Το νέο Nissan Qashqai ξεκινά από σήμερα την εμπορική του σταδιοδρομία στην ελληνική αγορά που πολλάκις έχει κατακτήσει στο παρελθόν στα πλαίσια της κατηγορίας των μεσαίων SUV, σε δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις με mild-hybrid βενζινοκινητήρες και μια αυτοφορτιζόμενη υβριδική.
Το Nissan Qashqai -που αισίως έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 4,2 εκατ. αγοραστών ανά τον κόσμο από το 2007 μέχρι και σήμερα, εκ των οποίων πάνω από 45.000 μόνο στην ελληνική αγορά, γύρισε πρόσφατα μία ακόμα σελίδα στην πολυετή του σταδιοδρομία και τώρα ξεκινά να διατίθεται στη νέα και πλέον εξελιγμένη εκδοχή του και στη χώρα μας, με μια ευρεία γκάμα κινητήριων μονάδων και εξοπλιστικών εκδόσεων.
Παρά την προσθήκη σε όλες τις εκδόσεις επιπλέον στάνταρ εξοπλισμού, το νέο Nissan Qashqai διατηρεί ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με τον προκάτοχό του, σηματοδοτώντας με… γκολ από τα αποδυτήρια το δυναμικό comeback ενός μοντέλου που σε όλες τις γενιές του κατάφερε να θέσει ψηλά τον πήχυ.
Διαβάστε επίσης: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε για το νέο Nissan Qashqai
Στη νέα γενιά, σημείο αναφοράς είναι το νέο «παρουσιαστικό», το οποίο έχει σημαντικότερο highlight την ολοκαίνουργια μάσκα που αντλεί έμπνευση σε επίπεδο αισθητικής από τις αρχαίες ιαπωνικές πανοπλίες. Από εκεί και πέρα, νέα είναι τα φωτιστικά σώματα, ενώ ανάλογες «πινελιές» έχει δεχθεί και το πίσω μέρος.
Στο εσωτερικό, το Nissan Qashqai ενισχύεται με ακόμα περισσότερες τεχνολογίες, άμεσα συνδεδεδεμένες με την ασφάλεια και την υποβοήθηση οδήγησης, ενώ στο… απόγειό της βρίσκεται και η συνδεσιμότητα, που πλέον περιλαμβάνει την πλήρη σουίτα υπηρεσιών της Google, συμπεριλαμβανομένων των Google Maps και Google Assistant.
Από πλευράς κινητήριων συνόλων, το νέο Qashqai συνεχίζει να εμπιστεύεται την γνώριμη συνταγή του παρελθόντος. Έτσι, κάτω από το καπό του εξακολουθούμε να συναντάμε δύο παραλλαγές του γνωστού DIG-T κινητήρα των 1,3 λίτρων που αμφότερες συνεπικουρούνται από 12βολτο mild-hybrid σύστημα, αποδίδοντας στην πρώτη εκδοχή μέγιστη ισχύ 140 ίππων και στη δεύτερη 158 ίππους. Στην κορυφή της πυραμίδας βρίσκεται ασφαλώς η αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση e-Power, που εντέχνως μένει… μακριά από την πρίζα. Θυμίζουμε ότι εδώ την κίνηση παρέχει ένα «μικτό» σύστημα, το οποίο αποτελείται από έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 140 kW (190 ίπποι), ο οποίος κινεί «απευθείας» τους τροχούς, καθώς και από έναν προηγμένο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης με χωρητικότητα 1,5 λίτρων, μεταβλητή συμπίεση και ονομαστική ισχύ 156 ίππων, ο οποίος δεν είναι «συνδεδεμένος» με τους τροχούς.
Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το νέο Nissan Qashqai
Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai
Για την έκδοση με τον «μικρό» κινητήρα βενζίνης, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς, οι τιμές ξεκινούν από τα 29.990 ευρώ (έκδοση Unique). Ωστόσο, η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan στην Ελλάδα προσφέρει για όλο τον Ιούλιο, για όλες τις εκδόσεις των 140 ίππων, έκπτωση 1.000 ευρώ.
1.3P 140 PS Unique: 29.990€ (28.990€)
1.3P 140 PS N-Connecta: 32.190€ (31.190€)
1.3P 140 PS N-Design: 35.790€ (34.790€)
1.3P 140 PS Techna: 36.290€ (35.290€)
Το Nissan Qashqai με τον κινητήρα των 158 ίππων διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο X-Tronic, με κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς. Για όλο τον μήνα Ιούλιο, όλες οι παραλλαγές του Qashqai με τον κινητήρα των 158 ίππων διατίθεται με έκπτωση 1.500 ευρώ.
1.3P 158 PS X-Tronic Unique: 32.990€ (31.490€)
1.3P 158 PS X-Tronic N-Connecta: 35.390€ (33.890€)
1.3P 158 PS X-Tronic N-Design: 38.790€ (37.290€)
1.3P 158 PS X-Tronic Techna: 39.290€ (37.790€)
1.3P 158 PS X-Tronic 4WD N-Connecta: 36.990€ (35.490€)
1.3P 158 PS X-Tronic 4WD N-Design: 40.090€ (38.590€)
1.3P 158 PS X-Tronic 4WD Techna: 40.590€ (39.090€)
Η κορυφαία υβριδική έκδοση e-Power, είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς και για όλο τον Ιούλιο είναι διαθέσιμη με έκπτωση 2.000 ευρώ.
e-Power 190 PS Unique: 39.990€ (37.990€)
e-Power 190 PS N-Connecta: 41.990€ (39.990€)
e-Power 190 PS N-Design: 45.390€ (43.390€)
e-Power 190 PS Techna: 45.890€ (43.890€)