουσόπουλο-κ. Ελένη Παπανικολάου-Γεωργουσοπούλου με το κόκκινο Glas, ανακατασκευή/εξέλιξη και συντήρηση, από τον μετρ Νικόλα Λουκά, ένας σεμνός και ικανός.

Την έκτη ημέρα, τα πάνω-κάτω. Στη νυχτερινή κριτήρια δοκιμασία που τα όργανα ελέγχου της μ.ω.τ. πρόδωσαν τους επικεφαλείς, νικητές το 2023 που φορτώθηκαν με ποινές και έχασαν το φετινό 11ο ΤdP-2024.

Νικητές, οι HEKERLE Harald-SCHNEIDER Brigitte με ΒΜW 2002 Touring του 1973, που επικράτησαν και το 2022.

Σημαντικό ότι ολοκλήρωσαν οι 63/70 και υπεραξία ακόμα μια φορά, μια ωραία συνήθεια, το χαμόγελο και ο ενθουσιασμός ΟΛΩΝ στην απονομή!

Γεγονός ότι στο iPad του King John όπως χαρακτηρίζουμε τον κ. Καράμπελα, έχει ήδη αποθηκευτεί ο αγώνας του 2025, με τη σιγουριά του παραδοσιακού να συνδυάζεται με νέα στοιχεία που προσθέτουν γοητεία και ενδιαφέρον.

Είπαμε «Aperol» στα ελληνικά αυτό το χαρακτηριστικό κοκτέιλ, καθρέπτης του πολιτισμού μας σε σχέση με το Ιστορικό αυτοκίνητο._Σ.Χ.

Δείτε τα αποτελέσματα εδώ.

Το Tour du Péloponnèse αποτελεί μια συνδιοργάνωση της Ελληνικής Λέσχης Ιστορικού Αυτοκινήτου (ΕΛΙΑ) και του Σωματείου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ με την υποστήριξη της Ιταλικής λέσχης Scuderia Campidoglio και του ΑΡ.Σ.Ο.Ε. Σημαντικό ότι τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας.

Χορηγοί και υποστηρικτές, είναι ο όμιλος Συγγελίδη, με τα σύγχρονα MG αυτοκίνητα υποστήριξης της οργάνωσης, η Champagne Philipponnat, η Engel & Volkers, η ΑΝΕΚ και η Superfast Ferries.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!