Ανανεωμένο παρουσιαστικό, περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης αλλά και αφανείς αναβαθμίσεις σε μηχανικά - και όχι μόνο - μέρη για το μεγαλύτερο μέλος της οικογένειας Mini που τώρα είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τα 22.467€.
Ακολουθώντας τα χνάρια των 3θυρων, 5θυρων και Clubman εκδοχών, το Mini Countryman ανανεώνεται έχοντας ήδη συγκεντρώσει σχεδόν το 1/3 των προτιμήσεων των αγοραστών στη γκάμα μοντέλων της βρετανικής εταιρείας. Σχεδιαστικά, μην ψάχνετε για κάτι το ρηξικέλευθο σε σχέση με το μοντέλο που παραδίδει τη σκυτάλη, καθώς οι όποιες πινελιές περιορίζονται εν πολλοίς στην ανασχεδιασμένη μάσκα με το μονοκόμματο χρωμιωμένο περίγραμμα, στα στάνταρ LED φώτα εμπρός και πίσω (σ.σ. τα τελευταία με εσωτερικό φωτισμό Union Jack) στους διαφορετικούς σε σχεδίαση αλουμινένιους τροχούς των 16, 17ή και 19 ιντσών και στα δύο νέα εξωτερικά φινιρίσματα.
Στο εσωτερικό οι επεμβάσεις έχουν ανάλογη έκταση και «περιεχόμενο» με γνώμονα την ενίσχυση της πολυτέλειας και της ευχρηστίας στην καθημερινή και όχι μόνο χρήση, Εδώ, σημείο αναφορά είναι ο ψηφιακός πλέον πίνακας οργάνων των 5 ιντσών πίσω από το τιμόνι, τον οποίο είδαμε για πρώτη φορά στο ηλεκτρικό Mini Cooper SE. Φυσικά, οι δυνατότητες εξατομίκευσης είναι τώρα ακόμα περισσότερες, καθώς και οι διαθέσιμες επιλογές σε χρώματα, υλικά και επενδύσεις. Μάλιστα, τα Cooper S Countryman, Cooper SD Countryman και MII Cooper SE Countryman ALL4 διατίθενται τώρα στάνταρ με Piano Black επιφάνειες στο κόκπιτ και στα πλαίσια λαβών των θυρών.
Στα μηχανικά μέρη η Mini κάνει λόγο για σημαντικές αλλαγές, παρά το γεγονός ότι οι βασικές περγαμηνές απόδοσης των μονάδων κίνησης παρουσιάζουν από μηδενικές έως πολύ μικρές διαφοροποιήσεις. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρείας, όλοι οι κινητήρες του ανανεωμένου Countryman πληρούν τη νόρμα Euro 6d, με εκείνους που καταναλώνουν βενζίνη να διαθέτουν τώρα φίλτρο σωματιδίων και οι ντίζελ SCR με AdBlue. Από εκεί και πέρα, οι βενζινοκινητήρες με τους 3 και 4 κυλίνδρους διαθέτουν πολλαπλή εξαγωγής που είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή για βελτιστοποίηση της ψύξης των καυσαερίων και του συστήματος υπερτροφοδότησης. Επίσης, η ψύξη του στροφαλοθαλάμου μπορεί να μειωθεί όταν οι απαιτήσεις περιορίζονται σε συνθήκες μερικού φορτίου μέσω μιας νέας δίοδης βαλβίδας. Επιπλέον, ο άμεσος ψεκασμός του βενζινοκινητήρα λειτουργεί με μέγιστη πίεση που έχει αυξηθεί από 200 σε 350 bar.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το Mini One Countryman αποδίδει 102 ίππους, η έκδοση Cooper 136 ίππους (διαθέσιμη και με τετρακίνηση), η Cooper S 178 ίππους (και εδώ διατίθεται το σύστημα ALL4) και η Cooper SE ALL4 220 ίππους. Για τους λάτρεις της πετρελαιοκίνησης να σημειώσουμε πως τα One D, Cooper D και Cooper SD αποδίδουν αντίστοιχα 116, 150 και 190 ίππους. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα νέο Mini Cooper SE Countryman ALL4 συνδυάζεται με 6τάχυτο Steptronic κιβώτιο ενόσω τα Cooper Countryman ALL4 και Cooper D Countryman ALL4 είναι εφοδιασμένα ως στάνταρ με 8τάχυτο Steptronic, ακριβώς όπως και τα Cooper S Countryman ALL4, Cooper SD Countryman και Cooper SD Countryman ALL4. Για όλες τις άλλες παραλλαγές μοντέλου, ένα 7τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη διατίθεται προαιρετικά αντικαθιστώντας το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.
Αναλυτικά, οι τιμές του νέου Mini Countryman στην Ελλάδα είναι οι εξής: