X
Πωλήσεις

Το Μazda CX-7 στην Ελλάδα

Το CX-7, το νέο SUV της Mazda, έφτασε στην ελληνική αγορά. Η εγχώρια αντιπροσωπεία παρουσίασε στους ανθρώπους του Ειδικού Τύπου το αυτοκίνητο που θα πάρει στη γκάμα της τη θέση του Tribute. Ωστόσο, το CX-7 δεν έχει τον ίδιο χαρακτήρα με το Tribute. Είναι μεγαλύτερο, με σπορ «αέρα» που προκύπτει από το σχεδιασμό του και τις επιδόσεις του. Ο σχεδιασμός έχει τα ίδια βασικά συστατικά  με το RX-8, σε συσκευασία βεβαίως SUV. Αρκεί να προσέξει κανείς λεπτομέρειες όπως, φωτιστικά σώματα, μάσκα, το υπερυψωμένο καπό και κυρίως τα χαρακτηριστικά φτερά των εμπρός τροχών. 
Παράλληλα είναι πιο χαμηλό σε ύψος από το Tribute, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι μόλις 3 χλστ. μικρότερη (205 έναντι 208 χλστ). Το σημαντικότερο όμως δεν είναι αυτό, αλλά το ότι αισθητικά το αποτέλεσμα είναι ελκυστικό τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό, όπου η μοντέρνα διάθεση συνδυάζεται με πολύ καλά υλικά και άψογη συναρμογή. Παραμένοντας στο εσωτερικό, πρέπει να σημειωθεί και η άνεση χώρου που παρέχει το SUV της Mazda στους επιβάτες. Το μεταξόνιο των 2.750 χλστ. εξασφαλίζει μεγάλα περιθώρια για τα γόνατα, ενώ το ύψος επαρκεί σε κάθε περίπτωση ακόμα και για αναστήματα άνω του μέσου όρου. Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών, με 455 λίτρα.
Εν κινήσει, ο γνωστός από τα «6» και «3» κινητήρας DISI turbo των 2,3 κ. εκ., τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά. Δεν είναι μόνο οι 260 ίπποι που αποδίδει αλλά κυρίως η ροπή των 38,7 χλγμ. διαθέσιμη ήδη από τις 3.000 σ.α.λ.  Υπάρχει μια υστέρηση μέχρι τις 2.000 σ.α.λ., αλλά από εκεί και πάνω το CX-7 εκσφενδονίζεται έως τον κόφτη χωρίς να παρουσιάζει την «κούραση» που εμφανιζόταν μετά τις 5.500 σ.α.λ. στα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκε πριν. Σε επίπεδο επιδόσεων η Mazda ανακοινώνει 8 δλ. για την επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα.
Το κιβώτιο των έξι σχέσεων, όμοιο με αυτό του «6» με μια μικρή διαφορά στην πρώτη σχέση, η οποία είναι πιο κοντή στην προκειμένη περίπτωση προκειμένου να ταιριάξει και με την off road πλευρά του. Για τον ίδιο λόγο το CX-7 είναι εξοπλισμένο με αυτόματο σύστημα τετρακίνησης ή αν θέλετε ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο συμπλέκτη, ο οποίος μπορεί να μοιράσει την ροπή στους δυο άξονες σε ποσοστό έως και 50/50 ανάλογα με τις συνθήκες.
Τα βασικά χαρακτηριστικά της οδικής συμπεριφοράς του είναι η άνεση από την ανάρτηση, η καλή ποιότητα κύλισης, η σταθερότητα στις στροφές. Σε γενικές γραμμές είναι ένα αυτοκίνητο που ευχαριστεί τον οδηγό ήδη από την θέση οδήγησης, ο τρόπος που κινείται (επιδόσεις–συμπεριφορά ) ενισχύουν αυτό το συναίσθημα και το αποκορύφωμα είναι η τιμή που ξεκινά από τα 36.490 για την βασική, αλλά πλήρη σε στοιχεία εξοπλισμού, έκδοση Touring.
Για τους πιο απαιτητικούς προβλέπεται  η έκδοση Grand Touring με επιπλέον στοιχεία όπως το δερμάτινο σαλόνι, το ηχοσύστημα της Bose, τους προβολείς ομίχλης και τα φώτα Xenon που κοστίζει 40.990 ευρώ._Σ.Σ.  
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!