X
Αγορά

To νέο DS 3 Hybrid στην Ελλάδα (+τιμές)

Με την άρτι αφιχθείσα έκδοση Hybrid, το DS 3 ενστερνίζεται την υβριδική τεχνολογία διαθέτοντας ένα αυτοφορτιζόμενο σύστημα που προσφέρει, πριν από οτιδήποτε άλλο, βέλτιστη οικονομία καυσίμου.

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Και ως εκ τούτου, λίγο πριν από το λανσάρισμα των νέων, αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της, η γαλλική εταιρεία εισάγει νέες εξηλεκτρισμένες επιλογές, αρχής γενομένης με το DS 3 Hybrid, το οποίο φέρει αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία.

Σε πρακτικό επίπεδο, το DS 3 Hybrid ξεκινά αθόρυβα, χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια, με μηδενικές φυσικά εκπομπές, ενώ όταν απαιτηθεί συνδυάζει ταυτόχρονα τον ηλεκτρικό και τον θερμικό κινητήρα του, Συγκεκριμένα, σε μια αστική διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων, η τεχνολογία Hybrid καθιστά δυνατή την κίνηση του οχήματος αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για περισσότερο από το 50% της διαδρομής, με όφελος έως και 40% στην κατανάλωση καυσίμου. .Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, στο… παιχνίδι μπαίνει και ο θερμικός κινητήρας.

Η μπαταρία φορτίζεται αυτόματα κατά την οδήγηση, χωρίς ανάγκη σύνδεσης με εξωτερική πηγή. Καθώς τα στάδια επιβράδυνσης ελέγχονται αυτόματα με σκοπό την ανάκτηση ενέργειας, η χρήση του μηχανικού συστήματος πέδησης περιορίζεται σημαντικά, μειώνοντας τόσο τις φθορές όσο και τις εκπομπές μικροσωματιδίων. Η αθόρυβη λειτουργία του DS 3 Hybrid στην πόλη συμβάλλει θετικά στο περιβάλλον και τους κατοίκους, ενώ για την ασφάλεια των πεζών ένας ελαφρύς θόρυβος (AVAS) παράγεται όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα.

Σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 EAT8, στον συνδυαστικό κύκλο WLTP, το νέο DS 3 Hybrid έχει κέρδος σχεδόν 20% σε κατανάλωση (-1,2 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ.) και μείωση κατά 27 γραμμάρια CO2 ανά χλμ. (-19%), που ανέρχονται σε 112 gr CO2/χλμ. Εξασφαλίζοντας μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, στην πόλη η μείωση της κατανάλωσης φθάνει έως και 38%.

Νέο DS 3 Hybrid: Από τεχνική σκοπιά

Το σύστημα κίνησης του νέου DS 3 Hybrid αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα που αποδίδει 136 ίππους και ροπή 230 Nm σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 21 kW (28 ίπποι) και ροπή 55 Nm. Μια συμπαγής μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 0,9 kWh τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.

Ο βενζινοκινητήρας αποτελεί εξέλιξη του πολυβραβευμένου PureTech, με ειδική προσαρμογή για το σύστημα Hybrid. Είναι 3κύλινδρος, με χωρητικότητα 1.199 κ.εκ., ενώ λειτουργεί στον θερμοδυναμικό κύκλο Miller. Επιπρόσθετα, διαθέτει καδένα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές.

Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων, το οποίο φέρει την ονομασία e-DCS6. Με 21 kW (28 ίππους) και μέγιστη ροπή 55 Nm, μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μικρό φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας, παρέχοντας ταυτόχρονα ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.

Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, το νέο DS 3 Hybrid μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,4 δλ. (1,2 δλ. ταχύτερα από την έκδοση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8), ενώ ο χρόνος εκκίνησης από στάση για την κάλυψη των πρώτων 1.000 μ. μειώνεται κατά 1,1 δλ. (29,7 δλ.).

Πίσω από το τιμόνι, καθώς οι εναλλαγές μεταξύ των δύο κινητήρων είναι ανεπαίσθητες, η ένδειξη ταχύτητας γίνεται μπλε όταν χρησιμοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων, η ροή ενέργειας εμφανίζεται μαζί με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την κατάσταση λειτουργίας της, μέσω ενός μετρητή ισχύος. Το ποσοστό της απόστασης που διανύεται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια εμφανίζεται στον ενσωματωμένο υπολογιστή ταξιδίου και επίσης στο τέλος κάθε διαδρομής εμφανίζεται το ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο που είναι αναρτημένος στο επίσημο site της DS Automobiles στην Ελλάδα, το νέο DS 3 Hybrid είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, τις Bastille και Performance Line, οι οποίες κοστίζουν αντίστοιχα 32.800 και 33.800 ευρώ αντίστοιχα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!