ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Party time»
Την ήθελε ο αγώνας τη γιορτή του χθες το βράδυ. Ένα χαλαρό «πάρτι» υψηλού επιπέδου με ουσία από τον αρμόδιο χορηγό. Από την εθνική μας ΕΚΟ για τον εθνικό μας αγώνα, υπόθεση της πολιτείας…
ΕΟ ΦΙΛΠΑ: Ώρα μηδέν
Εκλογές για την ανάδειξη νέου ΔΣ στην Ομοσπονδία για το Παλαιό Αυτοκίνητο που σεβόμαστε, και ο Σ.Χ. ρισκάρει σχολιάζοντας με τα πλήκτρα…
Νέο Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DCS6: New entry
Εντελώς νέο με nouvaute’ (sic) που ξεπερνούν το κουπέ αμάξωμα. O Σ.Χ. συμμετείχε στην παρουσίαση του νέου Peugeot 3008, οδήγησε στην Τέλεια Διαδρομή και πληκτρολογεί από καρδιάς, όπως ταιριάζει στο γαλλικό κουπέ.
Ράλλυ Κορίνθου – Vive le sport
Στην κυριολεξία, η οργάνωση του Ράλλυ Κορίνθου ήταν για σεμινάριο και για απονομή Όσκαρ ρόλων σε εξαιρετικούς πρωταγωνιστές!
The specialist is back
Τρέχουμε, το πολυτιμότερο μήνυμα, ειδικά όταν αφορά νεότερους, πραγματικούς αθλητές, που έλειψαν πληγωμένοι και επιστρέφουν δυναμικά όπως τους ταιριάζει...
Με ψυχραιμία!
Σε τροχιά αναβάθμισης λόγω Ράλλυ Ακρόπολις το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Όμως, πάντα θα βρούμε να τρωγόμαστε. Σχολιάζει ο Στρατισίνο.
Περί Αναγνωρίσεων…
Πρόταση - παρέμβαση του ΑΣΜΑ σχετικά με τις δυσάρεστες διενέξεις, που αφορούν την απόδοση ποινών σε παραβάτες του ορίου ταχύτητας κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων,
Safety First
Safety First, δράση από την αγωνιστική ομάδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού της ελληνικής αστυνομίας.
Ελληνικοί αγώνες: Γιατί ρε «γμτ»;
Το ερώτημα-απορία ενός παλιού, όπως είναι ο «Στρατισίνο», συνδέεται με το ότι ΔΕΝ εξελίσσεται το Πρωτάθλημα Ράλλυ.
«Baja Greece 2024» – Εκ βαθέων απολογισμός
Αναδημοσιεύουμε ένα εξαιρετικό κείμενο για το «Baja Greece 2024» από τον «τοίχο» ενός από τους πρωτεργάτες του επιτυχημένου διεθνούς αγώνα που έγινε στην περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας, του Κώστα Θεολόγη.