H Renault ανακοινώνει τη διάθεση του νέου Captur στην ελληνική αγορά καθώς και τις τιμές στις οποίες θα πωλείται.
Λίγες μόλις μέρες μετά την πρώτη οδηγική γνωριμία μας με το νέο Renault Captur, η ελληνική αντιπροσωπεία της γαλλικής εταιρείας ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων του νέου B-SUV της, καθώς και τον πλήρη τιμοκατάλογο του μοντέλου.
Θυμίζουμε ότι ένα από τα ισχυρότερα χαρτιά του Renault Captur στην πολυπληθή κατηγορία των B-SUV ήταν η πλούσια γκάμα των κινητήρων συνόλων με τα οποία διατίθετο. Αυτό παραμένει και στη νεότερη εκδοχή, παρά την κατάργηση της plug-in υβριδικής έκδοσης. Ως εκ τούτου, το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα με πέντε κινητήρια σύνολα. Υπάρχει η βασική βενζινοκίνητη 3κύλινδρη έκδοση του 1,0 λίτρου με τούρμπο και απόδοση 90 ίππων και 160 Nm, αλλά και η διπλού καυσίμου ECO-G, με βενζίνη και LPG, απόδοσης 100 ίππων, αμφότερες με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο. Επίσης η γκάμα περιλαμβάνει τον ήδη γνωστό 1.3 TCe, ο οποίος συνεπικουρείται από 12βολτο σύστημα mild hybrid, με 140 ή 160 ίππους και χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αντίστοιχα, όπως επίσης και η κορυφαία πλέον full hybrid E-Tech με τους 145 ίππους.
Έχοντας συγκεντρώσει ήδη το 35% των πωλήσεων στη γκάμα Captur, αυτή η έκδοση με την μπαταρία των 1,2 kWh, τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες των 36 kW και 18 kW και το σοφιστικέ multi-mode κιβώτιο ταχυτήτων με τις δύο σχέσεις για το βασικό ηλεκτρικό σκέλος της μονάδας και τις τέσσερις για το θερμικό -το οποίο συνίσταται σε έναν ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο 1.600άρη βενζινοκινητήρα με απόδοση 94 ίππων- ήταν και η μόνη που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στη Μαδρίτη στα πλαίσια της επίσημης δημοσιογραφικής πρεμιέρας του μοντέλου. Διαθέτοντας ένα νέο σύστημα E-Save, που διατηρεί τη φόρτιση της μπαταρίας στο 40%, αυτή η μονάδα παραμένει… επίκαιρη όσο ποτέ άλλοτε ξεχωρίζοντας, πριν από οτιδήποτε άλλο, για την οικονομία καυσίμου που προσφέρει. Πράγματι, κατά τη διάρκεια της σύντομης δοκιμής μας, η τελική ένδειξη κυμάνθηκε διαρκώς πέριξ της ένδειξης «4 λιτ./100 χλμ.», γεγονός που αποδεικνύει ότι ο πρωταρχικός στόχος των Γάλλων επετεύχθη (σ.σ.: διόλου τυχαία, η εταιρεία αναφέρει ότι η πλήρως υβριδική έκδοση δύναται να καλύψει έως και 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα, ενώ η ECO-G, χάρη στο μεγαλύτερο πλέον ρεζερβουάρ LPG των 40 λίτρων, έως και 1.300 χλμ.).
Οι τιμές του νέου Renault Captur
Βενζίνη
evolution TCe 90: 23.750€
evolution plus TCe 90: 24.750€
Υγραέριο (LPG)
evolution TCe 100 LPG: 24.450€
evolution plus TCe 100 LPG: 25.330€
techno TCe 100 LPG: 26.600€
Mild Hybrid
techno mild hybrid 140: 27.250€
techno mild hybrid 160 EDC: 30.450€
esprit Alpine mild hybrid 160 EDC: 32.450€
Full Hybrid
evolution E-Tech full hybrid 145: 30.850€
evolution plus E-Tech full hybrid 145: 31.650€
techno E-Tech full hybrid 145: 32.250€